Gå til innhold

Bør en strimmeltest vise svak positiv nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jævla dust😂😂 Skriver at det faktisk er ingen garanti for at hun faktisk er gravid om hun får en positiv test så tidlig før IKM. Rull inn puppa hormontroll

Anonymkode: d2f12...721

Uansett hva du mente så er det da helt og holdent opp til Hi om hun ville teste tidlig eller ikke. Så ingen grunn til å be folk om å roe ned ti hakk. Går da vitterlig ikke utover deg om hun tester nå og så får mens som vanlig. 

Anonymkode: c1c23...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer! 🙂 Når er IKM og hvor mange dpo er du idag? 

Anonymkode: e56f8...d43

Tusen takk😍 Jeg vet egentlig ikke helt hva disse forkortelsene står for🙈 Men ifølge FLO-appen så er det 4 dager til forventet mens i dag. Fikk allerede i går en veldig svak strek på strimmel, så i dag tok jeg sånn tidligtest fra apoteket med morgenurin. Den skulle vise resultat allerede 6 dager før forventet mens. Sov lenge i dag så urinen hadde godgjort seg i maange timer🤪

4 timer siden, November-spire-79 skrev:

Jeg skjønner hvordan du har det😀jeg har ikm om 8 dager, og klør i fingrene etter å teste😂

Jaa er en pine å gå å vente når man er så klar og har tester liggende hjemme. Det er jo ikke akkurat en liten sak å skulle bli mor og bære fram et liv, så jeg har vært kjempe nysgjerrig😍

Anonymkode: 0871c...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå snakker ikke jeg om det å miste utover i svangerskapet!! 
Mange kan få positiv test FØR mensen kommer og blir overlykkelig, meeen så kommer mensen som planlagt og testen er negativ igjen. Da har sædcellen streifet egget akkurat nok til å gi utslag på en test, men ikke klart å feste seg. Det kalles kjemisk og er VELDIG vanlig. De fleste vet ikke at de har opplevd en kjemisk graviditet hvis ikke de tester ‘’altfor tidlig’’ og får en svak positiv test, og så begynner å blø. Det er DET jeg mener med at det ikke er sikkert det klaffer og derfor er det dumt å teste for tidlig, fra 10 dpo og bakover.

Før du reagerer her med disse fjortis spy smileysa dine, så bør du tenke litt logikk.

Anonymkode: d2f12...721

🙄🙄

Anonymkode: 0871c...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...