Gå til innhold

Kan dere være så snille å hjelpe meg, jeg er i total krise tilstand nå å vet ikke hva jeg skal tro eller føle. Nå knekker jeg sammen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI her.. 

jeg bare gikk utifra at det var min snap. Sønnen min var innom iPaden med min snapkonto forrige helg da han skulle leke litt med filtrene.. uansett så skrev jeg ett hei til jenta. Hun åpnet men svarte ikke før to timer etterpå..😟😔😔

(Herregud, hvorfor snapper du at du har hjemmekontor når «hun» er hjemme? Føler meg så dum nå)

Det forklarer jo heller ikke en dritt.. jeg er så sinnsykt ute av meg nå. Jeg klarer ikke dette her.. jeg tror de har sex.. jeg har ringt samboer og fortalt alt og at jeg «vet» om dem men han bare benekter.. sier hun er opphengt i han...😟

enten er det hun som er syk i hodet eller så er han en drittsekk. Nå er jeg så sinna å lei meg.. vi skal jo gifte oss.. 

Anonymkode: 0b69a...bc4

Altså, det svaret er rimelig ekkelt. Da viser det jo at de har kontakt, og at det er en relasjon. 

Uff, jeg har så vondt av deg. Jeg hadde skjelt ut nabojenta og mannen. 

Svar tilbake: «Det var jeg «Lise» som la ut snappen. Trodde det var min konto, og jeg er glad jeg gjorde det, så jeg fant ut om deg. Jeg vet ikke hva du innbiller deg, men «Per» er min mann. Finn deg en på din egen alder, og ligg unna andres menn! Ikke kom hit igjen»

Anonymkode: 000e1...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI her.. 

jeg bare gikk utifra at det var min snap. Sønnen min var innom iPaden med min snapkonto forrige helg da han skulle leke litt med filtrene.. uansett så skrev jeg ett hei til jenta. Hun åpnet men svarte ikke før to timer etterpå..😟😔😔

(Herregud, hvorfor snapper du at du har hjemmekontor når «hun» er hjemme? Føler meg så dum nå)

Det forklarer jo heller ikke en dritt.. jeg er så sinnsykt ute av meg nå. Jeg klarer ikke dette her.. jeg tror de har sex.. jeg har ringt samboer og fortalt alt og at jeg «vet» om dem men han bare benekter.. sier hun er opphengt i han...😟

enten er det hun som er syk i hodet eller så er han en drittsekk. Nå er jeg så sinna å lei meg.. vi skal jo gifte oss.. 

Anonymkode: 0b69a...bc4

Hvis hun skrev "herregud, hvorfor snapper du at du har hjemmekontor når hun er hjemme", da tenker jeg at det ikke er tvil om at de har noe på gang.

Hvis det bare var slik at hun var opphengt i ham så er det jo veldig merkelig at han fortsetter å ha henne på snap. Og veldig merkelig også at hun tar det som en invitasjon til å komme over når han varsler at han har hjemmekontor.

Kan du gå over til henne og spør henne rett ut? Jeg tror jeg hadde gjort det, sagt at du vet om dem og at du lurer på hvor lenge de har holdt på... og så sett reaksjonen hennes.

Du risikerer selvfølgelig at han har snakket med henne og at hun derfor ikke forteller sannheten, men tror du kan lese mye ut fra reaksjonen hennes.

Anonymkode: 1dc03...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI her.. 

jeg bare gikk utifra at det var min snap. Sønnen min var innom iPaden med min snapkonto forrige helg da han skulle leke litt med filtrene.. uansett så skrev jeg ett hei til jenta. Hun åpnet men svarte ikke før to timer etterpå..😟😔😔

(Herregud, hvorfor snapper du at du har hjemmekontor når «hun» er hjemme? Føler meg så dum nå)

Det forklarer jo heller ikke en dritt.. jeg er så sinnsykt ute av meg nå. Jeg klarer ikke dette her.. jeg tror de har sex.. jeg har ringt samboer og fortalt alt og at jeg «vet» om dem men han bare benekter.. sier hun er opphengt i han...😟

enten er det hun som er syk i hodet eller så er han en drittsekk. Nå er jeg så sinna å lei meg.. vi skal jo gifte oss.. 

