Gå til innhold

Kan noen gi meg konstruktiv kritikk og tips til innhold i min søknad på stilling som vikar i en barnehage?


heiheiheiheihei

Anbefalte innlegg

image.png.a4bde165b8efb7fd9c39e8bdbce6e77c.png

Hei! Holder på å skrive søknad til en vikarstilling i en barnehage. Som dere ser er jeg ikke helt ferdig og noen ting står litt rart plassert, fordi jeg ikke helt vet hvor jeg vil ha det, men jeg vet at jeg vil få det med på en eller annen måte. Jeg ønsker først og fremst tilbakemeldinger på det jeg allerede har med og gjerne tips til andre ting jeg kan ta med. I barnehagen jeg var i praksis ble jeg tilbudt jobb som ringevikar og jeg jobbet litt der i sommer. Dette føler jeg hadde vært fint å fått med, da det viser at de var fornøyd med meg i praksis. Samtidig er jeg redd for at det vil virke negativt at jeg er satt opp som ringevikar i en barnehage til, selvom jeg bare står som ringevikar i ferier. Kan jeg få sagt dette på en måte som ikke ødelegger, men som heller vises på en positiv måte? Altså, det er jo positivt å bli tilbudt jobb (eller ringevikar stilling da) etter praksis? Kom gjerne med masse tips til hva mer jeg kan ta med og ris og ros tas også i mot med stor takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...