Gå til innhold

Hva er det minst fine du ser når det gjelder klær og mote?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Personlig er det slike digre joggesko som en del menn bruker. Vet ikke om de heter noe spesielt (det gjør de sikkert) eller hvilken stil det er, men det er noe hip hop-aktig. Skoene er helt enorme, og ser ut som et hjelpemiddel for personer med funksjonsnedsettelse. 

Ellers er den minst fine moten jeg ser nå for tida de formløse 90-tallsbuksene. Generelt synes jeg klær med hull på rare steder (rygg, mage, hofter) er lite fint, og at stringtruse og truser med veldig høy hofteskjæring gir absolutt alle kropper rare proporsjoner. 

Anonymkode: a805d...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bukser som slutter en tomme over anklen. Åletrange strechbukser. Ser hverken bra ut på modeller eller vanlige mennesker.

 

Anonymkode: 052ce...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater kordfløyel. Jeg virkelig hater det. 

Jeg vet ikke hvorfor, men kordfløyel får meg til å grøsse! 

Anonymkode: 350e2...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel aldri vært mote, men den merkelige trenden i enkelte kretser med tights og tunika får meg til å blø ut av øynene. Det samme med treningstights og stor strikkegenser på jobb. 

Anonymkode: 09b15...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Personlig er det slike digre joggesko som en del menn bruker. Vet ikke om de heter noe spesielt (det gjør de sikkert) eller hvilken stil det er, men det er noe hip hop-aktig. Skoene er helt enorme, og ser ut som et hjelpemiddel for personer med funksjonsnedsettelse. 

Ellers er den minst fine moten jeg ser nå for tida de formløse 90-tallsbuksene. Generelt synes jeg klær med hull på rare steder (rygg, mage, hofter) er lite fint, og at stringtruse og truser med veldig høy hofteskjæring gir absolutt alle kropper rare proporsjoner. 

Anonymkode: a805d...293

Herregud, jeg lo🤣🙈🙊 Spot on! Sånne DC-sko!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Disse vide buksene som slutter midt oppå leggen...grøss og gru!

Anonymkode: 19d96...e4b

Enig! De eneste som kanskje kler dette er tynne høye damer. På andre ser det helt jævlig ut. De ser bare lave og breie ut. 

Anonymkode: db07f...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt med dyremønster. 

Har aldri, og vil aldri, bli fint. 

Anonymkode: eb752...3f8

Helt enig! 98% av alt med dyreprint er helt grusomt. Muligens sett 1 dame kle en bluse men resten - not so much! 

Anonymkode: 3eb84...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haremsbukser eller hva det heter. Bukser med skrittet i knehøyde og i ujevne folder rundt beina. 

Menn (og kvinner) 50 pluss i jeans med kjøpehull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne i klær som passer tenåringer. Dette kommer gjerne i to subkategorier: mamma som føler seg så ungdommelig og vil ha samme klesstil som datter (pinlig), eller nyskilt mor/far på førti som skal være ung igjen. Det er bare trist.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 jeg digger 5 av tingene over her, eller 4 digger og en liker 😂

Korte vise bukser, trange som slutter godt over ankelen, fløyel og dyreprint elsker jeg. Tights under tunika brukes innimellom, men sjeldnere og sjeldnere siden jeg begynner å bli lei 🤣

Det styggeste jeg derimot vet er saggebukser.

Anonymkode: 6a620...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Allværsjakke, capribukse, joggebukse hvis du ikke ligger i sofaen eller trener, tunika, sportstøy av alle typer hvis du er i byen, tangatruser som vises og jeans som er lave i livet

Anonymkode: 3e17a...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capribukser, allværsjakke kombinert med skulderveske, støvletter utenpå buksa. Dyreprint derimot kan være veldig fint synes jeg. Kommer an på resten av antrekket. Skjørt (gjerne i cordfløyel) som går midt ned på leggen og pannebånd . Kun barn under 10 år kler pannebånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg ser er de som bruker ullunderbukser som det skulle vært en vanlig bukse. Gjerne med stor strikkegenser over og sexy støvletter på beina. Ute blant folk. Aller verst er det hvis buksa er i sånn Kari Traa-stil med masse mønster og stjerner og sånn.

Er heller ikke begeistret for sko med hvite,kjempetykke såler.

Eller syns jeg både korte bukser, dyreprint og tights og tunika kan være ok påkledning. Alt etter kroppen til bæreren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukser, tights og shortser som dras så høyt opp at kameltå ikke er dekkende nok som forklaring på hva det ser ut som. Gjerne kombinert med genseren stappa oppi foran for å virkelig framheve det hele. Det med å fly i treningstights overalt synes jeg heller ikke er så stilig. Skjønner at det er behagelig og at det er praktisk på vei til og fra trening, men det er ikke grei bekledning overalt ellers, og ingen tror at du alltid er på vei til trening eller at du er så kjempesprek at du aldri rekker å skifte til noe annet.

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Folk som putter en flik av skjorta/genseren  opp i buksa kun foran over skrittet. 🤮

Anonymkode: 56d8a...4d5

Det gjør jeg 🤣 Hva er galt med det? Elsker leopardmønster også.

Verste syns jeg er falskt skinn. Det ser så jalla ut! Vemmes også av klumpete Fila-sko på voksne damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åletrange skinny jeans, bukser som stopper midt på leggen eller rett over ankelen, utringning omtrent ned til navlen, trang bukse med veldig høyt liv og kort topp til.

Anonymkode: 44648...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Himmel og hav skrev:

Bukser, tights og shortser som dras så høyt opp at kameltå ikke er dekkende nok som forklaring på hva det ser ut som. Gjerne kombinert med genseren stappa oppi foran for å virkelig framheve det hele. Det med å fly i treningstights overalt synes jeg heller ikke er så stilig. Skjønner at det er behagelig og at det er praktisk på vei til og fra trening, men det er ikke grei bekledning overalt ellers, og ingen tror at du alltid er på vei til trening eller at du er så kjempesprek at du aldri rekker å skifte til noe annet.

Dette! 

Anonymkode: 4c1c5...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er nevnt nesten😂

men vide bukser midt på leggen og gjerne dratt langt oppi foran.🤢

menn i trange korte bukser uten sokker🤢🤢🤢

Anonymkode: bea0f...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2019 den 23.48, HeiteH skrev:

Det gjør jeg 🤣 Hva er galt med det? Elsker leopardmønster også.

Verste syns jeg er falskt skinn. Det ser så jalla ut! Vemmes også av klumpete Fila-sko på voksne damer.

Det virker da som at man framhever dåsa! Eller buksesmekken/bukseknappene. 

Hvorfor gjør du det da? Hva er fint med det synes du? 😆

Anonymkode: 56d8a...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fila hva-som-helst på hvemsomhelst. Datteren min på 13 synes det er sååå kult, jeg synes det er grusomt (hun har fått noen sko/plagg av faren, jeg kommer aldri til å bruke penger på det).

Alle som er stuck i en eller annen stil de kledde (eller verre, ikke kledde) for 20 år siden er litt triste. Enkelte fant en klassisk stil de fortsatt ser bra ut i, men det er sjelden. Ikke at man må være en moteløve, men alle har godt av å fornye seg bittelitt av og til. Jeg forandrer stil etter dagsform og humør, og innbiller meg sikkert at jeg ikke påvirkes veldig av mote, men selvfølgelig gjør jeg det 😄 

Anonymkode: 9ef97...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...