Gå til innhold

Blir dere invitert i f.eks bursdag til kjæreste sitt barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har en sønn som fyller 13 år om ikke lenge. Eks kona har invitert til familie selskap, men jeg ble ikke invitert. 
Jeg kjenner ikke eks kona så veldig godt, men kjenner sønnen og kjæresten min sin familie. Kjæresten min sier hans familie vil lure på hvorfor jeg ikke er der, og jeg sa han kunne jo si det som det er, at jeg ble ikke invitert. Dette kvier han seg for og vil heller si at jeg ikke kunne. Syntes det er litt spesielt. 

Anonymkode: 087c6...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kan jo ikke lyve? Skal han be 13-åringen om å lyve, også? Dersom han kvier seg for å si sannheten, betyr det jo at sannheten gjør ham beklemt.

Anonymkode: ac3b8...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ikke invitert da, har hun skrevet innbydelser og unnlatt ditt navn eller har hun bare sagt til mannen din at det er familieselskap da og da og ikke nevnt deg.

Har han spurt om du er invitert?

Anonymkode: f6146...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan ikke invitert da, har hun skrevet innbydelser og unnlatt ditt navn eller har hun bare sagt til mannen din at det er familieselskap da og da og ikke nevnt deg.

Har han spurt om du er invitert?

Anonymkode: f6146...6fe

Hun opprettet en gruppe på messenger og inviterte derfra. Jeg var ikke inkludert der. Dessuten sa hun her om dagen at han måtte ikke glemme bursdagen. Jeg er ikke nevnt i det hele tatt. Han vil ikke spør henne om jeg er invitert, er vel litt «redd» henne. 

Anonymkode: 087c6...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han kan jo ikke lyve? Skal han be 13-åringen om å lyve, også? Dersom han kvier seg for å si sannheten, betyr det jo at sannheten gjør ham beklemt.

Anonymkode: ac3b8...afb

Jeg vet ikke, men virker som han er redd for å sette henne i dårlig lys overfor sin familie. Han sier nok bare til 13 åringen også at jeg ikke kan. 

Anonymkode: 087c6...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere vært sammen? Og hva slags tøffel er dette? Respekterer du en mann som ikke tør å spørre en dame om kjæresten hans er invitert i en bursdag? Han kan få nei, selvsagt, men han tørr ikke engang spørre?

Og han lyver til sønnen sin?

Her ringer alle varsellampene mine. Om to år får vi tråder fra deg om hvor vanskelig ting er blitt etter at dere ble samboere og har fått et felles barn.

LØP!

Anonymkode: ac3b8...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 2c70f...ec9

Vi har vært sammen snart ett år.

Anonymkode: 087c6...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke at det er så rart jeg. Du kan jo for alt eks kona vet være borte til neste år. Litt rart at ikke mannen din tørr å si det til sin familie, men vil tro det er for å skjerme 13 åringen. Jeg hadde nok ikke bedt deg heller etter bare 1 år.

Anonymkode: 2c70f...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen? Og hva slags tøffel er dette? Respekterer du en mann som ikke tør å spørre en dame om kjæresten hans er invitert i en bursdag? Han kan få nei, selvsagt, men han tørr ikke engang spørre?

Og han lyver til sønnen sin?

Her ringer alle varsellampene mine. Om to år får vi tråder fra deg om hvor vanskelig ting er blitt etter at dere ble samboere og har fått et felles barn.

LØP!

Anonymkode: ac3b8...afb

Ja, han er nok litt tøffel, men han sier han vil unngå trøbbel med henne. Vi skal (heldigvis) ikke ha barn sammen. 
 
Bør han gå om ikke jeg er invitert? 

Anonymkode: 087c6...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han er nok litt tøffel, men han sier han vil unngå trøbbel med henne. Vi skal (heldigvis) ikke ha barn sammen. 
 
Bør han gå om ikke jeg er invitert? 

Anonymkode: 087c6...255

Om han bør gå i sin sønns bursdag selv om du ikke er invitert? Er det virkelig et spørsmål? 

Du skriver at dere har vært sammen mindre enn ett år. Forholdet er altså helt ferskt, og for mange ikke naturlig å be deg med (ennå). 

Anonymkode: 613fe...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Om han bør gå i sin sønns bursdag selv om du ikke er invitert? Er det virkelig et spørsmål? 

Du skriver at dere har vært sammen mindre enn ett år. Forholdet er altså helt ferskt, og for mange ikke naturlig å be deg med (ennå). 

