Gå til innhold

Når ble mannen din voksen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja hva jeg ikke lurer på i de sene natte timene. Vet dere når mannen deres ble voksen? Altså ikke 18 år men voksen i hode? Jeg Har kjent mannen min siden han var 22. Jeg var allerede den gangen mye mer moden enn han. Vi kvinner blir ofte den som er den modne i hode. Min mann var bare ett barn når vi møttes. Den gangen så han selvsagt ikke det. Men han innrømmer det gjerne nå som han er blitt eldre. Synes egentlig ikke han ble ordentlig voksen før for ca to år siden, når vi fikk ett barn til og vi måtte flytte til noe større. Han hadde også en stygg ulykke på jobben som gjorde at han kanskje ser ting litt annerledes nå. Så her sier jeg at han ble ordentlig voksen i en alder av 34 år. Så hva mener dere om deres menn, var de like sene til å vokse opp?

Anonymkode: 43f7d...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigermor sier at han var 40 da han var 18. Han var veldig tidlig voksen med andre ord. Kjøpte første leilighet da han var 19, uten hjelp fra foreldre. Han var alltid fornuftig, faktisk fryktelig kjedelig.

Så kom jeg inn i livet hans da han var 30 og ting ble mer livlig. Vi er meget forskjellige men vi gnisser ikke mot hverandre, vi klikker og fyller et tomrom hos den andre.

Anonymkode: 154b4...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss da han var 30 og fikk første barnet da han var 31, før det var han nok ganske egoistisk og umoden, tenkte ikke så mye konsekvenser. 

Etter at han ble pappa skjedde det en stor endring, barna ble satt først også jeg. Familien er viktigst for han nå. 

Anonymkode: 02f67...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte hus da han var 22, og han ble pappa da han var 23. Men synes egentlig ikke han ble skikkelig voksen i hodet før han nærmet seg 30 i hvert fall. Nå er han 36 år og har fått et barn til. Føler han setter familien først nå og har gjort det de siste åra. 

Anonymkode: a0e04...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann var utsatt for en bilulykke da han var 19 år. Ble liggende i koma, måtte på Sunnås for opptrening, og sier at dette forandret livet hans fullstendig. 

Han fikk smake på livets skjørhet, og bestemte seg for at han skulle benytte hver mulighet til å leve et godt liv. Han er ansvarsfull, hyggelig, ser fremover, men lever likevel her og nå. 

Anonymkode: 75ff7...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så mange som mener at mennene deres ikke er modne? Flott valg som pappa da?

Mannen min ble moden gradvis, slik som jeg ble.. Skal jeg anslå alder skjedde det i tidlig 20-årene 

Anonymkode: 7f156...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig så mange som mener at mennene deres ikke er modne? Flott valg som pappa da?

Mannen min ble moden gradvis, slik som jeg ble.. Skal jeg anslå alder skjedde det i tidlig 20-årene 

Anonymkode: 7f156...7cc

Modenhet kommer i ulike former og fasonger, man kan fint være umoden og en god far samtidig. Umoden kan være synonymt med å f.eks. "game", det ser ut til at de fleste menn modnes når de får (det ansvaret det er å ha) barn, heldigvis. 

Før ble gutter sendt i militæret for å "bli menn", mange har ikke det der idag. Noen, ja, men min mann var ikke i militæret. Han var ikke direkte umoden sånn mange kanskje tenker på umoden, men barnslig - ja. Men det både var og er jeg også🙂 Til en viss grad.

Går heeelt fint. Man er ikke voksen før man tør å være barnslig, er det noe som heter. 

Anonymkode: 9f39c...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blei lei av å vente, så da han emda ikke hadde vist tegne til å bli voksen i en alder av 46, så stakk jeg.

Anonymkode: 021ee...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil si når han var ca. 21–22. Fram til da var han litt for egoistisk, litt for påvirket av andre rundt seg, litt for umoden.

Jeg ville for øvrig sagt akkurat det samme om meg selv. :) 

Anonymkode: 49b41...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig så mange som mener at mennene deres ikke er modne?

Anonymkode: 7f156...7cc

Dette er bare en del av den pågående feministiske bølgen, hvor det går sport i å slenge mest mulig dritt om menn generelt.

Anonymkode: 9f4a8...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil alltid være familiens tredje barn, som ikke klarer å fullføre noe, må passes på og glemmer alt. 
Han er over 40. 

Anonymkode: 78eca...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er bare en del av den pågående feministiske bølgen, hvor det går sport i å slenge mest mulig dritt om menn generelt.

