Gå til innhold

Kan vi i fellesskap lage en tråd der ingen er anonyme🙂


Elizabeth

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Musemor med tre søte små skrev:

Er så halvveis fjell landskap her vi bor, så har delvis gått i fjellet i finværet vi også.

Skal straks til å sette pizza deigen.

Sitter nå og forbereder meg til et jobbintervju på tirsdag siden jeg ikke får tid til å gjøre det i morgen

Pizza høres godt ut 👍 Lykke til med jobbintervjuet på tirsdag 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliten nå. Barnefest ferdig. Det var vellykket! Mange glade barn! Nå kjører oppvaskmaskinen og vaskemaskinen og når ungene er i seng skal jeg vaske over gulvene. DA blir det kveld! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sit no med beina på bordet, og manne er ute og kjøper burger. Sliten etter en lang dag med øving og konsert! Tut tut 🎺🎶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i godstolen inne på rommet til gutten min å hører på eventyr på lydbok, han sovner alltid til lydbok å jeg sitter inne på rommet til han har sovet, han er 3 år 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelige alle plutselig ble nå da. Ingen som skal kommentere noen skrivefeil eller reagere på hva andre driver med? Var ikke så tøffe allikevel nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Ikkedytt skrev:

Så hyggelige alle plutselig ble nå da. Ingen som skal kommentere noen skrivefeil eller reagere på hva andre driver med? Var ikke så tøffe allikevel nå. 

Det er derfor jeg har laget denne tråden. Er så lei alle negative tråder her. Skriv noe hyggelig du også da vel🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elizabeth89 skrev:

Det er derfor jeg har laget denne tråden. Er så lei alle negative tråder her. Skriv noe hyggelig du også da vel🙂

Denne tråden er jo totalt intetsigende og gørr kjedelig. Jeg harriktignok ikke lest alle innleggemde, men hvem interesserer seg egentlig for om ukjente damer har bakt muffins eller har bena på bordet hjemme hos seg selv?

Helt greit at dere har en dån tråd, men om det ble mange av dem hadde vel ingen giddet lese disse sidene?

Anonymkode: 7c6a8...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elizabeth89 skrev:

Det er derfor jeg har laget denne tråden. Er så lei alle negative tråder her. Skriv noe hyggelig du også da vel🙂

Dette er vel som å banne i kjerka, men tråden er jo superkjedelig og handler ikke om noe som helst. Hva er vitsen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Denne tråden er jo totalt intetsigende og gørr kjedelig. Jeg harriktignok ikke lest alle innleggemde, men hvem interesserer seg egentlig for om ukjente damer har bakt muffins eller har bena på bordet hjemme hos seg selv?

Helt greit at dere har en dån tråd, men om det ble mange av dem hadde vel ingen giddet lese disse sidene?

Anonymkode: 7c6a8...118

Skriv gjerne uten å være anonym. Da vet man litt hvem man snakker med. Du trenger ikke delta i tråden om du ikke gidder. På samme måte som alle andre tråder på forumet. Jeg leser absolutt ikke alle tråder og jeg svarer jo kun om jeg synes jeg har noe å bidra med. Personlig synes jeg det er hyggelig lesing her. Men klart det ville bli kjedelig om det kun var én type tråd på forumet - uansett hvilken type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne tråden er jo totalt intetsigende og gørr kjedelig. Jeg harriktignok ikke lest alle innleggemde, men hvem interesserer seg egentlig for om ukjente damer har bakt muffins eller har bena på bordet hjemme hos seg selv?

Helt greit at dere har en dån tråd, men om det ble mange av dem hadde vel ingen giddet lese disse sidene?

Anonymkode: 7c6a8...118

Du for eksempel, har ingenting her å gjøre. La oss andre ha denne tråden for oss selv. Tråden handler om å ikke være anonym, noe du ikke skjønner, det er hele formålet med denne tråden. Hva man selv skriver er opp til hver enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Du for eksempel, har ingenting her å gjøre. La oss andre ha denne tråden for oss selv. Tråden handler om å ikke være anonym, noe du ikke skjønner, det er hele formålet med denne tråden. Hva man selv skriver er opp til hver enkelt. 

Hvem som har lyst til å svare i en tråd er opp til den enkelte. Hvilke svar trådstarter ønsker er ikke noe vi trenger ta hensyn til.

Dere kan godt få fortsette å skrive innlegg som ikke interesserer noen, men dere kan ikke nekte noen å fortelle at de synes slikt er tåpelig. Som du selv skriver.  "Hva man selv skriver er opp til den enkelte".  Dette opptok meg litt nå. Hvorfor skulle det være noe værre å skrive om enn at du har rosa sofaputer eller noe sånt? Du står fritt til å svare på mine inlegg eller la være.

