Gå til innhold

Han og jeg har begge barn fra før, men jeg blir ikke gravid! Trenger tips ❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir skikkelig utålmodig av at det ikke skjer noe😅.

Mine to barn fikk jeg for 11 og 13 år siden. Jeg er 36 nå. Kjæresten min fikk sine for 22 og 17 år siden. Han er 42.

Da jeg ble gravid med min forrige mann fikk vi det til på første pp begge gangene. 

Nå er jeg redd jeg ikke blir gravid, føler meg egentlig for gammel, er sikkert det. Jeg har regelmessig mens og tydelig EL hver mnd. Vi har prøvd litt av og på, vil si ca6pp tilsammen.. jeg vet jo at det er normalt å prøve lenge men ser for meg vi går mot ett år åsså skjer det ingenting😢 

Noen som har tips til meg hva jeg kan gjøre for å øke sjangsene? Tar i mot alt med takk🥰🤗

 

 

Anonymkode: 36f92...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen her kan hjelpe deg med dette. Kjerringråd for å "øke sjansene" har i beste fall helt marginal effekt. Hvor lenge har du prøvd? Hvis du har prøvd en stund, ville jeg vurdert å oppsøke profesjonell hjelp, du har ikke all verdens tid når du er 36. Sist du var gravid var du ung. Mye kan ha skjedd med kroppen din og med sædkvaliteten hans i mellomtiden, men hva som konkret er problemet er det jo ingen her som kan si. Ønsker deg masse lykke til.

Anonymkode: ec818...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...