Gå til innhold

Jeg har vært utro på fylla. Hjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Dette innlegget river å skrive. Jeg har vært så ufattelig dum, jeg vet virkelig ikke hva i h*** jeg tenkte på. Herregud. 

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 10,5 år. Vi ble sammen når jeg var 15 år og han er den første og eneste jeg har hatt sex med... frem til nå.....

vi møtte en kompis av han på byen. EN KOMPIS!!! Utestedet stengte og meg, kjæresten min og kompisen hans bestemte oss for å dra hjem til kompisen som bor 10min fra oss for å bare ta noen øl til før vi tok kvelden. Kjæresten min ville dra hjem og jeg spurte om vi ikke bare kunne være litt til fordi vi hadde det så gøy. Men jeg gikk med på å dra tilslutt, jeg skulle bare på toalettet en tur. Når jeg kom ut sa kompisen at kjæresten min hadde gått. Jeg ble sur for at han ikke ventet på meg, og skjønte ingenting. Det var da kompisen begynte å prøve seg på meg og så dritafull som jeg var lot jeg han gjøre det og vi havnet i sengen og hadde sex. Han fullførte ikke, og kom ikke fordi jeg avsluttet det når jeg innså hva faen jeg holdt på med. Denne kompisen har jeg null tiltrekninger til så jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde dette. Har egentlig lenge sagt at jeg ikke liker han og at han har dårlig innflytelse på kjæresten min. Off.. uansett så ble vi enige etterpå om å holde kjeft om dette for dette vil ødelegge forholdet vårt og vennskapet deres. Det var en stor feiltakelse fra begge sider og kommer aldrialdri til å skje igjen og jeg skal slutte å drikke.. 

dette var en engangsting og jeg angrer så hardt, og klarer ikke å fungere fordi jeg har så dårlig samvittighet og går med konstant klump i magen... jeg trenger ikke å høre hvor jævlig jeg er for jeg har det virkelig vondt nok med meg selv som det er. Mitt spørsmål er hva jeg skal gjøre? Dette vil ødelegge alt og knuse han helt om han får vite det. For noe som var så ubetydelig å dumt. Kompisen og kjæresten min har snakket på messenger i ettertid og han har ikke sagt noe. Jeg elsker virkelig kjæresten min over alt og jeg har virkelig lært. Hadde kjæresten min vært utro og ment at det var en feil så hadde jeg ikke ville vite det da forholdet vårt aldri ville blitt det samme igjen uansett om man tilga eller ikke og for noe så ubetydelig å dumt man gjor i fylla. Dette er noe jeg uansett må bære på resten av livet helt alene og det er en jævlig straff å bære i seg selv.. Bør jeg si det? Eller prøve å glemme det å leve videre? Tror ikke kompisen kommer til å si noe heller, men jeg tørr ikke å snakke med han om det..

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første som slo meg var hvorfor i all verden ikke kjæresten din ventet på deg? Hvorfor hastet det sånn at han ikke kunne vente med å dra hjem til du var ferdig på do???? 

Jeg ville ikke sagt noe. Og det gjør sikkert ikke han andre heller. Som du sier, det betydde ingenting. Ingen vits i å lage noe dramalama ut av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hvis dette hadde vært et uheldig engangstilfelle med noen kjæresten din ikke kjente, og du var sikker på at det aldri ville skje igjen, ville rådet mitt kanskje ha vært å holde kjeft. Men dette - sannsynligheten er stor for at han får vite om det før eller senere uansett. Jeg tror du bør krype til korset og fortelle det med en gang. Har dere barn sammen?

Anonymkode: d2250...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Det første som slo meg var hvorfor i all verden ikke kjæresten din ventet på deg? Hvorfor hastet det sånn at han ikke kunne vente med å dra hjem til du var ferdig på do???? 

Jeg ville ikke sagt noe. Og det gjør sikkert ikke han andre heller. Som du sier, det betydde ingenting. Ingen vits i å lage noe dramalama ut av dette. 

