Gå til innhold

Takk for hjelp via «Mitt nav»?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått hjelp av nav da min eks-arbeidsgiver ikke utbetalte lønnen jeg hadde krav på. (Lang historie, ikke relevant her). 
Jeg har kommunisert frem og tilbake med nav via meldingstjenesten, og de har virkelig vært hjelpsomme og tatt ubehagelig kommunikasjon, som har ført til at jeg nå har fått alt jeg hadde krav på. 

SÅ, er det hyggelig eller plagsomt at jeg åpner saken og sender ny melding med «tusen takk for god hjelp». Er redd for at det bare skaper ekstraarbeid, det står jo at «meldingen besvares normalt innen to arbeidsdager», ser ikke ut som om meldingstjenesten er beregnet til å bare si takk😉 Noen med erfaring her?

Anonymkode: ca332...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i NAV. Det er hyggelig å få en slik tilbakemelding, så det syns jeg du skal gjøre. 

Anonymkode: 93538...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber i NAV. Det er hyggelig å få en slik tilbakemelding, så det syns jeg du skal gjøre. 

Anonymkode: 93538...7ff

Tusen takk for svar, da sender jeg en melding og sier takk. Satser på at det ikke oppleves som ekstraarbeid :)

Anonymkode: ca332...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar, da sender jeg en melding og sier takk. Satser på at det ikke oppleves som ekstraarbeid :)

Anonymkode: ca332...62c

Ingen av mine kollegaer ville ha tenkt på det som ekstraarbeid. Det er hyggelig med positive tilbakemeldinger. Ofte er det sånn at de som er fornøyde hører man ingenting fra.

Anonymkode: 93538...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...