Gå til innhold

Forhåndsvisning


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Jeg opplever av og til når jeg skal åpne innlegg at jeg først får opp en liten forhåndsvisning, før jeg må trykke igjen for å åpne innlegget.

Jeg applauderer absolutt forhåndsvisning, en funksjon jeg har savnet. Men jeg skulle gjerne visst hvordan jeg kunne brukt den mer bevisst. Hva trykker jeg på for å få forhåndsvisning, og hva trykker jeg på for å åpne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forhåndsvisning av innlegg (første eller siste) skal komme opp når man holder musepekeren over en tittel. Man skal ikke behøve å trykke på noe for at den skal dukke opp.

Bare for å klargjøre, er det det lille pop-up vinduet du tenker på? Kommer det i såfall opp når du klikker også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker iPad og klikker derfor alltid. Det er det lille pop-up vinduet jeg tenker på ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 5.11.2019 den 18.33, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Jeg bruker iPad og klikker derfor alltid. Det er det lille pop-up vinduet jeg tenker på ja.

Her trodde jeg hadde svart, men så hadde jeg glemt å trykke post. Beklager så mye. Har prøvd å sjekke det ut, men greier ikke gjenskape problemet. Jeg spiller ballen videre til @Forumansvarlig slik at hun evt kan høre med teknisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nettbrett og kan heller ikke gjenskape problemet, dessverre. Skjer det ingenting om du bare holder over trådtittelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettbrett kan man jo ikke bare holde over, enten trykker man eller då gjør man det ikke. Det er forøvrig heller ikke et problem, nesten mer et ønske siden det tydeligvis ikke er tenkt slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, ok. Beklager tanketomt svar, skylder på at jeg altså ikke har nettbrett. Da virker det som det er en funksjon forbeholdt desktop, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er tiltenkt desktop er helt OK. Men jeg får det av og til opp på nettbrettet også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

At det er tiltenkt desktop er helt OK. Men jeg får det av og til opp på nettbrettet også. 

Kommer det mobilversjon opp eller fullversjon av forumet? Mulig nettlesern misforstår hvilken plattform du er på og dermed seter opp desktop muligheter på I-paden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, hvor kan man endre det? Det ser helt likt ut på iPaden som på iPhonen, men jeg får aldri forhåndsvisning der. På iPaden skjer det at jeg må trykke to ganger, mener at det ikke skjer på telefonen. Det er jo ikke noe problemet, jeg skjønner bare ikke helt systemet i det🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha studert litt kan det være at det er litt forskjell på mobilutgaven og nettbrettutgaven. Dette er ikke noe jeg ser at jeg kan endre på, men det kan forklare feilen. Ofte, men ikke konsekvent, må jeg også «dobbelttrykke» på nettbrettet. Dobbelttrykke i hermetegn fordi det ikke skal være to trykk raskt etter hverandre, men på første trykket blir bare feltet markert. Kan vente lenge med andre trykket på samme plass. Kan da også åpne noe helt annet, som om første trykket ikke betyr noe, og trykke en annen plass på skjermen vil være det som blir åpnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...