Anonymkode: 0b69a...bc4

Ikke overrasket. Utrolig mange her som både er naive og ekstremt opptatt av å finne unnskyldninger og bortforklaringer på vegne av mannen. Typisk damer dessverre.

Du skal ikke finne bortforklaringer for han. Du skal bli sint. Rasende. Skjelle han ut. Kaste han på dør. Han er så kvalm at det er til å spy av. 

Det er skremmende og sjokkerende å finne ut at han du trodde du kjente viser seg å ha andre sider ved seg selv som du ikke får være en del av. Ikke la det ødelegge for deg. Vær sterk og gi mannen den behandlingen han fortjener. 

Anonymkode: 262bf...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI her.. 

jeg bare gikk utifra at det var min snap. Sønnen min var innom iPaden med min snapkonto forrige helg da han skulle leke litt med filtrene.. uansett så skrev jeg ett hei til jenta. Hun åpnet men svarte ikke før to timer etterpå..😟😔😔

(Herregud, hvorfor snapper du at du har hjemmekontor når «hun» er hjemme? Føler meg så dum nå)

Det forklarer jo heller ikke en dritt.. jeg er så sinnsykt ute av meg nå. Jeg klarer ikke dette her.. jeg tror de har sex.. jeg har ringt samboer og fortalt alt og at jeg «vet» om dem men han bare benekter.. sier hun er opphengt i han...😟

enten er det hun som er syk i hodet eller så er han en drittsekk. Nå er jeg så sinna å lei meg.. vi skal jo gifte oss.. 

Anonymkode: 0b69a...bc4

Er helt sikker på at dette er en tulletråd. Det er snakk om story på snap her.. ikke direktemelding. Seriøst, ikke en eneste hemmelig elskerinne ville turt å over på et så vagt grunnlag! 

Og hun hadde seff aldri svart det, på «hei» på snap!! 

Jeg lover dere, dette er oppspinn. Om jeg hadde knullet nabomannen, og han hadde skrevet på story at han hadde hjemmekontor hadde jeg selvfølgelig sendt en snap først og hørt om han ville ha besøk før jeg gikk bort dit. Men dersom jeg var så dum og vågal at jeg tok en åpen story som invitasjon og traff kona, hadde jeg iallfall ikke røpet forholdet vårt som respons på «hei»... 🙄

Anonymkode: bde42...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er helt sikker på at dette er en tulletråd. Det er snakk om story på snap her.. ikke direktemelding. Seriøst, ikke en eneste hemmelig elskerinne ville turt å over på et så vagt grunnlag! 

Og hun hadde seff aldri svart det, på «hei» på snap!! 

Jeg lover dere, dette er oppspinn. Om jeg hadde knullet nabomannen, og han hadde skrevet på story at han hadde hjemmekontor hadde jeg selvfølgelig sendt en snap først og hørt om han ville ha besøk før jeg gikk bort dit. Men dersom jeg var så dum og vågal at jeg tok en åpen story som invitasjon og traff kona, hadde jeg iallfall ikke røpet forholdet vårt som respons på «hei»... 🙄

Anonymkode: bde42...89a

Selv om dette ev. skulle være tull, så er det faktisk noen som er så dumme når de er utro.

Det er også de som bruker slike medier for kontakt, og har avtalt koder, hvor f.eks. hjemmekontor fint kan bety "kysten er klar, kom nå!"...

Anonymkode: 1dc03...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er helt sikker på at dette er en tulletråd. Det er snakk om story på snap her.. ikke direktemelding. Seriøst, ikke en eneste hemmelig elskerinne ville turt å over på et så vagt grunnlag! 

Og hun hadde seff aldri svart det, på «hei» på snap!! 

