Gå til innhold

Høygravid termin idag. Samboer mest opptatt av jobben...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da er jeg i uke 40, og jeg har termin idag. Samboer gleder seg men han lar meg sitte veldig mye alene:( Jeg tror han kjeder seg veldig mye hjemme nå som jeg er høygravid og siden han elsker jobben tilbringer han all tid han har der.. Forrige uke dro han på hytta i en hel dag for å snekre sammen med bestefaren, og jeg kunne når som helst ha født.. Jeg og han har hatt litt utfordringer men har nå et veldig stabilt forhold. Men jeg savner at han tar litt vare på meg. 

Jeg er ikke vant til å få masse hjelp,, hjelp til å rydde, og jeg vasker nesten hele tiden, rydder, og går nesten alle turer med hunden.  Jeg er med andre ord ikke bortskjemt, og jeg skulle ønske jeg hadde en samboer som tok litt ekstra vare på meg nå som fødselen er veldig nære, og han vet at jeg gruer meg masse! 

Jeg hadde gledet meg til å gå kveldstur med hunden og han sammen i kveld, men han måtte på jobb IGJEN... Han skulle bare være borte en liten time, så skulle han innom butikken osv så skulle i gå tur. Jeg satt klar å ventet på han etter en time men han kom aldri, og hunden gikk nesten på veggen. Etter nesten to timer kom han hjem og jeg ble seriøst rasende da jeg måtte gå tur alene igjen høygravid og utslitt! Er så dritt lei av å aldri få litt hjelp, å hele tiden måte gå alene å aldri ha noe kjærestetid! Det virker på meg som om jeg er sammen med en med Asberger eller noe fordi han er helt blottet for alt som heter nærhet og kjærlighet osv..  Sex finnes ikke interessant lengre og han bryr seg overhode ikke om å tilfredsstile meg, og han mener sex er grusomt med tanke på at barnet snart skal ut osv., 

Så ja her ligger jeg full av hormoner, feit, får ikke sex, eller nærhet og jeg må gjøre nesten alt hjemme! Klikker som F!! Ble så sint at jeg låste meg inn på soverommet for å være i fred og jeg nektet han å komme inn.. Er så lei av han akkurat nå! 

Anonymkode: af75c...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...