Jump to content
November-spire-79

40 år og fikk brått lyst på et barn til

Recommended Posts

OsloMamma41
På 27.11.2019 den 6.27, November-spire-79 skrev:

Ja det satser vi på🙏Jeg har fortalt til mange av mine venner at vi prøver på en til. Jeg er veldig glad for at alle er så positive til det. Alle kan fortelle om at de kjenner noen på min alder som får barn. Det er så godt å høre😀🤞

Samme her. Snakket med endel veninner som støtter oppunder dette. Jeg kjenner litt på at det er i det seneste laget (hvis det i det hele tatt klaffer)så godt med litt heing fra sidelinja😊

Fortsetter under...

Anonym bruker
På 5.11.2019 den 21.42, Anonym bruker skrev:

Jeg var 25 år og tobarnsmor, og skulle ikke ha flere bar . Men vi kan ikke planlegge hvilke retning livet tar, og i dag er jeg firebarnsmor med barn på 21, 18, 7 og 2, og jeg elsker det <3. Jeg var 41 da nr fire kom, og jeg fikk en indre ro og følelse på at familien nå var komplett.

Anonymkode: ca7a6...791

Samme her! Jeg var 26 år og 3 barns mor, og følte jeg var ferdig! Nå er jeg 36 år og 4barns mor, der barna er 19, 14, 11 og 1 år🥰og vi skal prøve på nr 5❤️ 

Anonymkode: 19391...da8

OsloMamma41
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme her! Jeg var 26 år og 3 barns mor, og følte jeg var ferdig! Nå er jeg 36 år og 4barns mor, der barna er 19, 14, 11 og 1 år🥰og vi skal prøve på nr 5❤️ 

Anonymkode: 19391...da8

Så fint å høre om dere som også har barn med stort mellomrom i alder. Mine er 17 og 10 så det blir isåfall en skikkelig atpåklatt hvis det går. Er jo 41 så er sterkt i tvil om det klaffer. Er midt i eggløsningsperiode nå og spent på fortsettelsen😊

November-spire-79

Flere som har IKM rundt 11 desember?😀

OsloMamma41
6 timer siden, November-spire-79 skrev:

Flere som har IKM rundt 11 desember?😀

14 desember her😃

November-spire-79
6 timer siden, OsloMamma41 skrev:

14 desember her😃

Da har vil nesten likt😀mulig jeg har lengre syklus men går ut i fra 26 dager siden jeg hadde det sist😀veldig mange symptomer på innbilt graviditet her nå😂men skal prøve å vente med å teste. Blir så skuffa.

Annonse

påveimednr3

Hei

Ja her ble det en positiv test for ei uke siden. 43 år her og nr 4 på vei. Mine barn er 9, 7 og 5 år, så blir en liten atpåklatt her også.

Lykke til

OsloMamma41
16 timer siden, November-spire-79 skrev:

Da har vil nesten likt😀mulig jeg har lengre syklus men går ut i fra 26 dager siden jeg hadde det sist😀veldig mange symptomer på innbilt graviditet her nå😂men skal prøve å vente med å teste. Blir så skuffa.

Har også bestemt meg for å klare å "holde ut" og ikke teste før. Krysser fingre😃

OsloMamma41
16 timer siden, påveimednr3 skrev:

Hei

Ja her ble det en positiv test for ei uke siden. 43 år her og nr 4 på vei. Mine barn er 9, 7 og 5 år, så blir en liten atpåklatt her også.

Lykke til

Gratulerer så mye🙋‍♀️Veldig inspirerende å lese om flere i samme alder som ønsker seg og blir gravide. Lykke til med svangerskap og fødsel

Syngensang
På 30.10.2019 den 19.36, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk skal være så gamle når de får barn. 

Anonymkode: e00eb...e36

Men det forklarte jo hi i hi, ho har eit barn som er skulejente no, og dei fekk plutseleg lyst på ein til og sidan ho er 40 må dei sette i gang før det blir for seint. Kva var det du ikkje forsto? 

November-spire-79
23 timer siden, påveimednr3 skrev:

Hei

Lykke til

Dette er veldig hyggeli å lese 😀gratulerer så mye❤️Det gir håp for oss andre som prøver😀

OsloMamma41

Kjenner du noen symptomer, November-spire-79? Jeg har ikm 14. Og har hatt litt stikking i magen men ellers ikke noe annet. Tok en test igår for sikkerhetskyld som var negativ i går siden jeg var på julebord. Tok det ganske med ro på alkoholen😄

November-spire-79
2 timer siden, OsloMamma41 skrev:

Kjenner du noen symptomer, November-spire-79? Jeg har ikm 14. Og har hatt litt stikking i magen men ellers ikke noe annet. Tok en test igår for sikkerhetskyld som var negativ i går siden jeg var på julebord. Tok det ganske med ro på alkoholen😄

Jeg har hatt så ømme pupper at jeg trodde de skulle falle av, men tror det er fordi jeg får mensen snart. Har vært dårlig i magen og det var jeg forrige gang jeg var gravid, men så går det jo mye magevondt på jobb så det er vel forklaringen. Har tatt 3 tester nå selv om jeg hadde bestemt meg for å vente😂de var jo negative. Får holde ut i 4 dager til å se om jeg får mensen. Har forresten 27 dagers syklus. Regnet feil😂

Annonse