Jeg lover dere, dette er oppspinn. Om jeg hadde knullet nabomannen, og han hadde skrevet på story at han hadde hjemmekontor hadde jeg selvfølgelig sendt en snap først og hørt om han ville ha besøk før jeg gikk bort dit. Men dersom jeg var så dum og vågal at jeg tok en åpen story som invitasjon og traff kona, hadde jeg iallfall ikke røpet forholdet vårt som respons på «hei»... 🙄

Anonymkode: bde42...89a

Fordi dama ikke gjør akkurat det du har tenkt ut inni ditt lille hode så latterliggjør du hele historien? Du har ikke så mye erfaring med at mennesker er forskjellige du...

Anonymkode: 262bf...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke helt på denne historien... Man kan bare være innlogget fra snapkontoen sin fra én mobil enhet av gangen. Du har altså ikke sett på snapkontoen din fra telefonen din på over en uke? Virker litt merkelig i og med at du sørger for å finne frem iPaden for å dokumentere noe så kjedelig som at du har hjemmekontor. 

Anonymkode: 161dd...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke helt på denne historien... Man kan bare være innlogget fra snapkontoen sin fra én mobil enhet av gangen. Du har altså ikke sett på snapkontoen din fra telefonen din på over en uke? Virker litt merkelig i og med at du sørger for å finne frem iPaden for å dokumentere noe så kjedelig som at du har hjemmekontor. 

Anonymkode: 161dd...3bf

Skjønte du ikke helt historien? 

 

Anonymkode: 000e1...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Skjønte du ikke helt historien? 

 

Anonymkode: 000e1...119

Jo, jeg skjønte historien. Det er likevel merkelig at hun tror at sin snapkonto er pålogget en iPad når hun har brukt telefonen sin i mellomtiden. 

Anonymkode: 161dd...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, jeg skjønte historien. Det er likevel merkelig at hun tror at sin snapkonto er pålogget en iPad når hun har brukt telefonen sin i mellomtiden. 

Anonymkode: 161dd...3bf

Eg hadde ikkje tenkt over / visst at eg bare kan være pålogget en plass. Blir eg bedt om å taste passord gjør eg det, tenker ikkje over at det er fordi eg har logget på annet sted. Trur eg bare har gjort det én gang. Ikkje alle tenker likt eller veit det samme som deg.

Anonymkode: 04eaf...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle støttende meldinger ... hjelper veldig for jeg kan ikke snakke med noen nå jeg er helt knust. 

Han la seg helt flat på andre samtalen. De har ett forhold.. De har ligget sammen siden jul.. Han sier han ble dårlig og uvel av det hele og ville ikke prate med meg mere nå ikveld .. så nå aner jeg ikke hva som skjer men jeg må jo bare gjøre det slutt . Alt jeg hadde.. Er borte 😔 

Nå føler jeg meg så ekkel og verdiløs, han har ikke villet ha så masse sex i det siste. Jeg er litt tykk, har ikke perfekt hår, lange negler, pene lange vipper.. jeg bare gråter fordi hun representerer alt han har lyst på å jeg har ikke noe av det😢 

Anonymkode: 0b69a...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, jeg skjønte historien. Det er likevel merkelig at hun tror at sin snapkonto er pålogget en iPad når hun har brukt telefonen sin i mellomtiden. 

Anonymkode: 161dd...3bf

Det hadde jeg overhodet ikke tenkt over nei.

Anonymkode: 91552...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for alle støttende meldinger ... hjelper veldig for jeg kan ikke snakke med noen nå jeg er helt knust. 

Han la seg helt flat på andre samtalen. De har ett forhold.. De har ligget sammen siden jul.. Han sier han ble dårlig og uvel av det hele og ville ikke prate med meg mere nå ikveld .. så nå aner jeg ikke hva som skjer men jeg må jo bare gjøre det slutt . Alt jeg hadde.. Er borte 😔 

Nå føler jeg meg så ekkel og verdiløs, han har ikke villet ha så masse sex i det siste. Jeg er litt tykk, har ikke perfekt hår, lange negler, pene lange vipper.. jeg bare gråter fordi hun representerer alt han har lyst på å jeg har ikke noe av det😢 

Anonymkode: 0b69a...bc4

Uff, så grusomt. Sender en stor klem ❤️

Kan ikke forestille meg hvordan det må føles. 

