Jump to content
Anonym bruker

Kunne du vært sammen med en med briller?

Recommended Posts

Anonym bruker

Barn er veldig flotte med briller:).Mennesker er generelt fine med briller hvis de har briller som de passer.Har aldri møtt et menneske som ikke er fin med briller,nettopp for at den personen er seg selv med briller eller uten.

Anonymkode: d420d...dee

Fortsetter under...

Anonym bruker
På 10.9.2019 den 17.13, Anonym bruker skrev:

Helt ok på menn, men jeg får faktisk noia av barn med briller. 

Anonymkode: 2f36d...ba6

Tør nesten ikke innrømme det, men jeg er helt lik . 🙈

Anonymkode: dd076...e4f

Anonym bruker
På 10.9.2019 den 20.21, Anonym bruker skrev:

"Noia" betyr ikke "paranoid". Jeg vet at det ene ordet er en avledning av det andre, men det brukes ikke i den betydningen - akkurat som "å få fnatt" ikke lenger betyr "å få skabb". 

Hvorfor jeg får noia (altså en følelse av ubehag/vemmelse etc)? Vet ikke. Det ser bare helt feil ut, som om de skulle hatt en misdannelse i ansiktet. 

Jeg får helt noia av deg, jeg vemmes av at noen kan være så dumme som deg. Hva gjør du hvis mannen din må bruke briller om 10 år, flytter? Du bør jo oppsøke hjelp!

Anonymkode: b81e8...1e8

Anonym bruker
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får helt noia av deg, jeg vemmes av at noen kan være så dumme som deg. Hva gjør du hvis mannen din må bruke briller om 10 år, flytter? Du bør jo oppsøke hjelp!

Anonymkode: b81e8...1e8

Hva har smak og behag med intelligens å gjøre?

Som jeg skrev, har jeg ingen problemer med menn med briller. Derimot misliker jeg det veldig på barn. Jeg synes rett og slett det ser stygt ut. Det betyr ikke at jeg ikke verdsetter og respekterer et barn med briller på lik linje med et uten. Dum er man vel dersom man ikke evner å sette personlige preferanser til side i møter med mennesker? Synes også kraftig overvekt og damer med ansiktshår er stygt, men jeg takler det. 

Anonym bruker

Selvfølgelig kunne jeg vært sammen med en mann som bruker briller!! Det er jo ikke det om gjør om jeg liker han eller ikke!

Og jeg synes barn med briller er utrolig skjønne! ❤️ 

Anonymkode: d4f8d...2e9

Anonym bruker

Min mann har briller. Bruker mest linser, men jeg synes at han er kjekkere med briller. Ser mer smart ut.

Han er også fargeblind. 

Anonymkode: 18e7f...34d

Annonse

Anonym bruker
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Som jeg skrev, har jeg ingen problemer med menn med briller. Derimot misliker jeg det veldig på barn. Jeg synes rett og slett det ser stygt ut. Det betyr ikke at jeg ikke verdsetter og respekterer et barn med briller på lik linje med et uten. Dum er man vel dersom man ikke evner å sette personlige preferanser til side i møter med mennesker? Synes også kraftig overvekt og damer med ansiktshår er stygt, men jeg takler det. 

Du viser i hvert fall veldig tydelig at spesielt smart, det er du ikke!

En ting er hva du måtte si til en venninne uten barn i nærheten, men å skrive slikt på et offentlig forum?

Og så klager voksne på at mobbing er så stort problem? Du sprer holdninger som er helt forkastelig.

Er du smart så innser du at det ikke er alt du mener du trenger å si eller skrive...

Anonymkode: bf818...88c

Anonym bruker
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du viser i hvert fall veldig tydelig at spesielt smart, det er du ikke!

En ting er hva du måtte si til en venninne uten barn i nærheten, men å skrive slikt på et offentlig forum?

Og så klager voksne på at mobbing er så stort problem? Du sprer holdninger som er helt forkastelig.

Er du smart så innser du at det ikke er alt du mener du trenger å si eller skrive...

Tro du meg, det er mye jeg mener som jeg ikke skriver! 

Når er det lov å begynne å mene noe om utseendet til andre mennesker? Barn er hellige, for alle barn er søte og pene? Nei, de er ikke det. Det finnes mange stygge barn, mange stygge babyer, til og med. Og mange stygge voksne. Slik er det. Lev med at det er min mening. Betyr ikke at de ikke er bra mennesker.

Anonym bruker
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tro du meg, det er mye jeg mener som jeg ikke skriver! 

Når er det lov å begynne å mene noe om utseendet til andre mennesker? Barn er hellige, for alle barn er søte og pene? Nei, de er ikke det. Det finnes mange stygge barn, mange stygge babyer, til og med. Og mange stygge voksne. Slik er det. Lev med at det er min mening. Betyr ikke at de ikke er bra mennesker.

Du viser i hvert fall at du bør gjøre noen flere vurderinger før du åpner munnen eller slipper fingrene løs på et tastatur.

Igjen - du må ikke ytre alt du tenker!

Anonym bruker
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du viser i hvert fall at du bør gjøre noen flere vurderinger før du åpner munnen eller slipper fingrene løs på et tastatur.

Igjen - du må ikke ytre alt du tenker!

Nei, virkelig ikke! Da hadde jeg nok havnet på PSTs liste. Det hadde nok de fleste av oss, faktisk. 

Men at jeg synes barn med briller er stygge - det står jeg for. De kan jo bare ta dem av for å bli mindre stygge. 

Anonym bruker
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du mener at det ser stygt ut på barn...

Hva er viktigere for deg, at barn ser bra eller generelt utseende? Du vil heller at ett barn sliter med synet ? Det er bedre at barnet ser fint ut for deg?

Anonymkode: 18e7f...34d

Anonym bruker

Haha, ingen dater vel en "Brilleslange"!

Anonymkode: 50bce...10e

Anonym bruker
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel her det er så flott at sine egne barn er de fineste uansett♥️ ikke sikkert dine barn er så vakre for andre som du selv mener🙄

Det er takket være sånne som deg som gjør at barn ikke vil bruke briller, selv når de har et tvingende behov. Mobbende barn har det stort sett fra foreldrene. Nemlig sånne som deg. Så din definisjon av stygt blir videreført av deg. Mer og mindre ubevisst. Hva gjør du om det skulle vise seg at barnet ditt behøver briller? Operer? Adopterer bort? Gjemmer det? 

Anonymkode: 158e6...dad

Annonse

Anonym bruker

Herregud for er dumt spørsmål! Selvsagt kan jeg LETT tenne på eller være i ett forhold med en gift mann! Knullevennen min har briller å tennet maks på han :D Syns ham egentlig ser rar ut uten briller for er så vant til å alltid se han med brilller.

Anonymkode: 3ebbf...d15

Anonym bruker

Nei 😂

Anonymkode: cddfb...b87

Anonym bruker
På 12.9.2019 den 21.36, Anonym bruker skrev:

Nei, virkelig ikke! Da hadde jeg nok havnet på PSTs liste. Det hadde nok de fleste av oss, faktisk. 

Men at jeg synes barn med briller er stygge - det står jeg for. De kan jo bare ta dem av for å bli mindre stygge. 

Så du har tanker og meninger som hadde gjort deg interessant for PST om du hadde ytret dem?

Det kommer kanskje som et sjokk for deg, mene i, det gjelder nok ikke de fleste av oss! 

Anonymkode: ef75c...549