Gå til innhold

Alle kjøper sko fra Hoka nå. Er dette så unikt eller


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er nasjonen Norge påvirket av flokken igjen. Virker som hele Norge kjøper det samme, samtidig. 
 

Hoka sko er så populært på jobb nå at jeg nesten blir litt skeptisk😜

Anonymkode: c4dd1...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoka-sko er bare helt fantastisk gode, da, så det er ikke så veldig rart at de sprer seg, tenker jeg. Men pene er de ikke. 

Anonymkode: 752e5...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus, deg igjen. Lite tips: enhver som snakker halvsurt om Nasjonen Norge er garantert i ferd med å si noe dumt.

Hoka har en annen konstruksjon og såle enn de fleste sko og velges av veldig mange med kroniske plager i fot og bein. 

Anonymkode: 35faf...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et par Hoka Bondi 6 fordi jeg fikk plantar fasciit for halvannet år siden og fikk det anbefalt av behandleren. 

De har vanvittig god demping. De ER fantastisk deilig 😁

Anonymkode: b4098...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er dem verdt prisen? 

Anonymkode: 00916...2ec

Som alle gode joggesko så er de ikke det beste valget for alle..... Må nesten prøve de.

 

Om du er en av de som kjenner med en gang om skoen er god eller ikke,- så er det jo greit,- men de som er avhengig av å bruke skoen litt er det jo verre for. Da er det bra noen sportsbutikker har 30/x-antall dagers fornøydgaranti f.eks...

Anonymkode: 4c871...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt merke til trenden. Jeg ser at når løplabbet og xxl har digre vegger med visse merker så selges det mer. Sikkert en sammenheng at flere internasjonale kjendiser også reklamerer for de. En av Kardashian søstrene har feks et samarbeid med de. Naturligvis påvirkes man. Jeg har forsøkt de jeg også, men leverte de inn etter 14 dager. Ikke fornøyd. 

Anonymkode: 84a30...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HOKA er veldig populært på arbeidsplasser der du går og står på  hardt underlag hele dagen, i helsesektoren, for eksempel, veldig mange på jobb bruker det. 

Min ene datter ønsket seg veldig og vi dro på løplabbet og skulle kjøpe til henne. Men de jeg synes er gode å gå med på jobb var helt håpløse å løpe med for henne. Hun er mellomdistanseløper og trener mye, men hun har et steg som ikke passer HOKA fordi hun løper på forfot. Du må prøve, de er som alle andre sko, passer noen og ikke alle.

For min del er HOKA, UGGs og Converse favoritter, for andre er det en sikker vei til vonde bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Guri, så stygge sko😂 Uff!

Hadde ikke hørt om de før, måtte google.

Anonymkode: 95b3d...90a

De ser jo ut som helt vanlige joggesko

Anonymkode: 7cfd6...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst til å prøve de! Står og går rundt på hardt underlag hele dagen og er ofte innmari sliten.. Har brukt Asics i årevis og elsker de, men synes de nyere modellene er ofte i forferdelig glorete farger og ikke egnet i jobbsammenheng. 

Anonymkode: d201f...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mitt første par i sommer, modell Clifton. Er vel den modellen med best demping om jeg ikke tar feil. Beste skoene jeg har hatt. Kommer garantert til å kjøpe flere.

Anonymkode: 5061d...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de skoene er gode å løpe i 😀får ikke vondt i beina hvis man skal løpe flere dager etterhverandre. Beste joggeskoa jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå fikk jeg lyst til å prøve de! Står og går rundt på hardt underlag hele dagen og er ofte innmari sliten.. Har brukt Asics i årevis og elsker de, men synes de nyere modellene er ofte i forferdelig glorete farger og ikke egnet i jobbsammenheng. 

Anonymkode: d201f...215

Hoka får du til uniform, altså i helsvart, for eksempel. Sjekk på olympiasport.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg HOKA sko i sommer. Løper mye og har alltid løpt i asics. Kan med hånden på hjertet si at HOKA er de beste jeg har løpt med ute. Har helt svarte og ser ut som helt vanlige joggesko 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt det var en hypet trend, men kjøpte er par og bedre sko har jeg aldri gått i. Bruker de hver dag og har ikke vondt i føtter. Som å gå med tøfler. Verdt hver krone!!

Anonymkode: 4e037...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

De ser jo ut som helt vanlige joggesko

Anonymkode: 7cfd6...ea8

Nei, de ser ut som Europris-sko. Grelle farger og form.

Anonymkode: a9f3f...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge foreldrene mine har hvert sitt par og elsker dem. Moren min jobber i helsevesenet og står og går hele dagen.

Anonymkode: fc268...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...