Han va så trøtt og orket ikke å vente tydeligvis.. så var han småsur over at jeg ikke bare gikk med på å dra første gangen han sa at han ville dra hjem. Han regnte med at jeg kom når jeg kom uansett

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Selvfølgelig trenger du ikke å si noe, han har ikke rett på å vite at du har hatt sex med kameraten hans, og du har rett til å holde det for deg selv og holde kjæresten din for narr resten av livet. Han har heller ikke rett til å få ta en egen avgjørelse på om han vil tilgi det eller ikke, det er det du som skal bestemme" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hm. Hvis dette hadde vært et uheldig engangstilfelle med noen kjæresten din ikke kjente, og du var sikker på at det aldri ville skje igjen, ville rådet mitt kanskje ha vært å holde kjeft. Men dette - sannsynligheten er stor for at han får vite om det før eller senere uansett. Jeg tror du bør krype til korset og fortelle det med en gang. Har dere barn sammen?

Anonymkode: d2250...7c6

Ja, har tenkt på det samme. Det går så ufattelig mange tanker i hodet mitt og jeg klarer ikke å finne ut av hva jeg skal gjøre.

jeg er redd for at kompisen skal si det en eller annen gang, eller at han sier det til noen som sier det videre.. men han mister jo en kompis av å si det og kjæresten min mister også sannsynligvis kjæresten han har hatt i over 10 år så det kommer absolutt ingenting godt ut av å si noe heller.. jeg overfører bare smerten jeg har nå over på min stakkars kjæreste og det vil jeg ikke :( 

nei vi har ikke barn enda, men har faktisk prøvd en stund å få.. 

 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier ikke noe, og dersom kompisen skulle vært så teit og si noe, så blånekter du! Det finnes jo ikke bevis, det blir ord mot ord.

Anonymkode: e3e8b...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "kompis" som har sex med dama til sin venn, det er en mann jeg ikke hadde stolt et sekund på. Og i hvert fall ikke et løfte han i tillegg har gitt deg i fylla. Jeg tror han på et eller annet tidspunkt, om en måned, et år, fem år, kommer til å fortelle.

 

Anonymkode: 15fc5...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så klart skal du fortelle han det. Om han vil fortsette forholdet er opp til han. 

Anonymkode: 5078e...20d

Helt enig med henne. Du velger selv om du vil være ærlig eller ikke. Men du har allerede vært utro, vil du være en løgner i tillegg? Det er opp til han å avgjøre hvordan han skal takle dette videre.

Anonymkode: 93c34...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om at «vennen» hans gjorde det med vilje for å ha noe han kan bruke mot deg eller for å lage drama/problemer. 
Ingen god venn prøver seg på dama til vennene sine. 

Anonymkode: 1fceb...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, har tenkt på det samme. Det går så ufattelig mange tanker i hodet mitt og jeg klarer ikke å finne ut av hva jeg skal gjøre.

jeg er redd for at kompisen skal si det en eller annen gang, eller at han sier det til noen som sier det videre.. men han mister jo en kompis av å si det og kjæresten min mister også sannsynligvis kjæresten han har hatt i over 10 år så det kommer absolutt ingenting godt ut av å si noe heller.. jeg overfører bare smerten jeg har nå over på min stakkars kjæreste og det vil jeg ikke :( 

nei vi har ikke barn enda, men har faktisk prøvd en stund å få.. 

 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Det er jo ikke VANSKELIG å vite hva du skal gjøre. Det eneste du kan gjøre, som er det absolutt eneste riktige, er å fortelle kjæresten din om det så han kan bestemme hvem han vil dele livet med.

For alt du vet så kan det være at han tilgir deg.

Anonymkode: 2a2de...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hendelsen kommer til å spise deg opp innvendig, og ødelegge forholdet deres - helt garantert - om du ikke sier det.

Anonymkode: 2a2de...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har en mistanke om at «vennen» hans gjorde det med vilje for å ha noe han kan bruke mot deg eller for å lage drama/problemer. 
Ingen god venn prøver seg på dama til vennene sine. 

