Gå til innhold

Noen som har garasje men som mannen ikke vil bruke til å parkere i?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen lagde en garasje før jeg møtte han. Han parkerer ikke sin bil der men feks biler han fikser og bygger. 

Er dette vanlig? 

Anonymkode: 01a56...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han bruker garasjen som verksted og står der inne og jobber på biler er det normalt ja, særlig nå som det er ganske surt ute. Bedre å jobbe innedørs enn å parkere en bil som faktisk virker innendørs.

Mannen min mekker ikke bil, så garasjen brukes ikke som verksted.

Anonymkode: f8ded...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks av meg løste dette med å bygge en garasje til. Da skulle han ha en til å fikse bil i og en til bilen som var i bruk. Endte med at han kjøpte enda en bil han skulle fikse opp - og den måtte selvfølgelig stå i det som ikke var garasjeverkstedet hans ;) Jeg bare lo av ham, og lot ham skrape vinduer osv., siden det var hans prioriteringer som gjorde det nødvendig. Han superlykkelig med å gjøre det, bare han slapp noen sure miner ang. garasjeprioriteringene hans ;) Det er nok vanlig hos de som driver og mekker bil! En kompis av meg som har det som hobby har løst det med å leie seg en garasje et annet sted, for kona liker ikke at garasjen deres okkuperes av hobbybilene hans.

De siste ukene har jeg hatt det litt morsomt for meg selv når jeg har gått tur, har sett at det er utrolig mange her som har garasjer som er i brukt til alt mulig annet enn biler. Så har jeg ledd litt og lurt på om dette er et tema for de parene som bor der ;)

Anonymkode: 21994...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Her jobber han som lakkerer og bygger opp amcar, så forskjellige prosjekter. Tror nok han helt sikkert skal la amcarbilen stå der når den er ferdig. 

Men han vil helst ikke ha riper i gulvet av piggdekk, diverse søl og varm og kald bil der. 

Skal lage carport til vanlige biler. Men må si jeg ikke helt skjønner det. Snøscooteren får stå der, mens feks moped og atv vil han helst ha bort. Og rot ellers, det er krise. Skal helst ha ett fint og rent utstillingsgarasje, og jeg skjønner ikke vitsen 🙊 hi

Anonymkode: 01a56...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er redd for å ikke huske hvor han parkerte bilen..

(En legendarisk tråd for oss som har vært her lenge, om noen som ikke husket hvor de parkerte bilen)

Anonymkode: ba607...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden det har vært plass til bil i våre garasjer. (1 garasje i gangen, forskjellige hus). Rydder plass til bil når han skal skifte dekk eller andre ting. Synes det er veldig greit å ha bilen utenfor garasje. Bruker dieselvarmer. 

Anonymkode: 52d57...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faren min bygde dobbelgarasje for 10 år siden. Der skulle bilene til han og kona få god plass.

Vel... ingen av bilene har noen sinne stått der. For i garasjen har han høvelbenk, sirkelsag, hoggestabbe, motorsag, materialer, verktøy...

Anonymkode: 84002...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall ganske vanlig her i bygda. Mannen min mann bruker garasjen til både mekking, snekring og andre vedlikeholdsoppgaver, spesielt om vinteren. Men han rydder som regel opp etter seg og kjører bilen inn i garasjen igjen når han avslutter for kvelden.

Anonymkode: 6c476...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen lagde en garasje før jeg møtte han. Han parkerer ikke sin bil der men feks biler han fikser og bygger. 

Er dette vanlig? 

Anonymkode: 01a56...93f

Ja, det er veldig vanlig. 

Anonymkode: 2acf8...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...