Gå til innhold

Synes du CBE overdriver planlegging av temabarnebursdag eller tenker du det er helt innafor og vanlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff, jeg måtte inn å kikke, og jeg må si at jeg ble helt kvalm. vet ikke helt om jeg skal le eller spy. Og nei, jeg er verken sjalu eller misunnelig på andre måter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

her var det mange sjalue ja

Anonymkode: 28aee...627

Hva mener du det er å være sjalu for? Jeg lurer helt oppriktig, for jeg forstår det ikke.

Anonymkode: d637a...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fire barn, så temabursdag har vi hatt mange ganger. Barna selv bestemmer mye når det kommer til eget selskap. Men det er ikke vanskelig å kjøpe servietter med dinosaurer på og lage en kake formet som dinosaus, eller printe ut innbydelser med hello kitty på og lage kake som er formet som ansiktet til hello kitty.

Caroline drar det mye lenger enn jeg noen gang har gjort, men hun har jo både tid og ønokomisk mulighet.

Jeg tror ungene synes det er gøy, både hennes egne og de som kommer på besøk. De gjør jo mye for å glede ungene, og det blir jo litt sirkus/tivoli så jeg tror ungene liker det. 

Jeg tror ikke de som kommer føler seg forpliktet til å gjøre likedan, de skjønner at dette er en blogger som lever av det og at helt vanlig barneselskap er greit når Naia og Nelia skal til dem. Det virker ikke som noen av de fire forventer sirkus når de drar på besøk, de fremstår ikke i bloggen ihvertfall som utakknemlige selv om de gjør mye ut av ting selv.

Anonymkode: 9b00b...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette jo jobben hennes. Endelig har hun noe ekstra å vise frem. Toro-kake, den gamle duken, ulike tallerkener og vanlige ballonger selger ikke. Det gir ingen klikk. Temabursdag gir klikk fra de som liker det og de som ikke liker det.

Jeg går aldri inn på bloggen hennes. Jeg liker ikke eksponering av barn på den måten. Jeg liker ikke redigering av bilder som så presenteres som uredigerte. Det er juks. Mannen hennes utgir seg for å være det ene og det andre i kommentarfelt og kommer med ufine kommentarer. Går ikke inn på andre blogger enn noen matblogger.

Anonymkode: 7763a...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver sin lyst tenker jeg...fallhøyden blir stooooor den dagen hun bestemmer seg for å ta til vett å slutte å selge barna og livet sitt til høystbydende. Da blir det vel slutt på både tid og penger (spons) for overdådige bursdagsfeiringer, og de stakkars ungene som har vokst opp med dette som normalen får seg vel en kalddusj når mor finner frem pappfat fra Nille og Toro-kaken i stede for dette overdådige sirkuset av noen feiringer. Jeg er så glad jeg slipper å leve det livet hun lever, på utstilling på denne måten der jeg må bruke barna mine som levende reklame for å få ting til å gå rundt og få sponset det voldsomme forbruket. Det må være utrolig slitsomt å alltid måtte toppe seg selv på denne måten for å generere nok klikk og for å klare å hanke inn nye sponsoravtaler så de kan fortsette sin ekstravagante livsstil på utstilling.

Anonymkode: e27e8...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, herregud.. så mange gretne sjeler..

Jeg ELSKER bursdager!! Både min egen og barnas! 

I januar hadde vi tipiparty for jentene. Legger ved link så ser dere hvor jeg fant inspirasjon 😍

 

https://www.google.no/search?q=party+tipi+hire&client=safari&channel=iphone_bm&prmd=imsvn&sxsrf=ACYBGNSbfJgvu897CTbnkARlOtmxskZ-6g:1568644183571&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi1xdz6xtXkAhXl1uAKHXsRDpsQ_AUoAXoECAsQAQ&biw=414&bih=622#imgrc=K1_b5X0cZBDotM

 

I juni hadde vi «tivolibursdag» for gutten. Den bestod av hoppeslott, popcornmaskin, klovner og sukkerspinn. 

Ballongbue er jo superenkelt, og putter du cottonballs inn i buen blir den ekstra pen. Dekoren CBE har her koster lite, og er enkel og dekorativ.

Jeg blogger ikke da.. blir ikke sponset heller 😅

Anonymkode: 07b44...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

her var det mange sjalue ja

Anonymkode: 28aee...627

Å herregud det der er så oppbrukt!!!

Anonymkode: 6ad87...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN HVA er det med å ha STØVLER PÅ KAKEBORDET!? Er det bare jeg som kjenner magen vrir seg litt? 

Og øynene mine blør. Støvler med blomster oppi. Seriøst. Har sjelden sett noe styggere. 

Anonymkode: 708a1...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har fire barn, så temabursdag har vi hatt mange ganger. Barna selv bestemmer mye når det kommer til eget selskap. Men det er ikke vanskelig å kjøpe servietter med dinosaurer på og lage en kake formet som dinosaus, eller printe ut innbydelser med hello kitty på og lage kake som er formet som ansiktet til hello kitty.

Caroline drar det mye lenger enn jeg noen gang har gjort, men hun har jo både tid og ønokomisk mulighet.

Jeg tror ungene synes det er gøy, både hennes egne og de som kommer på besøk. De gjør jo mye for å glede ungene, og det blir jo litt sirkus/tivoli så jeg tror ungene liker det. 

