Gå til innhold

Kan vi i fellesskap lage en tråd der ingen er anonyme🙂


Elizabeth

Anbefalte innlegg

Hei!

Her er det bakedag! Rundstykkene står i ovnen/venter på tur, og etterhvert skal jeg bake boller og rundstykker. Er ute i finværet og rydder litt leker osv innimellom, for i morgen er det meldt snø.

 

Anonymkode: 93657...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Pizzadeig er satt, og snart blir det middag. Og lørdagskos med barna. Vært ute i byen og kjøpt et par høstsko 😊

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror har barna våre på besøk til imorgen, vi har fortsatt oppussinga og skal lage middag om ikke så lenge. Ikveld blir det date 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal straks på butikken og handle, og få putta noen poser med tøy i UFF-kontainer. Sov i omtrent hele går, la meg tidlig og sov lenge i dag, så jeg begynner endelig å bli uthvilt og klar for å nyte helg🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann😊 lurer på om her er flere enn meg som har vært her siden starten på 2000 tallet?😃 (ja mine barn er store nå, men titter innom i ny og ne😉)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NokErNok skrev:

Heisann😊 lurer på om her er flere enn meg som har vært her siden starten på 2000 tallet?😃 (ja mine barn er store nå, men titter innom i ny og ne😉)

Ikke starten, men kom inn hit på slutten av 2006 når jeg var gravid med første.
Har egentlig vært her veldig lite de siste årene, bare tittet på anonym-forumet en gang i blant.
Har egentlig vært mest på et annet forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp stått opp🙈 Nå skal jeg og vennen min bestille kinamat, så skal vi kose oss med vin og se film, det samme som i går😄 God helg alle sammen🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Våger meg innpå. Våger som oftest ikke skrive så mye men her var det da god stemning. 

Pizza og film men minste på fem her. Resten av familien er på farta. 

Anonymkode: 5894b...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hei. 

Våger meg innpå. Våger som oftest ikke skrive så mye men her var det da god stemning. 

Pizza og film men minste på fem her. Resten av familien er på farta. 

Anonymkode: 5894b...348

Mente ikke være anonym da. Den kom på av seg selv. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Halloen! For en koselig tråd 😊

Her er jeg gressenke, mannen er på jobbreise. Ungene og jeg har vært på Naturhistorisk museum i dag, veldig trivelig, men laaaaang kø. 
Så var jeg så syndig å ty til Grandis-middag 😅 Ungene ble glad, da. 
Nå er det barne-TV, lørdagsgodt etc. 

Ha en trivelig kveld, alle sammen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Polly-Esther skrev:

 Halloen! For en koselig tråd 😊

Her er jeg gressenke, mannen er på jobbreise. Ungene og jeg har vært på Naturhistorisk museum i dag, veldig trivelig, men laaaaang kø. 
Så var jeg så syndig å ty til Grandis-middag 😅 Ungene ble glad, da. 
Nå er det barne-TV, lørdagsgodt etc. 

Ha en trivelig kveld, alle sammen 🥰

Elsker Naturhistorisk museum :)
Er der noe med ungene.
Hvilken by var dere i.

Vi pleier å være i Oslo, men har så lyst til å besøke det nyåpnede i Bergen.

Har var det pannekaker til middag får i dag, vi voksne og eldste skal spise en bedre middag når de minste er i seng som eldste lager. Bli ølbrasinerte lammeskanker, gleder meg virkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Musemor med tre søte små skrev:

Elsker Naturhistorisk museum :)
Er der noe med ungene.
Hvilken by var dere i.

Vi pleier å være i Oslo, men har så lyst til å besøke det nyåpnede i Bergen.

Har var det pannekaker til middag får i dag, vi voksne og eldste skal spise en bedre middag når de minste er i seng som eldste lager. Bli ølbrasinerte lammeskanker, gleder meg virkelig :)

I Bergen 😊 Stor stas! Kan være det er mindre kø tidligere på dagen, vi var der 13:30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polly-Esther skrev:

I Bergen 😊 Stor stas! Kan være det er mindre kø tidligere på dagen, vi var der 13:30.

Har en kollega som har vært der med barnebarna, skal visst være utrolig bra.
Er en del i Bergen, men der er i forbindelse med jobb og naturligvis uten barn.

Blir nok litt mindre kø etterhvert, er vel ikke mer enn en måneds tid siden de åpnet igjen etter å ha vært stengt i 5 år eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NokErNok skrev:

Heisann😊 lurer på om her er flere enn meg som har vært her siden starten på 2000 tallet?😃 (ja mine barn er store nå, men titter innom i ny og ne😉)

Jeg laget meg konto her da jeg var gravid første gang i 2003. Fikk en til et par år etter, og som nicket mitt sier så er jeg jaggu på an igjen😝 Så mye for fordelene med å være ung mor og ikke så gammel når barna blir store 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, junimamma81 skrev:

Oktoberfest her ikveld🍻 barna er på overnattingsbesøk til onkel og søskenbarn 😊

Så gøy.

Må innrømme jeg savner barnefri en gange i blant slik at mannen og jeg kan dra på noe slikt sammen.
Sist vi hadde barnefri var i sommer for å male huset i fred og ro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja artig at bygda arrangerer ting slik at vi ikke trenger å dra til byen😊 min bror er flink til å stille opp😊 er ikke ofte vi har barnefri vi heller.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende sol i dag, og har vært en liten tur i skogen med de to yngste (eldste ville ikke være med).
Utrolig deilig.

Hva har dere gjort i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Surfina skrev:

Her har vi vært på fjellet, og gått en fin tur i finværet. Nå er det å begynne på middagen, her blir det grønnsakssuppe 👍

Er så halvveis fjell landskap her vi bor, så har delvis gått i fjellet i finværet vi også.

Skal straks til å sette pizza deigen.

Sitter nå og forbereder meg til et jobbintervju på tirsdag siden jeg ikke får tid til å gjøre det i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, NokErNok skrev:

Heisann😊 lurer på om her er flere enn meg som har vært her siden starten på 2000 tallet?😃 (ja mine barn er store nå, men titter innom i ny og ne😉)

Jeg har vært her av og på siden 2000 en gang. Nå er eldste 18, tida har jaggu gått fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...