Gå til innhold

Ja da har jeg opplevd det også...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå må jeg nesten le litt her. Min eks har drevet og hatt kontakt med en eller flere thai-damer. Han har vært i Thailand, og truffet den/de. Noe som var den utløsende faktor til bruddet, som igjen ble en total befrielse for meg. Jeg har det bedre enn noen gang, og bryr meg overhodet ikke om hvem han surrer med. MEN i går fikk plutselig melding fra en thaidame. Han er i Thailand nå, og har tydeligvis vært sammen med denne jenta. Hun lurer på div om han, om han er en bra eller dårlig mann osv. Herregud. Stakkars jente sier jeg. Jeg svarte høflig, at hun nesten må gjøre seg opp sine egne meninger om han. Hun takker og bulker for at jeg vil snakke med henne, og forteller at hun føler hun har kastet bort lang tid på han. Han har forandret seg fra sist hun traff han osv, og nå vil hun ikke mer. Uffameg! Jeg ønsket henne lykke til med å finne en bra mann. 

Men vet ikke hva jeg skal tenke. Tror ikke jeg sier noe til min eks. Mye rart man skal oppleve ja 😆

Anonymkode: 03b87...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, crj skrev:

Hahahaha. Vet ikke hva jeg skal si, men morsomt var det å lese, og godt du har kommet deg videre. Det fortjener du nok ☺️😀

Takk for det 😁 Ja, jeg er så utrolig glad jeg endelig tok skrittet og avsluttet det forholdet. Jeg takker han nesten for at han var en drittsekk og dro til Thailand for å ha seg. Da klarte jeg omsider å gjøre det jeg visste jeg måtte. Selv om han mente vi kunne fortsette som før, mens han hadde kontakt med ei der nede. Håpløst tilfelle. Det triste er barna oppi dette. Men men. Ser ut som de takler det. 

Også litt kult å vite at han er dumpa, nesten før ham vet set selv 😂😂

Anonymkode: 03b87...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde vært ærlig med henne, fortalt veldig saklig om de tingene han har gjort, det som er fakta og han ikke kan benekte. For å hindre at hun rotet seg inn i et forhold hvor hun trolig vil bli dårlig behandlet.

Men det virker jo som om hun var en dame med bein i nesa som har gjennomskuet ham. Bra for henne! :)

Kos deg med resten av livet uten ham ;)

Anonymkode: 354d3...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Også litt kult å vite at han er dumpa, nesten før ham vet set selv 😂😂

Anonymkode: 03b87...d4e

Fnis - tenkte det samme!

Anonymkode: d50a6...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men vet ikke om jeg forteller det til han... 🤔

Anonymkode: 03b87...d4e

Nei, hvorfor skulle du det?

Anonymkode: 6f03c...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE fortell ham!

Forteller du så risikerer man at han blir mer forsiktig med informasjon slik at damer ikke får beskyttet seg mot den han faktisk er, ikke får mulighet til å sjekke. Du skal ikke se bort fra at du blir kontaktet av flere...

Anonymkode: 354d3...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå må jeg nesten le litt her. Min eks har drevet og hatt kontakt med en eller flere thai-damer. Han har vært i Thailand, og truffet den/de. Noe som var den utløsende faktor til bruddet, som igjen ble en total befrielse for meg. Jeg har det bedre enn noen gang, og bryr meg overhodet ikke om hvem han surrer med. MEN i går fikk plutselig melding fra en thaidame. Han er i Thailand nå, og har tydeligvis vært sammen med denne jenta. Hun lurer på div om han, om han er en bra eller dårlig mann osv. Herregud. Stakkars jente sier jeg. Jeg svarte høflig, at hun nesten må gjøre seg opp sine egne meninger om han. Hun takker og bulker for at jeg vil snakke med henne, og forteller at hun føler hun har kastet bort lang tid på han. Han har forandret seg fra sist hun traff han osv, og nå vil hun ikke mer. Uffameg! Jeg ønsket henne lykke til med å finne en bra mann. 

Men vet ikke hva jeg skal tenke. Tror ikke jeg sier noe til min eks. Mye rart man skal oppleve ja 😆

Anonymkode: 03b87...d4e

Kaller du på ramme alvor mennesker for "den"??

Anonymkode: 833f4...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kaller du på ramme alvor mennesker for "den"??

Anonymkode: 833f4...1fa

"Den personen" -  "de personene" ikke noe feil i det da.? Fanken for en teit ting å henge seg opp i.. du skjønte vel innlegget for det?? 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne menn som ser etter asiatiske koner, de er ofte ikke verdt å samle på. Så tenker det er en god grunn til at han er en EKS... :P

 

Anonymkode: 7bf24...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke fortell ham det. Det kan bli utrivelig for damen du snakket med..

Anonymkode: ba802...686

Ja har tenkt på det. 

Anonymkode: 03b87...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

IKKE fortell ham!

Forteller du så risikerer man at han blir mer forsiktig med informasjon slik at damer ikke får beskyttet seg mot den han faktisk er, ikke får mulighet til å sjekke. Du skal ikke se bort fra at du blir kontaktet av flere...

Anonymkode: 354d3...d83

Nei sant det. 

Anonymkode: 03b87...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer litt på hvordan hun fikk tak i nummeret ditt hi

Anonymkode: 6f03c...543

Det var på messenger. Så sannsynligvis har han fortalt henne hvem jeg er på Facebook. 

Anonymkode: 03b87...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kaller du på ramme alvor mennesker for "den"??

Anonymkode: 833f4...1fa

Hæ?? Nå skjønner jeg ikke hva du mener. I min dialekt brukes det feks som «truffet den thai-dama». 

HI

Anonymkode: 03b87...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånne menn som ser etter asiatiske koner, de er ofte ikke verdt å samle på. Så tenker det er en god grunn til at han er en EKS... :P

 

Anonymkode: 7bf24...589

Jepp. Det er MANGE gode grunner til at han er en eks ja.

HI

Anonymkode: 03b87...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...