Gå til innhold

Oi, da bestilte jeg noe til 1200. Noe helt unyttig🤭


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er superfornøyd med smeg-risteren! Hadde en billig før, og tenkte brødrister er brødrister, men denne rister veldig godt og jevnt. Håper du også blir fornøyd, hi. Bra for miljøet også å kjøpe kvalitet som varer lengre😉

Anonymkode: 657fd...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Korrekt. Smeg😅

hi

Anonymkode: 0f423...331

Hvis det er det mest ufornuftige du har kjøpt på en stund, tror jeg neppe det er noen fare. 

Kos deg med nyristede brød når den er på plass 🙂

Anonymkode: 5f91c...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødrister er jo ikke unyttig. 

Kanskje litt unødig dyr, men har du råd, plass og lyst på er det bare fint å unne seg litt ekstra avogtil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morro! Meg og mannen satt akkurat ved frokostbordet og snakka om å kjøpe brødrister i dag! 😄

Det blir nok ikkje ein Smeg, sida vi har x-antall julegaver å kjøpe, men brødrister blir det! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Brødrister er jo ikke unyttig. 

Kanskje litt unødig dyr, men har du råd, plass og lyst på er det bare fint å unne seg litt ekstra avogtil. 

Ny brødrister er helt unødvendig hvis man har en fra før som fungerer eller ikke liker ristet brød. 

Hvis hi trengte en brødrister og faktisk kan ha den nye i over 20 år synes jeg ikke det er et unyttig innkjøp, men hvis det er noe hun blir lei av og vil bytte ut om 5 år synes jeg det er ettullete innkjøp.

Anonymkode: 10412...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ny brødrister er helt unødvendig hvis man har en fra før som fungerer eller ikke liker ristet brød. 

Hvis hi trengte en brødrister og faktisk kan ha den nye i over 20 år synes jeg ikke det er et unyttig innkjøp, men hvis det er noe hun blir lei av og vil bytte ut om 5 år synes jeg det er ettullete innkjøp.

Anonymkode: 10412...0f5

Men hvorfor tror du at hva du måtte mene om det har noe å si. Pass dine egne saker

Anonymkode: 0dccd...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor tror du at hva du måtte mene om det har noe å si. Pass dine egne saker

Anonymkode: 0dccd...e0d

Det var en kommentar til at den ikke var unyttig. Jeg sa meg enig med hi at den kunne være unyttig.

Pass dine egne saker selv. 😋

Anonymkode: 10412...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slår ikke meg. Akkurat kjøpt meg en 120 cm høy figur av Nøtteknekkeren til kr 1500 som skal stå i gangen som julepynt. Haha😅 Det er fint å unne seg noe. Det du har kjøpt er nyttig også. 😊

Anonymkode: 63be7...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har brødrister til 3300,- så synes det var billig 😅

Anonymkode: 86caf...978

Wow, hvilken brødrister er det?

Anonymkode: 0dccd...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wow, hvilken brødrister er det?

Anonymkode: 0dccd...e0d

Kitchen Aid Artisan

https://www.power.no/kjoekkenutstyr/kjoekkenapparater/broedrister/kitchenaid-artisan-broedrister-can-apple/p-214670/store/1128/?gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAiAh5_uBRA5EiwASW3IarJ8yuqzsjI2n8FBThjx7Xr5eUuw7FmOBFr1wx9FpbWcbmC4kZxuzxoC_HgQAvD_BwE

Ser den koster noen hundrelapper mindre nå....

Anonymkode: 86caf...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Den må være råbra da vel?

Anonymkode: 0dccd...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den må være råbra da vel?

Anonymkode: 0dccd...e0d

Samler på Kitchen Aid så brydde meg egentlig ikke, men den leverer hver gang. Den er fantastisk både i utseende og bruk 👍

Anonymkode: 86caf...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeg er jo bare flaut. Sånn typisk «jeg leser interiørblader og -blogger men har NULL selvstendig sans hva interiør angår». Deler tronen med Kähler-vasen.

Anonymkode: 6ceb4...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Smeg er jo bare flaut. Sånn typisk «jeg leser interiørblader og -blogger men har NULL selvstendig sans hva interiør angår». Deler tronen med Kähler-vasen.

Anonymkode: 6ceb4...028

Jeg elsker Smeg og Kähler. :) Leser aldri interiørblader eller blogger, da. Jeg bare synes de er fine.

Anonymkode: 2619f...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Smeg er jo bare flaut. Sånn typisk «jeg leser interiørblader og -blogger men har NULL selvstendig sans hva interiør angår». Deler tronen med Kähler-vasen.

Anonymkode: 6ceb4...028

Enig med de vasen. Fin nok, men det ble litt inflasjon. 
Men akkurat den brødristeren liker jeg designet på. Leser aldri interiørblader og har ikke kastet meg på resten av den nordiske trenden. 

Anonymkode: 0f423...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...