Gå til innhold

Tilbakevennende bekkenlåsning


bebyfebruar20

Anbefalte innlegg

Hei,

Ønsker bare litt tanker rundt min situasjon med bekkenlåsning.

Jeg har siden uke 16 (nå 25) hatt tidvis store smerter i korsrygg ved jobb i kontorstol. Jeg har vært hos kiropraktor og har fått konstatert bekkenlåsning, og jeg har nå vært til behandling 4 ganger. Det hjelper der og da, men låsningen kommer tilbake igjen relativt fort, og smertene tilbakevender. Problemet med kiropraktor er jo at det er meget dyrt, jeg har derfor ikke råd til å dra 2 ganger i uken som jeg har vært nå, dersom låsningen kommer tilbake så raskt etter behandling.

Jeg har fortalt hvor store smerter jeg har og har hatt og at dette går utover mitt arbeid, likevel har ikke ordet sykemelding eller redusert arbeidstid blitt nevnt en gang. Jeg har i utgangspunktet lyst til å jobbe så mye som mulig og det sitter laaangt inne å spørre om sykemelding selv, men faktum er at jeg ikke er 100% på jobb psykisk, selv om jeg er det fysisk.

Jeg vet ikke helt om jeg ønsker råd eller sympati, men dette er blitt en frustrerende situasjon for meg da jeg ikke klarer å prestere så godt som jeg ønsker på jobb. Det jeg ser for meg er egentlig redusert arbeidstid for en liten periode for å se om dette kan hjelpe, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Siden Kiropraktoren ikke har nevnt sykemelding mener hun jo sannsynligvis at jeg ikke trenger det?

Jeg skal også til legen på kontroll i neste uke, så jeg skal fortelle han også om hvordan situasjonen min er, sitter bare så veldig langt inne å be om sykemelding selv... Syns det er litt tidlig..

Så, flere som har vært i samme situasjon eller har noen tips/råd til meg om hva jeg burde gjøre i denne situasjonen?

Dette ble visst veldig langt.. Setter pris på alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...