Gå til innhold

Mannen har prompet i hele dag, og nå har jeg fått nok!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså, det er ikke sånn at han går på toalettet eller ut i gangen, han promper alt han kan på kjøkkenet, dyr sofa og ved siden av meg. Hva faen er det for noe?? Gjør dere eller deres mann sånn?

Jeg skjønner at han har mye luft eller ett eller annet i dag, men det går da grenser. Det stinker seriøst råttent og jeg sitter her og må holde for nesa. Han reise seg fra sofaen for å hente noe, og da kjente jeg bare en sabla lukt. Den kom fra sofaen!!! Det stinket fortsatt av sofaen sånn 15 min etter. Føles nesten som det har satt seg i stoffet på den nye sofaen😕🤮

Hvordan hadde dere forholdt dere til dette her? Jeg blir seriøst kvalm. Stinker i hele huset og det er jo et under at buksa hans tåler det.

Anonymkode: 7defd...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh, nei. Ingen av oss promper i selskap med hverandre eller andre. Vi er normalt oppegående mennesker med en vanlig dose folkeskikk og god kontroll på lukkemuskulaturen, så vi bruker badet for å slippe ut tarmgass. 
Det samme har barna våre lært fra de var små. 
 

Du har kanskje valgt feil mann? Sofaen tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for. Den går nok tilbake til vanlig duft av seg selv. 

Anonymkode: 43434...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Promper han foran deg? 😳 Hvor fant du denne godbiten hen? 

Anonymkode: a25fa...fe3

Om han promper foran meg? Vêr promper det så veggene rister. Fant han på jobb.

Anonymkode: 7defd...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om han promper foran meg? Vêr promper det så veggene rister. Fant han på jobb.

Anonymkode: 7defd...b97

Send ham i retur.

Anonymkode: a25fa...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prippen?

Alle promper. Og i eget hus må en få lov å prompe når og hvor en vil.

Anonymkode: ce847...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh, nei. Ingen av oss promper i selskap med hverandre eller andre. Vi er normalt oppegående mennesker med en vanlig dose folkeskikk og god kontroll på lukkemuskulaturen, så vi bruker badet for å slippe ut tarmgass. 
Det samme har barna våre lært fra de var små. 
 

Du har kanskje valgt feil mann? Sofaen tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for. Den går nok tilbake til vanlig duft av seg selv. 

Anonymkode: 43434...f59

At jeg har valgt feil mann var vel å ta litt hardt i! Han orker ikke å gå ned en etasje for å prompe sier han, men vi har jo veranda og gang her oppe🙄 Er mest bekymret for den nye sofaen jeg da, at lukta skal sette seg i stoffet. 

Anonymkode: 7defd...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Prippen?

Alle promper. Og i eget hus må en få lov å prompe når og hvor en vil.

Anonymkode: ce847...0ed

Nope.

Anonymkode: a25fa...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt unødvendig å fise rett foran folk. Har man så slapp ringmuskel at man ikke kan styre seg får man ta grep med kostholdet. 

Jeg fiser ikke foran andre folk, hvorfor skal jeg ikke vise samme hensyn hjemme? 

Et hendig uhell er selvsagt ingen krise, men å fise bevisst i samme rom som andre er bare så turn off at jeg hadde mistet lysten for evig tid om det gjentok seg. 

Folk som fiser og raper uhemmet er mindre sosialt intelligente. 

Jeg hadde nektet å være i samme rom som mannen til hi ved denne oppførselen. 

Anonymkode: aaed3...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi promper foran hverandre innad i kjernefamilien, men selvsagt ikke ved bordet, og det er best å ta en del hensyn til hverandre. Men det høres slitsomt ut å alltid måtte løpe på do, slik noen av dere skriver. 

Anonymkode: f48cd...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At jeg har valgt feil mann var vel å ta litt hardt i! Han orker ikke å gå ned en etasje for å prompe sier han, men vi har jo veranda og gang her oppe🙄 Er mest bekymret for den nye sofaen jeg da, at lukta skal sette seg i stoffet. 

Anonymkode: 7defd...b97

Jeg synes egentlig ikke det er å ta så hardt i. Hvis han ikke har såpass med respekt og omtanke for deg at han lar være å utsette deg for råtten tarmgass kan jeg ikke se for meg at han er særlig hensynsfull på andre områder heller. 
Men forhåpentligvis tar jeg feil🤞🏻
 

Hadde jeg vært deg ville jeg sagt ifra at det er HELT uakseptabelt, total mangel på respekt, og at om han har planer om noen form for seksuell kontakt igjen bør han endre vaner umiddelbart. Hvis ikke kommer lysten på ham til å være borte for alltid. 

Anonymkode: 43434...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prippen?

Alle promper. Og i eget hus må en få lov å prompe når og hvor en vil.

Anonymkode: ce847...0ed

Huff. 

Alle promper, men trenger man dele akkurat dét med partneren? Inviterer du han inn når du skal bæsje også?

Anonymkode: 5ae59...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff. 

Alle promper, men trenger man dele akkurat dét med partneren? Inviterer du han inn når du skal bæsje også?

Anonymkode: 5ae59...50e

Hvorfor er en promp så gale? Det er bare luft som har vært gjennom kroppen. Av og til lukter den, av og til lukter den ikke. Hva er så gale med det?

Og det er forskjell på promp og bæsj. 🤦‍♀️

Anonymkode: ce847...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er en promp så gale? Det er bare luft som har vært gjennom kroppen. Av og til lukter den, av og til lukter den ikke. Hva er så gale med det?

