Gå til innhold

Deler du og mannen din tannbørste?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei, absolutt ikke. Kunne ikke falle meg inn. Om min børste var helt borte, så hadde jeg heller pussa med hjørnet av en klut eller no'. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vanvittig ekkelt at noen bruker andre sin tannbørste! 🤮 lar heller være å pusse en kveld enn å låne en tannbørste!!

Anonymkode: 5c40a...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi kan dele gaffel hvis vi bare skal smake til hverandre og vi kliner skikkelig, men akkurat tannbørsten blir for drøyt, for det er såå mye mer på den, både smuler og bakterier osv

Anonymkode: d5413...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er vanvittig ekkelt at noen bruker andre sin tannbørste! 🤮 lar heller være å pusse en kveld enn å låne en tannbørste!!

Anonymkode: 5c40a...e9c

Er det virkelig så ekkelt? Vi har hver vår selvsagt, men jeg har ingen problemer med å dele tannbørste med min mann som jeg elsker, og kliner med hver dag... 

Hi

Anonymkode: a230a...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig så ekkelt? Vi har hver vår selvsagt, men jeg har ingen problemer med å dele tannbørste med min mann som jeg elsker, og kliner med hver dag... 

Hi

Anonymkode: a230a...e9b

Jeg synes det blir veldig ekkelt å pusse/gni inn hele munnen og tennene med bakterieavfall fra en annen persons tenner😫

Anonymkode: 5c40a...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig så ekkelt? Vi har hver vår selvsagt, men jeg har ingen problemer med å dele tannbørste med min mann som jeg elsker, og kliner med hver dag... 

Hi

Anonymkode: a230a...e9b

Ja det er virkelig ekkelt, dere er noen griser begge to 🤮

Anonymkode: c457b...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Anonym bruker said:

Er det virkelig så ekkelt? Vi har hver vår selvsagt, men jeg har ingen problemer med å dele tannbørste med min mann som jeg elsker, og kliner med hver dag... 

Hi

Anonymkode: a230a...e9b

Hvor ofte er du i situasjoner der det er nødvendig? Har ikke støtt på problemstillingen før, hverken i nåværende eller tidligere forhold. De fleste kan sikkert overleve å dele tannbørste den ene kvelden det ikke eksisterer andre alternativer,  selv om det ikke er førstevalget. Samtidig klarer vel de aller fleste oppegående mennesker å unngå nettopp den problemstillingen? Med mindre man befinner seg på en forlatt hytte, seks mil unna butikker og annen siviliasjon, da, og tilfeldigvis glemte å pakke med seg tannbørste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har hver vår. Men det har skjedd at vi har delt når vi f. eks. har vært på hyttetur og den ene har glemt å ta med tannbørste. 

Anonymkode: 6b276...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, beef sister skrev:

Hvor ofte er du i situasjoner der det er nødvendig? Har ikke støtt på problemstillingen før, hverken i nåværende eller tidligere forhold. De fleste kan sikkert overleve å dele tannbørste den ene kvelden det ikke eksisterer andre alternativer,  selv om det ikke er førstevalget. Samtidig klarer vel de aller fleste oppegående mennesker å unngå nettopp den problemstillingen? Med mindre man befinner seg på en forlatt hytte, seks mil unna butikker og annen siviliasjon, da, og tilfeldigvis glemte å pakke med seg tannbørste. 

Måtte flire litt 😁 Akkurat den situasjonen jeg beskrev over!

Anonymkode: 6b276...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig, her deler hele familien på en tannbørste. Både miljøvennlig og billig

Anonymkode: a6e74...f3e

Æsj

Anonymkode: c35ee...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir bare nysgjerrig, ble du utsatt for overgrep som liten, HI?

Anonymkode: 164df...f0e

Hva har det med saken og gjøre? Er man da mer tilbøyelig til å dele på tannbørsten mener du?

Anonymkode: 5c40a...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva har det med saken og gjøre? Er man da mer tilbøyelig til å dele på tannbørsten mener du?

Anonymkode: 5c40a...e9c

Hun har en desperasjon etter tilknytning til noen (mannen). Samtidig som hun er desperat etter å underkaste seg (mannen). Det sier meg at noe er skjedd i oppveksten hennes som har gjort at hun har disse behovene.

Anonymkode: 164df...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

hahahaha...en som ikke skjønner ironi.

Anonymkode: d7a94...74c

Hahaha, takk, godt noen skjønner det 🤣

Anonymkode: a6e74...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...