Anonymkode: 9f4a8...c0f

Hvis de slenger dritt om kun sin egen mann? Det er da ikke generelt, det er høyst spesifikt. Du må jobbe litt med begrepsbruken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Pashla skrev:

Hvis de slenger dritt om kun sin egen mann? Det er da ikke generelt, det er høyst spesifikt. Du må jobbe litt med begrepsbruken din.

Nå er ikke spesifikk drittslenging et kvalitetsstempel heller, men det ble spurt om mennene deres. Dette er et spørsmål til en gruppe, i likhet med at feminisme er en gruppe, gjerne flere også, da de ikke er ensartede i motsetning til den ensartede negativiteten til menn her på forumet eller fra feminister.  

Hadde manneguiden hatt en tråd om hvor patetiske deres kvinner var, hadde det blitt ansett som et incel-forum, for kvinnehatende menn som aldri får sex. 

Enkelte tråder på dette forumet, som denne, tiltrekker seg det kvinnelige motstykket. Mannehatende, diskriminerende feminister, som tror at menn er en gruppe, som foreslått i trådens overskrift. Slike generaliseringer er en nedsettende idioti de gjerne gjør ovenfor gruppen menn, men aldri ville gjort ovenfor innvandrere da de er totalt prinsippløse. Hvem man støtter i en sak, dreier seg sjeldent om saken, men hvilket kjønn partene har. 

 

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er bare en del av den pågående feministiske bølgen, hvor det går sport i å slenge mest mulig dritt om menn generelt.

Anonymkode: 9f4a8...c0f

 

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig så mange som mener at mennene deres ikke er modne? Flott valg som pappa da?

Mannen min ble moden gradvis, slik som jeg ble.. Skal jeg anslå alder skjedde det i tidlig 20-årene 

Anonymkode: 7f156...7cc

 

Anonymkode: 72c7c...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er ikke spesifikk drittslenging et kvalitetsstempel heller, men det ble spurt om mennene deres. Dette er et spørsmål til en gruppe, i likhet med at feminisme er en gruppe, gjerne flere også, da de ikke er ensartede i motsetning til den ensartede negativiteten til menn her på forumet eller fra feminister.  

Hadde manneguiden hatt en tråd om hvor patetiske deres kvinner var, hadde det blitt ansett som et incel-forum, for kvinnehatende menn som aldri får sex. 

Enkelte tråder på dette forumet, som denne, tiltrekker seg det kvinnelige motstykket. Mannehatende, diskriminerende feminister, som tror at menn er en gruppe, som foreslått i trådens overskrift. Slike generaliseringer er en nedsettende idioti de gjerne gjør ovenfor gruppen menn, men aldri ville gjort ovenfor innvandrere da de er totalt prinsippløse. Hvem man støtter i en sak, dreier seg sjeldent om saken, men hvilket kjønn partene har. 

 

 

 

Anonymkode: 72c7c...b18

Ok nå må du rulle inn puppene her altså. Grunnen til at jeg startet denne tråden er fordi jeg og mannen min, som jeg forøvrig elsker over alt på jord, satt og diskuterte nettop dette. Det er jo kjent at gutter modner senere enn jenter. Det betyr ikke at jeg slenger dritt om alle menn! Min mann hadde sine utfordringer som ung voksen, noe han har jobbet seg ut av og er blitt en fantastisk pappa. Jeg har kjent han lenge og visste alle disse tingene før jeg ble sammen med han. Sammen har v blitt modne og flinke foreldre selv om han brukte litt mer tid på dette. Er jo ikke noe skam å skrive det!! 

Anonymkode: 43f7d...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pashla skrev:

Hvis de slenger dritt om kun sin egen mann? Det er da ikke generelt, det er høyst spesifikt. Du må jobbe litt med begrepsbruken din.

Det kommenteres jo ikke bare om den enkeltes mann. Menn omtales jo generelt med negativt fortegn, for eksempel:

22 timer siden, KellyTaylor skrev:

Blir MENN voksne?

 

Anonymkode: 9f4a8...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har jeg kjent siden han var 17 år, og jeg 15, og jeg vil si vi ble voksen sammen da vi vi ble rundt 19-21 år.

Anonymkode: 3eaa9...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
På 9.11.2019 den 2.27, Anonym bruker skrev:

Mannehatende, diskriminerende feminister, som tror at menn er en gruppe

Fantastisk... det knaser ikke BITTELITT i glasshuset ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...