Gå til innhold

Jeg har satt begrensning for skjermtid på telefonen til datteren min.. men...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis man trykker på en app som har tidsbegrensning kan man trykke på «ignorer skjermtid» også åpnes den..

noen som vet hvordan man fjerner denne muligheten? Eller beskytter den med en kode/ sender notifikasjon til meg om at skjermbegrensning er opphevet? 

Anonymkode: 4d2d2...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man trykker på en app som har tidsbegrensning kan man trykke på «ignorer skjermtid» også åpnes den..

noen som vet hvordan man fjerner denne muligheten? Eller beskytter den med en kode/ sender notifikasjon til meg om at skjermbegrensning er opphevet? 

Anonymkode: 4d2d2...155

Måtte ikke du legge til en kode da du ordnet skjemtid? Har du sjekka at du ikke må skrive kode for å åpne den? Det måtte jeg og uansett om jeg trykker på ignorer skjermtid så må jeg skrive kode for å få åpnet den. Irriterer meg litt igrunn da jeg ikke får konfigurert skjermtid på nytt siden jeg har glemt passordet så eneste sjanse for å fikse opp i det er å nullstille tlf...

Anonymkode: 95bc9...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Måtte ikke du legge til en kode da du ordnet skjemtid? Har du sjekka at du ikke må skrive kode for å åpne den? Det måtte jeg og uansett om jeg trykker på ignorer skjermtid så må jeg skrive kode for å få åpnet den. Irriterer meg litt igrunn da jeg ikke får konfigurert skjermtid på nytt siden jeg har glemt passordet så eneste sjanse for å fikse opp i det er å nullstille tlf...

Anonymkode: 95bc9...2ab

Jeg la inn kode ( og sendte til mannen min 😊) Hvis jeg skal endre innstillingen for skjermtid inne i kontrollsenteret så må jeg oppgi kode, men ikke dersom jeg trykker på selve appen og velger ignorer skjermtid

HI

Anonymkode: 4d2d2...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke regulerer dette på «foreldrekontroll» på deres wifi?

det gjør jeg på mine nå og det er så deilig. De vet når på dagen de har tilgang og jeg endrer ikke på de tidene uansett hva de sier. 😅

Anonymkode: e30c9...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke regulerer dette på «foreldrekontroll» på deres wifi?

det gjør jeg på mine nå og det er så deilig. De vet når på dagen de har tilgang og jeg endrer ikke på de tidene uansett hva de sier. 😅

Anonymkode: e30c9...ab7

Det er det jeg også fant ut - her må det bare være fastsatt tid så vi slipper endeløs masing om å legge bort. 

Men hun har mobildata, så det hjelper ikke med wifi-lås.. 

Men hun har lovt å ikke trykke av sperren da, og jeg vil jo lett kunne se om hun har sittet på telefonen lenger enn 2 timer i løpet av en dag 

HI

Anonymkode: 4d2d2...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...