Gå til innhold

Når fikk du vite om du fikk noen på frys..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok ut egg for ni dager siden, og satte ett inn igjen etter tre dager. Et par skulle dyrkes videre for mulig frys. Har fortsatt ikke fått svar på om de har utviklet seg som de skal og om de kunne fryses. Er det vanlig å vente så lenge på svar? Hvor lenge ventet dere? Offentlig forsøk.

Anonymkode: 28ef2...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tok ut egg for ni dager siden, og satte ett inn igjen etter tre dager. Et par skulle dyrkes videre for mulig frys. Har fortsatt ikke fått svar på om de har utviklet seg som de skal og om de kunne fryses. Er det vanlig å vente så lenge på svar? Hvor lenge ventet dere? Offentlig forsøk.

Anonymkode: 28ef2...67d

Har fått vite det etter 5 dager, altså den dagen de har fryst med egg. Sist gang ble eggene lagt på frys på en lørdag, da fikk jeg beskjed mandagen etter. Også offentlig. Hvor hører du til? Jeg ville ringt og spurt☺️

Anonymkode: 972cc...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg forventet. Satt klar med telefonen hele helgen, men siden det var helg ventet jeg til mandag (7 dager), ringte og fikk tydelig beskjed om at de ringte meg når de hadde det klart. Hun gikk inn og sjekket journalen, og stod visst ikke noe enda. Hører til Riksen.

Får vel bare vente, men er jo veldig spent. Mulig det er dårlig tegn at jeg ikke har hørt noe. Men uttak var veldig smertefullt (er ikke det for de fleste), og viktigst: tar jo mer tid med ny runde og fryseforsøk er bonusforsøk, så hadde jo senket skuldrene litt hvis jeg hadde noe på frys.

Anonymkode: 28ef2...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var det jeg forventet. Satt klar med telefonen hele helgen, men siden det var helg ventet jeg til mandag (7 dager), ringte og fikk tydelig beskjed om at de ringte meg når de hadde det klart. Hun gikk inn og sjekket journalen, og stod visst ikke noe enda. Hører til Riksen.

Får vel bare vente, men er jo veldig spent. Mulig det er dårlig tegn at jeg ikke har hørt noe. Men uttak var veldig smertefullt (er ikke det for de fleste), og viktigst: tar jo mer tid med ny runde og fryseforsøk er bonusforsøk, så hadde jo senket skuldrene litt hvis jeg hadde noe på frys.

Anonymkode: 28ef2...67d

Skjønner godt du er spent. Syns dagene fra uttak og frem til info om eggene kommer er uutholdelig lange selv. Syns det er veldig rart at de ikke hadde den infoen da du tok kontakt.. 

Skulle jo ikke tro at resultatet har noe å si, dette vet de jo på dag 5 uansett. Tror jeg hadde ringt igjen og sagt at jeg ikke legger på før de finner ut av det🙈 nå har ikke jeg erfaring fra Riksen, men har aldri opplevd at ting har tatt så lang tid. Eller at de ikke har ringt på tidspunktet de sier de skal ringe. Har fått beskjed ved uttak hvilken dag de tar kontakt med videre info. Sa de noe om det til deg da? 

Anonymkode: 972cc...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...