Anonymkode: 7c6a8...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Giss skrev:

Skriv gjerne uten å være anonym. Da vet man litt hvem man snakker med. Du trenger ikke delta i tråden om du ikke gidder. På samme måte som alle andre tråder på forumet. Jeg leser absolutt ikke alle tråder og jeg svarer jo kun om jeg synes jeg har noe å bidra med. Personlig synes jeg det er hyggelig lesing her. Men klart det ville bli kjedelig om det kun var én type tråd på forumet - uansett hvilken type.

Å være anonym er noe man velger ftitt her inne. Det skal ingen kvie seg for. 

Anonymkode: 7c6a8...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å være anonym er noe man velger ftitt her inne. Det skal ingen kvie seg for. 

Anonymkode: 7c6a8...118

Helt korrekt - men akkurat i denne tråd var deg et poeng å ikke være anonym.

I tillegg er de fleste av oss ganske anonyme uansett siden vi ikke opererer med våre virkelige navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at noen prøver å forsure stemningen. 

Men det driter i hvert fall jeg i! 
Jeg er på vei hjem fra jobb, veldig trøtt, klar til lekser, middag, klesvask, oppvask, besøk fra nabogutt og legging 😅 Forsøker å kose meg litt med det også, da. 

Ha en god ettermiddag 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Det er derfor jeg har laget denne tråden. Er så lei alle negative tråder her. Skriv noe hyggelig du også da vel🙂

Og det er alltid gøy med skravletråder om alt og ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Denne tråden er jo totalt intetsigende og gørr kjedelig. Jeg harriktignok ikke lest alle innleggemde, men hvem interesserer seg egentlig for om ukjente damer har bakt muffins eller har bena på bordet hjemme hos seg selv?

Helt greit at dere har en dån tråd, men om det ble mange av dem hadde vel ingen giddet lese disse sidene?

Anonymkode: 7c6a8...118

Vel det er ingen som tvinger deg å gå inn her.
Det viktigste er at vi som er her inne koser oss :)

Ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Polly-Esther skrev:

Typisk at noen prøver å forsure stemningen. 

Men det driter i hvert fall jeg i! 
Jeg er på vei hjem fra jobb, veldig trøtt, klar til lekser, middag, klesvask, oppvask, besøk fra nabogutt og legging 😅 Forsøker å kose meg litt med det også, da. 

Ha en god ettermiddag 😘

Vi kan også velge å ignorere anonyme innlegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logget meg av jobben.
Slappe av bitte lite før jeg henter på SFO.
Mannen henter i barnehagen, og jeg drar til flyplassen etter middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt migrene det meste av dagen! Tenkte å smekke sammen en hjemmelaget pizza, og holde det enkelt i dag 😅 Ellers skal jeg og sønnen se film senere. Film, sofa og dyner er topp stemning. Rett og slett kose oss litt på en mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jordbærblomst skrev:

Hatt migrene det meste av dagen! Tenkte å smekke sammen en hjemmelaget pizza, og holde det enkelt i dag 😅 Ellers skal jeg og sønnen se film senere. Film, sofa og dyner er topp stemning. Rett og slett kose oss litt på en mandag. 

Uff da, masse god bedring, har du noen ordentlige medisiner?

Her blir det kyllingboller i tomatsaus med pasta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Musemor med tre søte små skrev:

Uff da, masse god bedring, har du noen ordentlige medisiner?

Her blir det kyllingboller i tomatsaus med pasta.

Ja, jeg sliter med kronisk migrene. Så det er hodepine 15-20 dager i mnd. Er i tett forløp med nevrologisk på sykehuset, så de gjør hva de kan 😉 Dessverre ikke så mye som hjelper foreløpig, men har et håp om at det plutselig dukker noe opp. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Musemor med tre søte små skrev:

Og det er alltid gøy med skravletråder om alt og ingenting :)

Ja, synd at det er noen som bare må ødelegge. Men det stopper ikke oss🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Jordbærblomst skrev:

Ja, jeg sliter med kronisk migrene. Så det er hodepine 15-20 dager i mnd. Er i tett forløp med nevrologisk på sykehuset, så de gjør hva de kan 😉 Dessverre ikke så mye som hjelper foreløpig, men har et håp om at det plutselig dukker noe opp. 

 

Uff så kjedelig.
Hadde det selv før, nå har jeg heldigvis bare 2-4 anfall i måneden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Ja, synd at det er noen som bare må ødelegge. Men det stopper ikke oss🙂

Er egentlig bare å ignorere dem og la være å svare.
Begynner man å svare er det som å heller bensin på bålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...