Anonymkode: 613fe...ece

Så etterpå at det ble feil, selvfølgelig skal han gå 🙈

Anonymkode: 087c6...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare bli med og late som om dere trodde at hans invitasjon var med følge?

Anonymkode: 11e77...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor arrangerer ikke kjæresten din bursdag for barnet sitt med sin familie?

Anonymkode: 41b08...72d

Det vet jeg rett og slett ikke. Jeg vil ikke blande meg så veldig inn i dette, så kommer ikke til å spør han. Tenker at dette er noe de må styre, syntes han det er greit å gjøre det sånn, så har ikke jeg noe med det føler jeg. 

Anonymkode: 087c6...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en feig mann, er dette et forhold du kan tenke deg å bli værende i? Hadde aldri giddet en mann som er redd ekskonen sin. Han er redd for å sette henne i et dårlig lys?🤔😂

Anonymkode: 3750e...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare bli med og late som om dere trodde at hans invitasjon var med følge?

Anonymkode: 11e77...bc6

Huff, nei det blir bare kleint. Jeg vil ikke trenge meg på et sted jeg ikke er invitert. 
Han vil nok heller ikke det, han er som sagt redd for å få trøbbel med eks kona. 

Anonymkode: 087c6...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Herlighet for en feig mann, er dette et forhold du kan tenke deg å bli værende i? Hadde aldri giddet en mann som er redd ekskonen sin. Han er redd for å sette henne i et dårlig lys?🤔😂

Anonymkode: 3750e...27f

Ja, vi har hatt noen diskusjoner vedr. det. Jeg føler på en måte han unngår å nevne meg i enhver situasjon. Han er en flott fyr og jeg er veldig glad i han, men ja, da det kommer til eks kona så er han nok feig. 

Anonymkode: 087c6...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er jo ikke familie. Selvsagt er du ikke invitert.

Anonymkode: f40fa...8d1

Er det så selvsagt? Min kjæreste vil selvfølgelig bli invitert da vi skal feire mine barns bursdag. Vi har innlemmet han i familien. Vil saken stille seg annerledes den dagen vi blir samboere og eventuelt gifter oss? Eller er jeg da fortsatt ikke familie?  

Anonymkode: 087c6...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har vært sammen under ett år er det vel ikke så lenge siden du traff gutten. Da er det unaturlig å bli bedt i familieselskap. Så jeg hadde latt dette fare for denne gang. Men jeg vært obs på unnvikende tøffel-atferd fra kjæresten din framover, for det fungerer dårlig i lengden. Neste år er det rart hvis du ikke blir inkludert. 

Anonymkode: 597b1...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis dere har vært sammen under ett år er det vel ikke så lenge siden du traff gutten. Da er det unaturlig å bli bedt i familieselskap. Så jeg hadde latt dette fare for denne gang. Men jeg vært obs på unnvikende tøffel-atferd fra kjæresten din framover, for det fungerer dårlig i lengden. Neste år er det rart hvis du ikke blir inkludert. 

Anonymkode: 597b1...4c6

Dette. I svaret mitt over jeg gikk ut ifra at dere hadde vært sammen lengre. Siden forholdet er så ferskt, er det ikke så rart at du ikke er invitert. Men stram opp mannen!

Anonymkode: ac3b8...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært sammen kun et pr så har du vel akkurat møtt 13 åringen? Regner med dere ikke bor sammen siden du ikke skriver samboer.

 

hvor lenge har det vært slutt med kjæresten og xen? Har litt å si om han gikk pga deg eller om de aldri har vært sammen.

 

du skjønner vel at det blir litt kleint for 13 åringen å ha både mor og nydama? Hva sier far til dine barn? Får han ta med kjæreste i bursdagene hos deg? Synes han det er greit at du tar med kjæresten hjem til han?

Anonymkode: a6fd0...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Nei.

Da vi hadde vært samboere i en tid, da begynte vi å feire også sånne ting sammen. Men vi flyttet ikke sammen før vi hadde vært kjærester i 2 år, og feiringer av barnas bursdager ble jeg ikke involvert i før jeg hadde kjent dem lenge.

Anonymkode: fa255...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke rart når dere ikke har vært sammen så lenge. Synes det ville bli unaturlig at du ble invitert. 

Hadde vært noe annet om dere hadde vært sammen i mange år. 

Anonymkode: 447c9...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...