Gå til innhold

Drømmetyding - inspirert av forrige tråd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ok, nå har jeg to dager på rad sovnet lpå sofaen etter jobb. Både i dag og i går drømte jeg at klokken var blitt 19 og på tide å våkne. Jeg hadde lett søvn og våknet innimellom og tenkte at nå var klokka blitt 19, kastet et blikk på klokka, så den var sånn 17 og sovnet igjen. Sånn har jeg holdet på flere ganger og trodd kl et 19 men så er den ikke det. Hvorfor akkurat kl 19? Hvorfor hengte jeg meg sånn opp i det? Ingen barn i hus og ingenting jeg skulle gjøre.

Men, så drømte jeg at min mor var her. Både hun, jeg og mannen min lå på sofaen og sov. Alle slitne etter jobb. Drømte at moren min hadde latterkramper i søvne, og jeg lo fordi hun lo. Er sikker på at jeg har ledd høyt mens jeg sov. Det så liksom ut som at moren min hadde en skikkelig fin og gøy drøm siden hun lo så mye. Hun så liksom glad ut mens hun sov. Drømte også at mens min mor lå og lo i søvne så tikket det inn meldinger på mobilen hennes av min bror som er rusmisbruker og psykisk syk. Jeg leste meldingene, men jeg klarte det såvidt og drev å sovnet omtrent mellom alle meldingene. Han skrev bare masse vas, sendte litt bilder, lurte på hvorfor hun ikke svarer, ble sur for at hun ikke svarte, så litt vas igjen og så sur igjen osv. 
 

Alt dette var altså i søvne, ingenting var ekte. HVEM klarer å tyde denne?😊

Anonymkode: 3a241...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du er sliten og sliter med dårlig samvittighet for at du ikke gjør nok, at du er bekymret for broren din og for hvordan det påvirker moren din. Du ønsker trygghet og hvile.

Underbevistheten har gitt deg det. Hver gang du blir urolig opplever du å få sove lengre. Du er omgitt av dem du er glad i og som du ønsker vell. Du har kontroll på at de har det bra. I søvnen klarer ikke broren din å skade noen av dere. Han er som han er, men der og da trenger ingen av dere å bekymre dere for det. Alt er godt og du kan hvile.

Anonymkode: 0594a...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...