Gå til innhold

Katten vår reagerer voldsomt på et punkt i gangen vår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det ser ut som om at han «går til kamp» med ørene flatt bakover, knurrer, og løper frem og tilbake og følger et eller annet med blikket..

Det er veldig rart.. og skjer kun på den delen av gangen.. og kun når jeg er alene hjemme (typisk) - så nannen får aldri sett det 😁

Nå høres han jo helt «mental» ut, men er ellers en stille og rolig katt som tar livet med ro..

Kan det være tegn på mus på loftet eller i veggen? Har aldri hørt noe krafsing eller noe.. 

Anonymkode: 64ba3...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert et gjenferd 

Anonymkode: 08942...fbb

Å herregud 😱😱😱 Hvorfor skal det være det 😂😂😂 Jeg sa jo at jeg satt alene.. takler ikke det 😅😅

Jeg har vært bekymret for mus.. men gjenferd var hakket verre 😁

HI

Anonymkode: 64ba3...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å herregud 😱😱😱 Hvorfor skal det være det 😂😂😂 Jeg sa jo at jeg satt alene.. takler ikke det 😅😅

Jeg har vært bekymret for mus.. men gjenferd var hakket verre 😁

HI

Anonymkode: 64ba3...31c

Men det er jo sånn dyr reagerer på det! Hadde det vært mus så hadde du hørt det. Sett Åndenes makt? Alle dyra der reagerer slik du beskriv. Bor du i gammelt hus?

Anonymkode: 08942...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro helt ned. Slapp av.

Det kan være at en hannkatt har skvetta på akkurat dette stedet en gang, det kan være en hund som har skvetta. Det kan være så banalt som at lyset faller på en spesiell måte akkurat der, det kan være at pus ser sitt eget speilbilde og ikke skjønner at det er nettopp et speilbilde. 

En ting er i alle fall sikkert, og det er at det ikke er gjenferd. Du tror da ikke på eventyr, voksne, rasjonelle kvinne?

Anonymkode: 4c8d3...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo sånn dyr reagerer på det! Hadde det vært mus så hadde du hørt det. Sett Åndenes makt? Alle dyra der reagerer slik du beskriv. Bor du i gammelt hus?

Anonymkode: 08942...fbb

Du var grei 😂😂😂

Anonymkode: 02f93...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ro helt ned. Slapp av.

Det kan være at en hannkatt har skvetta på akkurat dette stedet en gang, det kan være en hund som har skvetta. Det kan være så banalt som at lyset faller på en spesiell måte akkurat der, det kan være at pus ser sitt eget speilbilde og ikke skjønner at det er nettopp et speilbilde. 

En ting er i alle fall sikkert, og det er at det ikke er gjenferd. Du tror da ikke på eventyr, voksne, rasjonelle kvinne?

Anonymkode: 4c8d3...8e5

Det kan du jo ikke si, for det er jo ikke helt sikkert. Du kan jo ikke bevise at det ikke finnes. Hvem vet :)

Anonymkode: eaa26...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan du jo ikke si, for det er jo ikke helt sikkert. Du kan jo ikke bevise at det ikke finnes. Hvem vet :)

Anonymkode: eaa26...fdd

Jeg har vært med såpass lenge at jeg har vokst fra eventyr. 

Anonymkode: 4c8d3...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært med såpass lenge at jeg har vokst fra eventyr. 

Anonymkode: 4c8d3...8e5

Jeg sa da ingenting om eventyr heller.

Anonymkode: eaa26...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det ser ut som om at han «går til kamp» med ørene flatt bakover, knurrer, og løper frem og tilbake og følger et eller annet med blikket..

Det er veldig rart.. og skjer kun på den delen av gangen.. og kun når jeg er alene hjemme (typisk) - så nannen får aldri sett det 😁

Nå høres han jo helt «mental» ut, men er ellers en stille og rolig katt som tar livet med ro..

Kan det være tegn på mus på loftet eller i veggen? Har aldri hørt noe krafsing eller noe.. 

Anonymkode: 64ba3...31c

Jeg bodde i en leilighet og hadde katt. Katten min var alltid litt småskvetten og urolig på en måte, litt vanskelig å forklare. Hun likte seg nesten best ute, men jeg tenkte at det bare var hennes personlighet. Men så flyttet jeg og katten min var helt forandret fra første dag. Det var helt rart, det var som å få en helt ny katt. Mye mer avslappet, begynte å prate mye mer, ble mer kosete og var mye mer inne.

Anonymkode: f7e85...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Legg en åpen Bibel i gangen! Er det skrømt, liker de ikke Bibelen. 💒

Anonymkode: 35867...5cf

Må det være bibel i bokform, eller vil det funke med er nettbrett oppslått på bibelen.no? 

Anonymkode: 279ec...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også prøve å gå til dette området neste gang katten gjør dette og snakk til ånden. Si at nå ønsker du at den skal gå videre til et annet hus, du vil være i fred, den er ikke velkommen her lengre osv. 

Jeg har prøvd dette med suksess selv. Åndene hører oss. De tror det er greit å være der de vil, og mest sannsynlig vil de skjønne de ikke er velkommen. 

 

Anonymkode: 4fcdd...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må det være bibel i bokform, eller vil det funke med er nettbrett oppslått på bibelen.no? 

Anonymkode: 279ec...e92

😂😂 Takk for latterkule rett før jeg sovna! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkelt. Prøv å filme det neste gang, så kan du vise det til mannen. 

Dyr plukker opp noen andre ting enn oss

Anonymkode: 696b4...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2019 den 23.59, Anonym bruker skrev:

Du kan også prøve å gå til dette området neste gang katten gjør dette og snakk til ånden. Si at nå ønsker du at den skal gå videre til et annet hus, du vil være i fred, den er ikke velkommen her lengre osv. 

Jeg har prøvd dette med suksess selv. Åndene hører oss. De tror det er greit å være der de vil, og mest sannsynlig vil de skjønne de ikke er velkommen. 

 

Anonymkode: 4fcdd...64f

Så du ber den gå til et annet hjem for å plage noen andre? Ikke så snilt da! Ånder skal ikke være i noens hus. 

Anonymkode: 35867...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2019 den 21.59, Anonym bruker skrev:

Må det være bibel i bokform, eller vil det funke med er nettbrett oppslått på bibelen.no? 

Anonymkode: 279ec...e92

😀 Interessant spørsmål! Jeg tror faktisk at nettbrett funker like bra! Det er jo kraften og autoriteten i Ordet som er det som betyr noe. Så bare slå opp i nettbrettet! Digitale verktøy funker !! 

 

Anonymkode: 35867...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 22.37, Anonym bruker skrev:

Men det er jo sånn dyr reagerer på det! Hadde det vært mus så hadde du hørt det. Sett Åndenes makt? Alle dyra der reagerer slik du beskriv. Bor du i gammelt hus?

Anonymkode: 08942...fbb

At det går an.

Anonymkode: 35acf...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2019 den 20.37, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært med såpass lenge at jeg har vokst fra eventyr. 

Anonymkode: 4c8d3...8e5

Grinebiter !

Anonymkode: 60d6f...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så du ber den gå til et annet hjem for å plage noen andre? Ikke så snilt da! Ånder skal ikke være i noens hus. 

Anonymkode: 35867...5cf

Beklager, du har så rett i det at man skal ikke be de gå til et annet hus. Vet ikke hvorfor jeg skrev det slik, jeg mener jo egentlig bare at de skal ut av mitt og videre til der de er ment å være, jeg vet bare ikke hvor det er 😏 

Anonymkode: 4fcdd...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...