Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #26 Skrevet 6. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke øknomi til å betale for hjemmehjelp eller middagsservering eller matlevering. Har dessuten en god del kosthensyn jeg må ta, som ikke er forenelig med ferdigmaten som serveres. Middag som blir kjørt hjem koster dessuten 103 pr porsjon (har sjekket tidligere), noe som er langt over hva jeg har mulighet til økonomisk. Anonymkode: 97ee8...ffa Seriøst, koster det 103 kroner pr porsjon, det er jo kjempedyrt og overhodet ikke verdt det. Anonymkode: c346f...7dd
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #27 Skrevet 6. september 2019 Får du ikke hjemmehjelp gratis, da du har så lav inntekt? For er du så syk, så må du jo få noe hjelp hjemme. Og hvorfor har du ikke råd til å få levert mat på døren? Hvis det er en mulighet hos deg. Jeg er selv syk, og får levert mat fra meny eller kolonial. Og det blir jo ikke mye dyrere enn om jeg drar på butikken selv. Og sparer meg for mye energi. Anonymkode: 19ef2...029
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #28 Skrevet 6. september 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får du ikke hjemmehjelp gratis, da du har så lav inntekt? For er du så syk, så må du jo få noe hjelp hjemme. Og hvorfor har du ikke råd til å få levert mat på døren? Hvis det er en mulighet hos deg. Jeg er selv syk, og får levert mat fra meny eller kolonial. Og det blir jo ikke mye dyrere enn om jeg drar på butikken selv. Og sparer meg for mye energi. Anonymkode: 19ef2...029 Man må betale for hjemmehjelp, i hvertfall her jeg bor. Ikke hi Anonymkode: c346f...7dd
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #29 Skrevet 6. september 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Seriøst, koster det 103 kroner pr porsjon, det er jo kjempedyrt og overhodet ikke verdt det. Anonymkode: c346f...7dd Ja, jeg sjekket på kommunens nettsider for ikke så lenge siden. Det blir jo 3000 kr pr måned kun i middag. Anonymkode: 97ee8...ffa
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #30 Skrevet 6. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Får du ikke hjemmehjelp gratis, da du har så lav inntekt? For er du så syk, så må du jo få noe hjelp hjemme. Og hvorfor har du ikke råd til å få levert mat på døren? Hvis det er en mulighet hos deg. Jeg er selv syk, og får levert mat fra meny eller kolonial. Og det blir jo ikke mye dyrere enn om jeg drar på butikken selv. Og sparer meg for mye energi. Anonymkode: 19ef2...029 Nei, iflg. satsene de følger så må jeg betale for hjemmehjelp. Ikke så mye, men mer enn hva jeg har råd til. Finnes hverken meny eller kolonial her jeg bor, og har ikke hørt om andre som kjører hjem mat. Men det ville likevel ikke fungert for meg, for en av grunnene til at jeg får det til å gå rundt er at jeg er ekstremt bevisst på å gå etter tilbud (og kun det), og har også funnet ut når nærbutikken legger ut varer til halv pris, så jeg sparer mye på det. Ellers hadde det rett og slett ikke gått, da jeg også må følge et fordyret kosthold som jeg ikke får støtte for. Anonymkode: 97ee8...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå