Gå til innhold

Burde jeg være bekymret?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er nå 19+1 uker på vei. Jeg har kjent masse spark daglig i to uker nå (spesielt tidlig på morgenen og kvelden). Men siden torsdag har det vært rolig, så vidt kjent noe. Burde jeg være bekymret? Skal sies at jeg og samboeren havnet i en stygg krangel torsdag kveld, etter dette har jeg ikke kjent noe. Kan det være kroppen min som stresser, babyen som har snudd seg eller er det mulighet for MA? Var på OUL på tirsdag, da så alt bra ut og lille var så aktiv. Men noe redd er jeg når jeg leser om alle SA og MA her inne, ting kan jo snu seg så fort

Anonymkode: 33f34...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lite sannsynlig at du har mistet så sent når du nylig har sett hjerteslag. Babyen kan godt ha snudd seg slik at du ikke kjenner noe. Men for å slippe å bekymre deg burde du kontakte føden. Alle plutselige forandringer i bevegelsesmønster burde sjekkes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 uker nå og kjenner stor sett daglig spark. Men det har vært dager hvor det ikke kjennes. Fosteret har veldig god plass,så det kan vri og vende på seg i alle retninger. Det er også veldig dumt å lese om andres MA seint i svangerskapet, vet man lett gjør det. Men prøv å slapp av,dytt litt på magen osv, kanskje du vil kjenne noe etterhvert☺️

Anonymkode: d7d2c...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...