Gå til innhold

Bør en strimmeltest vise svak positiv nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er ca 7 dager til forventet mens. Burde det ha vært en svak strek på strimmelen nå om jeg var gravid?

 

Anonymkode: 0871c...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Du bør vente til den dagen du forventer mensen, eller ideelt et par dager etter, og så teste. Da får du et sikkert svar, og slipper å styre så veldig.

Anonymkode: 6187f...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Herregud, det tar tid før hcg skilles ut

Anonymkode: 85e37...4c2

Når kan jeg forvente å ane en svak strek? Altså sånn veldig veldig svak.

Anonymkode: 0871c...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har fått svak strek 10 dager etter eggløsning. Og den var supersvak. 

 

Anonymkode: 85e37...4c2

Hm ok, da er det nok veldig tidlig enda. Er så spent😵

Anonymkode: 0871c...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det, ifølge Flo, 5 dager til mensen. Burde jeg sett en svak strek på strimmelen nå da?

HI

Anonymkode: 0871c...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det, ifølge Flo, 5 dager til mensen. Burde jeg sett en svak strek på strimmelen nå da?

HI

Anonymkode: 0871c...24f

Hva i all verden er det som haster så forferdelig? Man pleier da vitterlig tidsnok oppdage at man er gravid. Ungen kommer ikke neste måned, du har god tid å forberede deg på. 

Anonymkode: d5cf2...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det, ifølge Flo, 5 dager til mensen. Burde jeg sett en svak strek på strimmelen nå da?

HI

Anonymkode: 0871c...24f

Å herregud, ro ned! Vent til den dagen mensen skulle ha kommet, eller et par dager etter. Hvis mensen ikke kommer, så tar du en test. Hvis den er positiv, er du gravid. Hva er poenget med å styre og gnure så fælt?

Anonymkode: 6187f...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det, ifølge Flo, 5 dager til mensen. Burde jeg sett en svak strek på strimmelen nå da?

HI

Anonymkode: 0871c...24f

Nei, ro ned ti hakk. Uansett om du hadde fått en svak strek er det INGEN garanti for at du faktisk er gravid eller at svangerskapet holdet. Kjemisk graviditet er VELDIG vanlig. Drit i testingen og vent til mensen skal komme. Slipper du å bli unødvendig lykkelig.

Anonymkode: d2f12...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få strek fem dager før, men heg pleier ikke å få det så tidlig. Tre-fire dager før kan jeg få veldig svak strek.

Anonymkode: e56f8...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går da ikke utover noen andre en Hi selv, om hun vil starte å teste tidlig. Tror det er flere her som skal roe litt ned👍 

Gratulerer så mye Hi, håper den klamrer seg fast hele veien❤️

Anonymkode: c1c23...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ro ned ti hakk. Uansett om du hadde fått en svak strek er det INGEN garanti for at du faktisk er gravid eller at svangerskapet holdet. Kjemisk graviditet er VELDIG vanlig. Drit i testingen og vent til mensen skal komme. Slipper du å bli unødvendig lykkelig.

Anonymkode: d2f12...721

Virkelig? Dette er det du kommer med til et menneske som er så spent på om hun er blitt gravid? At det ikke er noe garanti for at svangerskapet holder? For det tror du ikke er noe de aller fleste gravide er bekymret for OG vet? Du må bare poengtere det?🤮🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

HI

09DF97ED-C2E3-4F0D-B70B-FBFF91ED126F.jpeg

94F0B068-049F-4976-8111-D49BB645EFC7.jpeg

Anonymkode: 0871c...24f

Gratulerer! 🙂 Når er IKM og hvor mange dpo er du idag? 

Anonymkode: e56f8...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, VBG skrev:

Virkelig? Dette er det du kommer med til et menneske som er så spent på om hun er blitt gravid? At det ikke er noe garanti for at svangerskapet holder? For det tror du ikke er noe de aller fleste gravide er bekymret for OG vet? Du må bare poengtere det?🤮🤮

Nå snakker ikke jeg om det å miste utover i svangerskapet!! 
Mange kan få positiv test FØR mensen kommer og blir overlykkelig, meeen så kommer mensen som planlagt og testen er negativ igjen. Da har sædcellen streifet egget akkurat nok til å gi utslag på en test, men ikke klart å feste seg. Det kalles kjemisk og er VELDIG vanlig. De fleste vet ikke at de har opplevd en kjemisk graviditet hvis ikke de tester ‘’altfor tidlig’’ og får en svak positiv test, og så begynner å blø. Det er DET jeg mener med at det ikke er sikkert det klaffer og derfor er det dumt å teste for tidlig, fra 10 dpo og bakover.

Før du reagerer her med disse fjortis spy smileysa dine, så bør du tenke litt logikk.

Anonymkode: d2f12...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan være skyggestrek.

Anonymkode: a3733...822

For sterk til å være skyggestrek og det er farge på den. 

Anonymkode: c1c23...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå snakker ikke jeg om det å miste utover i svangerskapet!! 
Mange kan få positiv test FØR mensen kommer og blir overlykkelig, meeen så kommer mensen som planlagt og testen er negativ igjen. Da har sædcellen streifet egget akkurat nok til å gi utslag på en test, men ikke klart å feste seg. Det kalles kjemisk og er VELDIG vanlig. De fleste vet ikke at de har opplevd en kjemisk graviditet hvis ikke de tester ‘’altfor tidlig’’ og får en svak positiv test, og så begynner å blø. Det er DET jeg mener med at det ikke er sikkert det klaffer og derfor er det dumt å teste for tidlig, fra 10 dpo og bakover.

Før du reagerer her med disse fjortis spy smileysa dine, så bør du tenke litt logikk.

Anonymkode: d2f12...721

Ikke gidd å prøv deg engang😊 Du skrev det ordrett, at det ikke var sikkert svangerskapet kom til å holde. Et svangerskap er ikke en kjemisk graviditet. Bruk hodet før du svarer og vær grei å ikke be andre tenke logikk🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan være skyggestrek.

Anonymkode: a3733...822

Skyggestrek kan være tynnere og er uten farge. Denne testen er uten tvil positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, VBG skrev:

Ikke gidd å prøv deg engang😊 Du skrev det ordrett, at det ikke var sikkert svangerskapet kom til å holde. Et svangerskap er ikke en kjemisk graviditet. Bruk hodet før du svarer og vær grei å ikke be andre tenke logikk🙄

Jævla dust😂😂 Skriver at det faktisk er ingen garanti for at hun faktisk er gravid om hun får en positiv test så tidlig før IKM. Rull inn puppa hormontroll

Anonymkode: d2f12...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Testen er uten tvil positiv. En skyggestrek har ikke farge og er som regel ikke så tydelig. :) 

Endret av Juicies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...