Gå til innhold

Dårlig balanse sjangler litt når jeg går og snakker tregere enn vanlig.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så leit og så skummelt. Håper du har gode folk rundt deg.

Og bruk dibbe-damene for alt vi er verdt om det trengs utlufting. DiB er mye rart men også mye bra, og det kan være bra å brøle til ukjente.

Jeg er så glad for at du var modig nok til å gå til lege!

Krysser fingrene, god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender en klem og de beste ønsker for deg!

Det er ikke sikkert dette går så galt som du sikkert ser i fantasien akkurat nå. Det er utrolig hva man greier å fikse i dag! Jeg kjenner en som fikk omtrent samme melding som deg for 15 år siden. Endte med stor operasjon inni hjernen. Hun var raskt på beina etterpå, og hun lever i dag et vanlig liv med jobb og barn og barnebarn. 

Håper du har mange gode mennesker rundt deg for den nærmeste tiden blir tøff - men dette er ikke nødvendigvis slutten på alt!

Anonymkode: 32122...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen ❤ En stund gråter jeg, neste øyeblikk blir jeg sint og får ståpåvilje. Jeg har det tøft, men må bare få dette overstått. Som en skrev tidligere i tråden, fantasien surrer, men dette må gå godt. Jeg skal fjerne en stor svulst i hodet, og er redd. Hvem frykter ikke en operasjon i hjernen? Frykten tar meg og jeg tenker på "barnet" mitt.  Hva hvis??? Skal opereres på et sykehus i annet fylke enn jeg bor i,  og må gjennom en rehabilitering etter operasjonen. 

En svulst i hjernen kan gi mange forskjellige symptomer. Mine har kommet gradvis, og jeg burde reagert tidligere. Dårlig balanse, vondt i hodet, trykk i hodet, nedsatt kraft i armer og bein og dårlig syn. Jeg har disse symptomene nå, og det er ubehagelig og erfare.

Gå til legen en gang for mye, istedenfor en gang for lite folkens! Når jeg nå har tenkt over dette, merket jeg forandringer i hodet for over 1 år siden, men skjønte ikke hva det var. Husker jeg sa til en venninne for en god stund siden, at jeg føler ikke hodet er som det skal. Jeg lurte på om jeg begynte å bli dement, i all for tidlig alder, da jeg ikke klarte å konsentrere meg, og glemte ting så fort. Jeg spurte meg selv om jeg var i ferd med å bli psykisk syk, men kunne ikke forstå det heller, for jeg hadde det bra.

Igjen, takk for oppmuntring. Det er mange gode mennesker, også her på klikk. 

 

Anonymkode: d705d...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor klem til deg ❤ Sikkert forskjellig hvor svulsten sitter, men det at de velger å operere deg tenker jeg er et godt tegn! Dersom det ikke var håp hadde de heller ikke operert. Du må bare samle all kraft og satse på at dette går godt - lett og si og vanskeligere å gjøre, men prøv alt du kan likevel. Kan like gjerne gå godt som noe annet.  Vet litt om tanker og følelser knyttet til dette: Moren min opererte en stor svulst i hypofysen i hodet for over 16 år siden og etter rehabilitering etc ble hun sitt gamle jeg igjen. Opererende nevrolog på sykehuset mener hun er den største operasjonssuksessen de har hatt 😊 Så du må aldri miste håpet! Masse, masse lykke til med alt som ligget foran deg 💕

Anonymkode: 3b4d9...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme tanker til deg. 

Det er nok skremmende, men husk at legene er utrolig dyktige og gjør det de kan for å hjelpe deg. 

 

Anonymkode: 72463...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
På 10.2.2020 den 14.12, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med deg, HI?

Anonymkode: 2214d...4bf

Takk som spør. Svulsten er fjernet og var en vellykket operasjon. Var innlagt i 11 dager totalt på sykehuset. Så videre med rehabilitering pga kognitive vansker og fysioterapaut opptrening etter operasjonen. Har fremdeles en lang vei å gå og er temmelig sliten, for dette er det værste jeg har måttet gå gjennom, så langt i livet. Men for å ta det positive, jeg kan skrive igjen nå, og kommer meg ut på små gåturer  👏 Rett etter operasjonen kunne jeg verken skrive, tegne eller telle. 

Anonymkode: d705d...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt du er ferdig med operasjonen, HI. Stå på fremover, det er utrolig hvilken kapasitet hjernen og kroppen har for å heles igjen!

God bedring og lykke til videre med treningen og fremgangen :)

Anonymkode: 8d4ee...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...