Gå til innhold

Hva ville du likt å få servert? Mammakveld


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Jeg skal invitere til mammakveld for mødrene i klassen og jeg vil gjerne ha tips . Hva ville du likt å få servert og hva pleier dere å servere på slike kvelder? . Jeg vurderer en god gryte. Andre forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke kommet. Har nok med foreldremøter, klassetreff osv. om jeg ikke skal måtte møte mødrene privat i tillegg.

Anonymkode: 06a06...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke kommet. Har nok med foreldremøter, klassetreff osv. om jeg ikke skal måtte møte mødrene privat i tillegg.

Anonymkode: 06a06...ec9

Greit nok det. Vi har tradisjon for dette i mødregruppen og denne gangen er det min tur til å invitere inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Greit nok det. Vi har tradisjon for dette i mødregruppen og denne gangen er det min tur til å invitere inn. 

Hvis dere pleier å gjøre dette og har tradisjon for det vet vel du best hva som er vanlig å servere og hva denne gjengen liker? Personlig synes jeg gryte er veldig kjedelig, men jeg er ikke i din manmagruppe🤷‍♀️

Anonymkode: f76aa...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke kommet. Har nok med foreldremøter, klassetreff osv. om jeg ikke skal måtte møte mødrene privat i tillegg.

Anonymkode: 06a06...ec9

Hvorfor tror du at det bryr oss? Er du fullstendig ute av stand til å skjønne at andre har andre preferanser og ikke minst hvorfor tror du at ditt syn på dette har noe i denne tråden å gjøre?

Har du generelt vansker med å skjønne når du bare kan la være å svare? 

Til hi, en gryte er alltid godt nå på høsten. Ev ost og kjeks hvis du vil gjøre det lettvint. 

Anonymkode: 251d1...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes kanskje gryte ikke er det beste. Om dere har hatt flere kvelder så vet du jo hva de andre har servert? 

Har jeg venninnene kveld en ukedag pleier jeg å ha kveldsmat, ferske rundstykker, pålegg, egg, te og juice. 

Anonymkode: 13ec1...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Synes kanskje gryte ikke er det beste. Om dere har hatt flere kvelder så vet du jo hva de andre har servert? 

Har jeg venninnene kveld en ukedag pleier jeg å ha kveldsmat, ferske rundstykker, pålegg, egg, te og juice. 

Anonymkode: 13ec1...ff6

rundstykker med egg er myyye bedre enn gryte.. Hahahah

Anonymkode: 5925e...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes kanskje gryte ikke er det beste. Om dere har hatt flere kvelder så vet du jo hva de andre har servert? 

Har jeg venninnene kveld en ukedag pleier jeg å ha kveldsmat, ferske rundstykker, pålegg, egg, te og juice. 

Anonymkode: 13ec1...ff6

Vi har kun hatt en kveld og da ble det taco. Det skal være middag og det er på en fredagskveld . Mat og vin typ. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for grønnsaker og dipp. Men gryte er alltid godt!

Edit: ser nå at det skal være middag. For meg ville grønnsaker og dipp fremdeles funka, men kanskje ikke for alle.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke kommet. Har nok med foreldremøter, klassetreff osv. om jeg ikke skal måtte møte mødrene privat i tillegg.

Anonymkode: 06a06...ec9

Det hadde ikke jeg heller, men det er jo skivebom i forhold til spørsmålsstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gryte er helt flott. Men lag en god gryte da. Boeuf bourguignion er supert, Toro er kjipt. Thaigryte er også godt. 

Anonymkode: c65c4...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Gryte er helt flott. Men lag en god gryte da. Boeuf bourguignion er supert, Toro er kjipt. Thaigryte er også godt. 

Anonymkode: c65c4...3b2

Det blir selvsagt hjemmelaget mat😊. Boeuf bourguignion er ett meget godt alternativ ja!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomkålsuppe med masse fersk persille, koriander og parmesan. Server sprøstekt bacon og spanske kjøttboller ved siden i tilfelle noen ikke vil ha kjøtt, og godt brød, gjerne focaccia. 

Anonymkode: 94720...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sommerkroppen 2029 skrev:

Hvor mange er dere? For jeg digger taco-pai. Det er supergodt og veldig enkelt 🙂

16 er påmeldt foreløpig. Så vi blir rundt det antallet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, sug lut skrev:

Det hadde ikke jeg heller, men det er jo skivebom i forhold til spørsmålsstillingen.

Ser den altså, ble bare indignert langt inn i sjela. Fredagskveld med mødrene i klassen. Kan det bli verre?

Middag til 16 som ikke er folk man ellers omgås. Hvem gidder lage middag til 16 perifere? 

Hadde jeg måtte gjennomføre noe slikt hadde jeg servert ost og kjeks med tilbehør.

Gryte hadde gjort vondt verre.

Anonymkode: 06a06...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forskjellig kanskje, så alle fikk noe de likte. Ost og kjeks, foccatia, litt spekemat, en pai osv. Ikke helt koldtbord og ikke helt tapas, men litt forskjellig mat likevel.

Ellers er gryte godt, jeg liker det. Men i en gruppe med nærmere 20 mammaer regner jeg med det er både kresne, diettmennesker, allergier osv å ta hensyn til?

Anonymkode: 5bfad...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt forskjellig kanskje, så alle fikk noe de likte. Ost og kjeks, foccatia, litt spekemat, en pai osv. Ikke helt koldtbord og ikke helt tapas, men litt forskjellig mat likevel.

Ellers er gryte godt, jeg liker det. Men i en gruppe med nærmere 20 mammaer regner jeg med det er både kresne, diettmennesker, allergier osv å ta hensyn til?

Anonymkode: 5bfad...c5c

Alle de gruppene kan man trygt drite i, med unntak av faktisk allergi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Litt forskjellig kanskje, så alle fikk noe de likte. Ost og kjeks, foccatia, litt spekemat, en pai osv. Ikke helt koldtbord og ikke helt tapas, men litt forskjellig mat likevel.

Ellers er gryte godt, jeg liker det. Men i en gruppe med nærmere 20 mammaer regner jeg med det er både kresne, diettmennesker, allergier osv å ta hensyn til?

Anonymkode: 5bfad...c5c

Folk liker helt sikkert forskjellige ting men tipper alle liker kjøtt da tacoen ble spist av alle sist . Jeg vil servere brød til og litt snacks som oliven og litt spekemat . Jeg tror ikke det er lett å treffe alle 16 med hva de liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med alle disse negative trådene i denne gruppen. Kanskje Ts bor på ett lite sted og kjenner mange mødre i klassen. Jeg synes det høres så utrolig hyggelig ut!! Mange der ute som kanskje er litt ensomme. Jeg synes gryte på høsten høres helt fantastisk ut med en litt dyp rødvin. Har du lyst til å briljere litt ekstra hadde jeg laget hjemmelagde rundstykker i tillegg og kjøpt med godt smør i småskåler ved siden av. 

Anonymkode: 92278...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser den altså, ble bare indignert langt inn i sjela. Fredagskveld med mødrene i klassen. Kan det bli verre?

Middag til 16 som ikke er folk man ellers omgås. Hvem gidder lage middag til 16 perifere? 

Hadde jeg måtte gjennomføre noe slikt hadde jeg servert ost og kjeks med tilbehør.

Gryte hadde gjort vondt verre.

Anonymkode: 06a06...ec9

Mange av oss omgås mye på fritiden så dette synes de fleste er bare hyggelig. Vi er jo forskjellige og vi liker å gjøre forskjellige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...