Gå til innhold

40 år og fikk brått lyst på et barn til


November-spire-79

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Mamma99 skrev:

Så herlig å lese at jeg ikke er helt alene. 

Er 36, mamma til 2 flotte gutter fra et tidligere ekteskap(minstemann er 8).

Giftet meg på nytt i 2019 og han har bare mine barn (han sier våre barn til dem) - han ønsker seg en egen. Jeg hadde egentlig tenkt at jeg var ferdig...

Nå har jeg latt meg overtale til en atpåklatt, men ikke før etter bryllupsreise som er planlagt til høsten. Så jeg har god tid på å tenke og planlegge. Jeg vil være 37/38 innen vi begynner aktivt med prøvingen. 

Hva gjorde dere i forkant? Tester? Endring i kosthold? Noe ekstra tilskudd enn folat? 

Så spennende da😀håper det klaffer for dere fort når dere setter i gang. Vi bestemte oss så brått derfor fikk jeg ikke forbredt meg så mye men begynte med folat med en gang. Den glemmer jeg ofte å ta🙈.skal prøve spise mer grønnsaker og fisk. Lever egentlig ganske sunt fra før. Skal leve enda sunnere hvis det skulle bli noe baby😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med dere damer? Tester dere hele tiden eller har det roet seg litt?😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 år og mannen min på samme alder. Vi skal forsøke å få et barn sammen. Han har ingen barn fra før. Jeg har 2 barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Er det noe på gang? 

Vi har jo ikke startet prøvingen, men snakker mye om baby. Hva som kommer til å endre seg, hvordan vi skal organisere hvem som bor på hvilket rom etc. Jeg prøver å nyte alle tekopper, alle lange morninger, alle dobesøk alene 🤣 ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 20.27, Mamma99 skrev:

Hvordan går det med dere? Er det noe på gang? 

Vi har jo ikke startet prøvingen, men snakker mye om baby. Hva som kommer til å endre seg, hvordan vi skal organisere hvem som bor på hvilket rom etc. Jeg prøver å nyte alle tekopper, alle lange morninger, alle dobesøk alene 🤣 ++

Her går det litt tregt om dagen. Vi har vært syke alle sammen etter tur, og da er det ikke lett å få til noe hopping i høyet😂ikke veldig store forventninger om noe baby med det første😅men håper det tar seg opp snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 30.10.2019 den 13.02, November-spire-79 skrev:

Ja da sitter jeg her å skriver igjen😀Det er 7 år siden sist jeg fikk barn, og nå har vi ei flott skolejente som klarer seg mye selv. Vi bråbestemte oss i går at nå vil vi prøve igjen. Dette er siste sjanse og jeg håper vi får det til. Flere som er 40 år og har begynt på nytt?😀

Jeg er 40 å har startet på nytt igjen. Har en datter på 17 og gutt på 13. Traff en ny mann for noen år siden og fikk en gutt i fjor sommer som nå er straks 7 mnd. Og jeg er gravid igjen nå. Så gleder meg enormt. Så du må jo bare prøve igjen mener nå jeg da😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir 40 i år og jeg og samboer prøver. Jeg har et barn fra før, han ingen. 
8dpo nå, kjempespent om mensen kommer eller om spiren sitter.  Har hatt noen rare vibreringer i livmor i dag, føles som leamus. Noen som har vært borti det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

En gammel tråd, men lurer på om dere fikk det til? Vi har hatt en pause med prøving, men har startet igjen😀Har et lite håp fortsatt🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er 40 år, og har barn på 17, 14 og 1 år, og vi har akkurat startet prøvingen. Fjernet spiralen i mars, så dette er første pp, venter mens til torsdag. 
Jeg ammer og begynner å dra på åra, så jeg vet at noe jobber mot, men jeg er likevel håpefull og kjenner masse symptomer 🙏🏻 ikke andre enn ting som jeg kjenner uavhengig av graviditet da 🙈 Men det kan jo være 😇 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

I dag er jeg litt i sjokk fordi nå har jeg testet positiv to ganger på under en time😀kan ikke tro at det er sant. Nå er jeg faktisk blitt 42 😅😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ikke så lenge, jeg er straks 14 uker på vei med ei lita jente❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte mor, påan igjen skrev (25 minutter siden):

Jeg prøvde ikke så lenge, jeg er straks 14 uker på vei med ei lita jente❤️

Det var hyggelig gratulerer 🥰jeg tok en digitaltest i dag og der sto det 2-3 uker😅er veldig glad nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru Eklund skrev (På 3.8.2021 den 11.53):

Er det noen liv i denne tråden fortsatt? Er 39 og håpet det var noen flere av oss «eldre» prøvere 😊

Ja da her er det liv🥰 ikke så ofte men titter innom av og til😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Hei! Noe liv i tråden? Jeg er straks 37 år og vi har akkurat startet prøvingen. Jeg har 2 barn på 10 og 17 år, og mannen har ett barn på 12 fra før så blir en attpåklatt 🥰 Spennende tid i møte. Flere som skal prøve/er i prøvingen og vil på symtomjakt sammen og utveksle erfaringer ol underveis? ☺️

Anonymkode: 81198...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte mor, påan igjen skrev (På 17.8.2021 den 20.05):

Jeg prøvde ikke så lenge, jeg er straks 14 uker på vei med ei lita jente❤️

Den lille jenta viste seg å være en gutt💙

Og han er snart halvannet år. Jeg merker nok alderen mht at det er veldig slitsomt, men det begynnner jo å hjelpe seg nå. Faktisk så mye at både samboer og jeg innimellom kan tenke at det hadde jo vært koselig med en liten til. Heldigvis tar vi til fornuft igjen i løpet av få minutter🥵

 

Men kjør på, om dere føler dere har tid og overskudd. Det er jo koselig selv om det er slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

39 og samboeren er 44. Jeg har 2 barn på 17 og 6, mens han han har en på 16. Første skikkelige pp nå etter at spiralen ble tatt ut. Er 6 dpo og spent på om det kan fungere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg og mannen er 40 år, og vurderer sterkt en attpåklatt 🥰 Har to barn på 8 og 12 år fra før. Følger tråden her videre 😀

Anonymkode: 3294e...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. Er 41 år og håper på en siste liten atpåklatt. Har 3 gutter på 18, 16 og 8 år, men vi føler oss ikkje ferdige. Dette blir siste sjanse. Så håpe det klaffer❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringa med agurken skrev (På 26.7.2023 den 11.11):

39 og samboeren er 44. Jeg har 2 barn på 17 og 6, mens han han har en på 16. Første skikkelige pp nå etter at spiralen ble tatt ut. Er 6 dpo og spent på om det kan fungere 😊

Hvordan gikk det? 
EL her idag, så blir spennende dager fremover. ☺️ Er i pp 2-3 nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...