Og det er forskjell på promp og bæsj. 🤦‍♀️

Anonymkode: ce847...0ed

Sånn sett er det ikke forskjell på promp og bæsj. Prompen har vært i kontakt med bæsj.

Anonymkode: 4ebdc...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sånn sett er det ikke forskjell på promp og bæsj. Prompen har vært i kontakt med bæsj.

Anonymkode: 4ebdc...c26

Det er absolutt forskjell på det å la luft passere, og det å dra ned buksa og tømme avføring.

Anonymkode: ce847...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tråder gjør så godt for oss med kroniske tarmsykdommer, det bekrefter det mange av oss er redd. Heldigvis har jeg en mann som ikke reagerer negativt når magen min slår krøll på seg, han synker tilogmed ned på mitt nivå og kan slippe ut luften han også. 

Jeg skjønner og vet at det er ekkelt, men jeg trøster meg med at jeg får hundre ganger mindre vondt i magen, og jeg minimerer sjansen for å drite på meg da, det må jo telle for noe? 

Anonymkode: 78353...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er lei!!

Eksen min prompet hele tiden, og mistet helt lysten på han til slutt🤢

Anonymkode: 56c7c...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sånne tråder gjør så godt for oss med kroniske tarmsykdommer, det bekrefter det mange av oss er redd. Heldigvis har jeg en mann som ikke reagerer negativt når magen min slår krøll på seg, han synker tilogmed ned på mitt nivå og kan slippe ut luften han også. 

Jeg skjønner og vet at det er ekkelt, men jeg trøster meg med at jeg får hundre ganger mindre vondt i magen, og jeg minimerer sjansen for å drite på meg da, det må jo telle for noe? 

Anonymkode: 78353...d35

Folk er heldigvis forskjellige og det høres ut som du har funnet en god mann ❤️ Jeg vil også foretrekke promping framfor smerter 😉 

Anonymkode: 564ee...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er en promp så gale? Det er bare luft som har vært gjennom kroppen. Av og til lukter den, av og til lukter den ikke. Hva er så gale med det?

Og det er forskjell på promp og bæsj. 🤦‍♀️

Anonymkode: ce847...0ed

Det er IKKE luft som har gått igjennom kroppen. Det er gass som er produsert i tarmene dine! 

her promper vi uten folk tilstede. Hadde mistet helt lyst på mannen om han gikk rundt og feis hele tiden 🤮

Anonymkode: 83083...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånne tråder gjør så godt for oss med kroniske tarmsykdommer, det bekrefter det mange av oss er redd. Heldigvis har jeg en mann som ikke reagerer negativt når magen min slår krøll på seg, han synker tilogmed ned på mitt nivå og kan slippe ut luften han også. 

Jeg skjønner og vet at det er ekkelt, men jeg trøster meg med at jeg får hundre ganger mindre vondt i magen, og jeg minimerer sjansen for å drite på meg da, det må jo telle for noe? 

Anonymkode: 78353...d35

Samme her. Hvis jeg ikke hadde fått sluppet ut luft når jeg må, hadde magen min gått helt i vranglås og jeg hadde måttet vært hjemme fra jobb dagen etter. 

Anonymkode: f82b0...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg.. hvor prippne er dere egentlig?? Seriøst?? Miste sexlyst pga promp??? Off!! Her er det jeg som promper mest av meg og samboer og vi promper over alt i huset og koser oss🤣 tenk og miste sexlysta på mannen  fordi han promper, må være tull?. Glad verken jeg eller samboer er så prippne. Må være forferdelig slitsomt og ha det slik.  Vi fiser ikke blandt andre da, bare innad familien. 

Anonymkode: d4e9c...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Omg.. hvor prippne er dere egentlig?? Seriøst?? Miste sexlyst pga promp??? Off!! Her er det jeg som promper mest av meg og samboer og vi promper over alt i huset og koser oss🤣 tenk og miste sexlysta på mannen  fordi han promper, må være tull?. Glad verken jeg eller samboer er så prippne. Må være forferdelig slitsomt og ha det slik.  Vi fiser ikke blandt andre da, bare innad familien. 

Anonymkode: d4e9c...bdc

Her er vi lik. Vi propper hvis vi må. Jeg kan til og med bæsje hvis han står i dusjen, da magen min må på do når den må. Og han har forståelse for dette heldigvis😊

Anonymkode: f2f85...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Omg.. hvor prippne er dere egentlig?? Seriøst?? Miste sexlyst pga promp??? Off!! Her er det jeg som promper mest av meg og samboer og vi promper over alt i huset og koser oss🤣 tenk og miste sexlysta på mannen  fordi han promper, må være tull?. Glad verken jeg eller samboer er så prippne. Må være forferdelig slitsomt og ha det slik.  Vi fiser ikke blandt andre da, bare innad familien. 

Anonymkode: d4e9c...bdc

Men. Om du klarer å holde deg til du er på do når du er med andre, hvorfor kan du ikke gjøre det hjemme også?

Jeg er vokst opp med foreldre som lo og syns det var stas jo værre fisen var, og jeg hatet det! 

Så kall meg gjerne prippen, men alt utenom små uhell holder jeg for meg selv. Uansett hva dere forsvarer dere med og uansett hvor prippen dere syns jeg er, så syns jeg at dere er ufattelig ekle! Det er rett og slett så uappetittlig at jeg mangler ord. 

Man piller seg ikke i nesen, man spiser ikke buser, man klør seg ikke i skrittet, man raper ikke høylydt og man fiser ikke foran andre. Helt basic folkeskikk. 

Anonymkode: aaed3...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...