Gå til innhold

(Oslo/Akershus) Noen som vet om ett sted hvor kan jeg ta botox mot migrene/hodepine?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ventetiden i det offentlige er for lang. I mellomtiden ønsker jeg å prøve å se om botox hjelper mot min hodepine/migrene. Noen som kan anbefale ett sted i Oslo/Akershus).

Del gjerne om du har erfaring. 

Anonymkode: 88b22...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ventetiden i det offentlige er for lang. I mellomtiden ønsker jeg å prøve å se om botox hjelper mot min hodepine/migrene. Noen som kan anbefale ett sted i Oslo/Akershus).

Del gjerne om du har erfaring. 

Anonymkode: 88b22...afc

hvor setter de det? Har dessverre ikke erfaring.

Anonymkode: 0a524...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Tine Poole, Oslo Hodepinesenter. Hun satte botox på meg i panne og nakke pga migrene (noen år siden nå). Ingen ventetid 😊👍

Anonymkode: 0a6c8...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dr. Tine Poole, Oslo Hodepinesenter. Hun satte botox på meg i panne og nakke pga migrene (noen år siden nå). Ingen ventetid 😊👍

Anonymkode: 0a6c8...3df

Takk for tips. Fungerte det for deg? Husker du ca pris?

 

hi

Anonymkode: 88b22...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevrolog Christina Sundal på NeuroClinic Norway, Lillestrøm gjør det. Har ei venninne som går der som er veldig fornøyd. Hun startet på Ullevål, men ble anbefalt å fortsette der. Betaler bare egenandel på botox (blå resept) og behandling. 

Anonymkode: 2ddc2...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en ordentlig nevrolog, eller annen som spesialiserer seg på feltet. Ikke gå til noen som gir botox kum av kosmetiske grunner. 

Jeg tar botox mot migrene. 32 stikk i panne, begge sidene av hodet, bakhodet, nakke og skuldre. Har ganske god virkning. Før hadde jeg 20 hodepinedager på en måned, nå har jeg 5-6.

Anonymkode: a639c...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...