Gå til innhold

Er mannen din den beste sexpartnere du har hatt? Eller har andre vært bedre i sengen enn han?💃🕺🏼


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min er den beste ja og den som har gitt meg mest oppmerksomhet og kunne åpne meg, men min første kjæreste fikk jeg orgasme for 1 gang med å bare pule.. eg var så spreng kåt da. Min samboer har aldri klart det så må bli klitoris stimuli og

Anonymkode: 1f5bb...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desidert den beste. Vært gift i mange år, har unger, fulle jobber m.m, men har sex stort sett hver dag. Det er ekstrem seksuell tiltrekning mellom oss. Tror det kommer av at vi har et bunnsolid forhold, og er hverandres hjelpere og ikke fiender. Verdens beste og deiligste mann. 

Anonymkode: 48667...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåværende er definitivt den jeg har hatt det best med i sengen, som i å få meg til å føle at min nytelse er like viktig som hans. Det eneste må være at han er ikke så eksprimentell av seg. Men jeg har jo prøvd litt før da, og ingen av dem fikk meg til å slappe av og nyte sexen som min nåværende gjør, så da får det heller bare være. 

Anonymkode: cb657...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, min mann har en bitte liten penis som holder ut i 3-4 min.....

så jeg har hatt mye bedre sex med andre før vi ble sammen ... føler nesten ikke jeg får noe nå ...... 😕 

 

men jeg elsker han og er takknemlig for det jeg får.

Anonymkode: 42e2b...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, kjæresten min er ikke den beste. Men vi har bare kjent hverandre i noen få måneder, da, så jeg antar vi må lære hverandre bedre å kjenne. Heldigvis er han den modigste og mest eventyrlystne, og blir med på crazy greier som jeg aldri fikk mannen min til.

Anonymkode: fbab3...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...