Anonymkode: 1fceb...275

Jeg skrev ikke dette over, da jeg svarte, men jeg tenkte samme tanken.

Det å ikke skulle prøve seg på dama til en kompis er ekstremt sterkt innebygget i normalt oppegående menn. De er ikke så nøye på andre, men akkurat det med dama til en kompis, det er helt uaktuelt. Denne mannen forsøkte seg i samme øyeblikk kompisen var forsvunnet. Jeg tror ikke han vil la være å fortelle dette til HIs mann.

Anonymkode: 15fc5...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke forundret om det var «kompisen» som fikk mannen din til å forlate festen mens du var på toalettet. Høres ut som om han hadde en plan da han oppsøkte deg raskt og fortalte at mannen din hadde dratt. Om du er lur så forteller du det som har skjedd og hvordan det skjedde, høres ut som om det var en set-up.

Anonymkode: 1fceb...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke forundret om det var «kompisen» som fikk mannen din til å forlate festen mens du var på toalettet. Høres ut som om han hadde en plan da han oppsøkte deg raskt og fortalte at mannen din hadde dratt. Om du er lur så forteller du det som har skjedd og hvordan det skjedde, høres ut som om det var en set-up.

Anonymkode: 1fceb...275

Enig!

Anonymkode: 15fc5...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HI, du skriver at kompisen deres bor 10 minutter unna dere. Er det i gåavstand eller med bil? For jeg synes det var så merkelig å dra ifra deg når du bare skulle på toalettet et øyeblikk. Kan det være en slags test? Kan de ha avtalt dette seg imellom for å teste deg? Merkelig og sikkert en syk tanke, men sånt skjer faktisk. Du skriver at fyren har en dårlig innflytelse på din mann, derfor lukter dette litt svidd. 

Endret av Sommerkroppen 2029
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Dette innlegget river å skrive. Jeg har vært så ufattelig dum, jeg vet virkelig ikke hva i h*** jeg tenkte på. Herregud. 

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 10,5 år. Vi ble sammen når jeg var 15 år og han er den første og eneste jeg har hatt sex med... frem til nå.....

vi møtte en kompis av han på byen. EN KOMPIS!!! Utestedet stengte og meg, kjæresten min og kompisen hans bestemte oss for å dra hjem til kompisen som bor 10min fra oss for å bare ta noen øl til før vi tok kvelden. Kjæresten min ville dra hjem og jeg spurte om vi ikke bare kunne være litt til fordi vi hadde det så gøy. Men jeg gikk med på å dra tilslutt, jeg skulle bare på toalettet en tur. Når jeg kom ut sa kompisen at kjæresten min hadde gått. Jeg ble sur for at han ikke ventet på meg, og skjønte ingenting. Det var da kompisen begynte å prøve seg på meg og så dritafull som jeg var lot jeg han gjøre det og vi havnet i sengen og hadde sex. Han fullførte ikke, og kom ikke fordi jeg avsluttet det når jeg innså hva faen jeg holdt på med. Denne kompisen har jeg null tiltrekninger til så jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde dette. Har egentlig lenge sagt at jeg ikke liker han og at han har dårlig innflytelse på kjæresten min. Off.. uansett så ble vi enige etterpå om å holde kjeft om dette for dette vil ødelegge forholdet vårt og vennskapet deres. Det var en stor feiltakelse fra begge sider og kommer aldrialdri til å skje igjen og jeg skal slutte å drikke.. 

