Gå til innhold

«Stikkesmerter/stingsmerter» i den ene puppen, og blir litt nervøs...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle. 
Sitter her og kjenner på at jeg er litt nervøs for at dette kan være noe alvorlig. Har de siste tre dagene kjent på mer eller mindre konstante (kommer ganske hyppig hele døgnet) stikkinger, eller kanskje mer type «stingsmerter» i den høyre puppen. 
 

Har kjent etter kuler, men kan ikke kjenne noen... ser heller ikke at brystet har forandret seg utseendemessig. Synes kanskje jeg kjenner en slags tyngefølelse, men det kan også være pga. disse stillingene og at jeg kjenner VELDIG etter dette nå. 
 

Jeg skjønner selvsagt at dere ikke kan stille diagnose, men lurer på om noen har vært borti noe liknende? Bruker P-piller, er 41 år.

Litt nervøs... bør jeg ringe lege, liksom?

Anonymkode: d6406...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg hatt av og på i perioder i årevis. Ikke noe galt med meg. Jeg har til og med genfeil med stor risiko for brystkreft. Er få år eldre enn deg.

Har aldri fått noen forklaring på hvorfor det er slik.

Kan være veldig plagsomt når de stikkene kommer, men de bruker å forsvinne igjen, i hvert fall for min del. Nå har det blitt mye sjeldnere, av en eller annen grunn.

Men siden dette er nytt for deg så kan det være greit å nevne det for lege hvis det fortsetter.

Anonymkode: 97cad...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn har jeg hatt av og på i perioder i årevis. Ikke noe galt med meg. Jeg har til og med genfeil med stor risiko for brystkreft. Er få år eldre enn deg.

Har aldri fått noen forklaring på hvorfor det er slik.

Kan være veldig plagsomt når de stikkene kommer, men de bruker å forsvinne igjen, i hvert fall for min del. Nå har det blitt mye sjeldnere, av en eller annen grunn.

Men siden dette er nytt for deg så kan det være greit å nevne det for lege hvis det fortsetter.

Anonymkode: 97cad...afd

Tusen takk for beroligende svar 😊
Så godt å høre at alt er bra med deg til tross for at du kjenner på samme ting som jeg! 
 

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare.

HI

Anonymkode: d6406...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS!

Jeg har også perioder med stikking i et bryst. Har hatt det i årevis, så tror ikke det er noe galt. Har også nevnt det for lege, som sa det var vanlig. 

God helg!

Anonymkode: 93123...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39 og har det også sånn. Ble glad da jeg så tråden med flere beroligende svar. 
Satser på at det går over for oss alle. 
 

 

Anonymkode: 8e7f2...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til legen og få sjekket dette. Skulle det være noe angrer du, er det ikke noe går du derfra med lettet hjerte. 

Selv hadde jeg vondt i brystene og usikker på om jeg kjente kuler. Legen trodde ikke det var noe, men sendte meg til mammografi. En uke etter fikk jeg beskjed av en lege at jeg måtte feit meg opp igjen. Å miste for mange kilo på kort tid kan gi vonter de rareste steder. I takt med at jeg fikk på meg noen kilo igjen har vontene forsvunnet og de føles normale. 

Anonymkode: 0e433...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...