Gå til innhold

Søsteren min tror jeg roter med eksen/ faren til barna hennes


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så tror søsteren min at jeg roter med eksen og pappan til tantebarna mine. 
De hadde vært sammen i nesten tjue år, helt fra jeg var barn. Det ble brått slutt da hun møtte en annen mann og hun flyttet inn dit med en gang sammen med barna for en liten stund tilbake. I denne perioden backet jeg opp svigerbroren min, rett å slett fordi han hadde det tungt. Jeg la heller ikke skjul på at jeg ikke syns noe om dette nye forholdet som hun stappet barna opp i med en gang. Nå er det derimot gått ei tid, og jeg bryr meg ikke om forholdet hennes så lenge tantebarna mine har det bra. 

Helt siden hun flyttet fra ham har hun vært veldig opptatt av hvem han roter med, og i følge henne har han vel snart hatt seg med halve fylket. En av barna hennes er jevngammel med mitt barn og de er bestevenner. For et par uker siden inviterte min eks svigerbror oss dit mat, dette syns vi var hyggelig og takket ja. Var der i halvannen time, snakket ikke stygt om søsteren min og alle barna var samlet der og sammen med oss hele veien. Uansett tok hun dette ganske hardt, og mente at vi rotet sammen. Hun sendte meldinger til ham og beskyldte oss for å rote sammen, selv om jeg er forlovet med verdens beste mann (som forøvrig syns at hun er et troll, og er ikke bekymret der). Lot dette passere selv om hun sendte et par ekle meldinger til meg også hvor hun insinuerte at vi hadde hatt sex denne dagen. 

Men nå har det dukket opp mer. Angivelig skal vi ha lagt ut hver vår snap story en kveld hvor han har vært på quiz, og jeg har vært hjemme. Men  vi begge har lagt ut bilde av alkohol. Hun har da ringt rundt til både mamma og den andre søsteren vår å lurt på om jeg var barnefri. Hun fikk ja til svar, og mente da at han hadde vært hos meg og vi satt å drakk sammen... Noe som overhodet ikke er tilfelle 😳 Hun hadde vært helt sikker på at dette helt fram til hun fant ut at han hadde vært på en quiz.

Jeg blir helt matt av henne, og har så langt ikke orket å konfrontert henne med dette over her. Rett å slett fordi hun er umulig å ha med å gjøre på et vettugt vis. Men jeg er helt sjokkert over at jeg har ei søster som er så ulidelig grusom at hun hiver ut rykter som dette. 
 

Anonymkode: 14f4c...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, hun er jo gal! Hun dumper en mann, og fortsetter å stalke ham? Hadde kuttet kontakten tvert, sånne beskyldninger hadde jeg ikke funnet meg i! På noen som helst måte! Hun har dessuten INGENTING med hvem han er med, og ikke er med, eller hvem du er med eller ikke er med! For et.. TROLL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor unngår du å si noe til henne? Hun trenger å bli satt på plass asap 🙄

Anonymkode: 023aa...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet vel fort for har mer å si, dama er sprøyte gal og må få høre det. Hun vil fortsette med dette så lenge hun "får lov". Jeg ville skjelt henne ut og bedd henne oppføre seg. 

Anonymkode: 023aa...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nr en hadde jeg slettet henne fra snap og fb. Jeg orker ikke å ha folk som stalker meg i livet. 

Og så hadde jeg sagt at jeg visste hva hun gjorde og at hvis hun ikke slutter så må du kutte henne ut. 

Og til syvende og sist har hun ikke noe med hvem hverken du eller svogeren din ligger med!

Anonymkode: f781e...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her

Jeg har bare unngått det hele fordi hun er veldig vanskelig å være rundt, og snakke med. Vi har aldri vært noe gode venner, og vi har minimalt kontakt pga. det. Men nå har jeg jo hørt om denne andre episoden så må jeg jo nesten konfrontere henne med det, selv om jeg vet hun blir å nekte å bli passiv aggressiv slik hun alltid pleier. Men planen er å ta dette med hennes nye kjæreste under samme tak, kanskje hun kan oppføre seg da. Om ikke, så anser jeg forholdet vårt som dødt. 

Anonymkode: 14f4c...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...