dette var en engangsting og jeg angrer så hardt, og klarer ikke å fungere fordi jeg har så dårlig samvittighet og går med konstant klump i magen... jeg trenger ikke å høre hvor jævlig jeg er for jeg har det virkelig vondt nok med meg selv som det er. Mitt spørsmål er hva jeg skal gjøre? Dette vil ødelegge alt og knuse han helt om han får vite det. For noe som var så ubetydelig å dumt. Kompisen og kjæresten min har snakket på messenger i ettertid og han har ikke sagt noe. Jeg elsker virkelig kjæresten min over alt og jeg har virkelig lært. Hadde kjæresten min vært utro og ment at det var en feil så hadde jeg ikke ville vite det da forholdet vårt aldri ville blitt det samme igjen uansett om man tilga eller ikke og for noe så ubetydelig å dumt man gjor i fylla. Dette er noe jeg uansett må bære på resten av livet helt alene og det er en jævlig straff å bære i seg selv.. Bør jeg si det? Eller prøve å glemme det å leve videre? Tror ikke kompisen kommer til å si noe heller, men jeg tørr ikke å snakke med han om det..

Anonymkode: 6fe68...ac9

At du er komplett idiot er det ingen tvil om, men tror kanskje du skal holde tett om det. Og kanskje drikke litt mindre... 

Anonymkode: a86f2...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg kommer til å hjemsøke deg, og en dag bite deg kraftig i rumpa, dersom du ikke sier noe. Denne kompisen hadde jeg ikke stolt et sekund på. 

Jeg ville selvsagt fortalt det selv, før han eventuelt får høre det av andre, og så blir det opp til han hva han vil gjøre med det. Ja, du har driti deg ut. Men det blir garantert ikke bedre dersom han finner ut av dette om en stund og han får vite at både du og kompisen hans har holdt han for narr. 

Anonymkode: 9d669...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Men HI, du skriver at kompisen deres bor 10 minutter unna dere. Er det i gåavstand eller med bil? For jeg synes det var så merkelig å dra ifra deg når du bare skulle på toalettet et øyeblikk. Kan det være en slags test? Kan de ha avtalt dette seg imellom for å teste deg? Merkelig og sikkert en syk tanke, men sånt skjer faktisk. Du skriver at fyren har en dårlig innflytelse på din mann, derfor lukter dette litt svidd. 

Det er i hvert fall merkelig at mannen bare går fra Hi for å overlate til henne å gå alene hjem på natten, at han ikke kunne vente bare til hun hadde tisset ferdig. Hele greia virker merkelig fra begge mennenes side, det har du rett i.

Anonymkode: 15fc5...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, ikke fortsett å forsøke å bli gravid før du har ryddet opp i dette. I verste fall kan du jo til og med bli gravid med kompisen, han trenger ikke å komme for å gjøre deg gravid, om du har uflaks...

Sett i hvert fall prøvingen på å bli gravid på vent inntil denne situasjonen er avklart.

Anonymkode: 15fc5...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt noe.

Men ikke få barn. Det kommer garantert til å bli slutt mellom dere. Kanskje pga utroskap, kanskje pga noe annet.

"Ingen" forblir sammen med tenåringskjæresten

Anonymkode: 1b360...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, har tenkt på det samme. Det går så ufattelig mange tanker i hodet mitt og jeg klarer ikke å finne ut av hva jeg skal gjøre.

jeg er redd for at kompisen skal si det en eller annen gang, eller at han sier det til noen som sier det videre.. men han mister jo en kompis av å si det og kjæresten min mister også sannsynligvis kjæresten han har hatt i over 10 år så det kommer absolutt ingenting godt ut av å si noe heller.. jeg overfører bare smerten jeg har nå over på min stakkars kjæreste og det vil jeg ikke :( 

nei vi har ikke barn enda, men har faktisk prøvd en stund å få.. 

 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Han kommer til å få vite det, en eller annen gang... Tro meg. 

Anonymkode: a86f2...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville ikke sagt noe.

Men ikke få barn. Det kommer garantert til å bli slutt mellom dere. Kanskje pga utroskap, kanskje pga noe annet.

"Ingen" forblir sammen med tenåringskjæresten

Anonymkode: 1b360...2bb

Mange forblir med ungdomskjæresten. Jeg er en av dem. Har vært sammen med ham i nesten 30 år nå ❤️

Anonymkode: c132d...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...