Jeg tror ikke de som kommer føler seg forpliktet til å gjøre likedan, de skjønner at dette er en blogger som lever av det og at helt vanlig barneselskap er greit når Naia og Nelia skal til dem. Det virker ikke som noen av de fire forventer sirkus når de drar på besøk, de fremstår ikke i bloggen ihvertfall som utakknemlige selv om de gjør mye ut av ting selv.

Anonymkode: 9b00b...fee

Heter denne ene ungen Naia???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, herregud.. så mange gretne sjeler..

Jeg ELSKER bursdager!! Både min egen og barnas! 

I januar hadde vi tipiparty for jentene. Legger ved link så ser dere hvor jeg fant inspirasjon 😍

 

https://www.google.no/search?q=party+tipi+hire&client=safari&channel=iphone_bm&prmd=imsvn&sxsrf=ACYBGNSbfJgvu897CTbnkARlOtmxskZ-6g:1568644183571&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi1xdz6xtXkAhXl1uAKHXsRDpsQ_AUoAXoECAsQAQ&biw=414&bih=622#imgrc=K1_b5X0cZBDotM

 

I juni hadde vi «tivolibursdag» for gutten. Den bestod av hoppeslott, popcornmaskin, klovner og sukkerspinn. 

Ballongbue er jo superenkelt, og putter du cottonballs inn i buen blir den ekstra pen. Dekoren CBE har her koster lite, og er enkel og dekorativ.

Jeg blogger ikke da.. blir ikke sponset heller 😅

Anonymkode: 07b44...644

Hun fronter et enormt tullete forbruk, det er ingenting ved denne bursdagen jeg vil kalle enkelt. Men det er vel mest eksponeringen av barna sine folk reagere på. At de brettes ut for hele Norge, at alle vet alt om de.

Anonymkode: b3657...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Heter denne ene ungen Naia???

Er nok en tastefeil, skal vel være Maia :) 

Anonymkode: dc317...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er nok en tastefeil, skal vel være Maia :) 

Anonymkode: dc317...ecd

Nei, hun heter Naia

Anonymkode: b3657...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er nok en tastefeil, skal vel være Maia :) 

Anonymkode: dc317...ecd

Hun heter Naia... 

Anonymkode: 9b00b...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et overforbruk som er helt kvalmt. Miljø er tydeligvis ikke øverst på prioriteringslista hos fotballfrua og fotballfruemannen. Eksponering av barn er skikkelig ugreit. Ungene vokser opp uten at noe er privat. Alt er til salgs. Mest trist egentlig  😕 

Anonymkode: 60193...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte best de høye, tynne blomstervasene på de små bordene. 

Kan tenke meg at de sto trygt lenge med x antall treåringer i fri flyt 🤣

Anonymkode: ea1ca...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har fire barn, så temabursdag har vi hatt mange ganger. Barna selv bestemmer mye når det kommer til eget selskap. Men det er ikke vanskelig å kjøpe servietter med dinosaurer på og lage en kake formet som dinosaus, eller printe ut innbydelser med hello kitty på og lage kake som er formet som ansiktet til hello kitty.

Caroline drar det mye lenger enn jeg noen gang har gjort, men hun har jo både tid og ønokomisk mulighet.

Jeg tror ungene synes det er gøy, både hennes egne og de som kommer på besøk. De gjør jo mye for å glede ungene, og det blir jo litt sirkus/tivoli så jeg tror ungene liker det. 

Jeg tror ikke de som kommer føler seg forpliktet til å gjøre likedan, de skjønner at dette er en blogger som lever av det og at helt vanlig barneselskap er greit når Naia og Nelia skal til dem. Det virker ikke som noen av de fire forventer sirkus når de drar på besøk, de fremstår ikke i bloggen ihvertfall som utakknemlige selv om de gjør mye ut av ting selv.

Anonymkode: 9b00b...fee

Naia og Nelia? Seriøst? Kommer det en Nelius snart? 😂

Anonymkode: f33da...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg likte best de høye, tynne blomstervasene på de små bordene. 

Kan tenke meg at de sto trygt lenge med x antall treåringer i fri flyt 🤣

Anonymkode: ea1ca...b97

Tviler på at det var noen unger i fri flyt der i gården

Anonymkode: b3657...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

 

Ble bare surr her, men det kunne jo vært kult å få se pynten etter invasjonen av treåringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun hadde ordnet det fint. Men bruker personlig ikke så mye tid på pynt til bursdag og forventer ikke at andre skal gjøre det. Foretrekker det enkle. Men nå er dette jobben hennes og noe hun liker å bruke tid på. 

Anonymkode: 2a39e...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Synes hun hadde ordnet det fint. Men bruker personlig ikke så mye tid på pynt til bursdag og forventer ikke at andre skal gjøre det. Foretrekker det enkle. Men nå er dette jobben hennes og noe hun liker å bruke tid på. 

Anonymkode: 2a39e...066

Hadde hun bare holdt barna utenfor bloggen hadde innlegg som dette vært helt greit. 

Hun lever jo av å influense🤪og alt er bedre enn lageroperatør (skulle skrive magetopp, men autocorrekt mener bestemt at det skal være lageroperatør, så da får det stå) og uvitende småbarn. 

Anonymkode: ea1ca...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...