Husk! Dette har ikke noe med deg å gjøre. Uansett hvordan du ser ut, så rettferdiggjør det ikke at han svikter deg på denne måten. Han er en komplett idiot, og du fortjener bedre. 

Og seriøst, send en melding til nabojenta. Eller, gi henne en ørefik. 

Anonymkode: 000e1...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke helt på denne historien... Man kan bare være innlogget fra snapkontoen sin fra én mobil enhet av gangen. Du har altså ikke sett på snapkontoen din fra telefonen din på over en uke? Virker litt merkelig i og med at du sørger for å finne frem iPaden for å dokumentere noe så kjedelig som at du har hjemmekontor. 

Anonymkode: 161dd...3bf

Dette visste ikke jeg. At man blir logget ut på andre enheter. Da er det ikke sikkert at hi visste det heller, eller tenkte på det. 

Anonymkode: 2587a...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for alle støttende meldinger ... hjelper veldig for jeg kan ikke snakke med noen nå jeg er helt knust. 

Han la seg helt flat på andre samtalen. De har ett forhold.. De har ligget sammen siden jul.. Han sier han ble dårlig og uvel av det hele og ville ikke prate med meg mere nå ikveld .. så nå aner jeg ikke hva som skjer men jeg må jo bare gjøre det slutt . Alt jeg hadde.. Er borte 😔 

Nå føler jeg meg så ekkel og verdiløs, han har ikke villet ha så masse sex i det siste. Jeg er litt tykk, har ikke perfekt hår, lange negler, pene lange vipper.. jeg bare gråter fordi hun representerer alt han har lyst på å jeg har ikke noe av det😢 

Anonymkode: 0b69a...bc4

Jeg skjønner hva du mener. Har vært der selv og det med 2 små barn, en var nyfødt. Hun var tynn, sporty og blond. Jeg tykk, brunette og langt fra sporty. Nettopp født. 

Du kommer deg igjennom dette. Det er nå du finner ut hvem som er dine ekte venner og hvor sterk du kan være. 

Imorgen ringer du en venninne og snakker med henne. Du kan ikke gå og holde alt inne alene. Få det ut. Du har ikke gjort noe galt. Det har de 2 gjort. 

Ikke hold følelsene inne, vis de til han når han kommer hjem. Han fortjener det. 

Anonymkode: 2587a...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg❤️ Er i samme situasjon selv, men min hadde vett nok til å gå fra meg først. Fant ut om 20-åringen et par måneder etterpå. Tror dette er ganske typisk for menn i 40-åra, dessverre. Hører flere og flere historier. Omgi deg med folk som kan støtte deg. Du trenger det nå. Mange klemmer❤️

Anonymkode: 3f716...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da slapp du i allefall å gifte deg med en drittsekk!!! 

Grusomt er det, men dette er ikke din skyld. 

Gå over til naboen med alle klærne hans, inkludert skittentøyet hans, og ønsk henne lykke til med en drittsekk av en mann. Spør henne gjerne om hun virkelig kan stole på at han kommer til å være tro mot henne når han tydeligvis ikke var det mot deg... 

Anonymkode: 04585...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner hva du mener. Har vært der selv og det med 2 små barn, en var nyfødt. Hun var tynn, sporty og blond. Jeg tykk, brunette og langt fra sporty. Nettopp født. 

Du kommer deg igjennom dette. Det er nå du finner ut hvem som er dine ekte venner og hvor sterk du kan være. 

Imorgen ringer du en venninne og snakker med henne. Du kan ikke gå og holde alt inne alene. Få det ut. Du har ikke gjort noe galt. Det har de 2 gjort. 

Ikke hold følelsene inne, vis de til han når han kommer hjem. Han fortjener det. 

Anonymkode: 2587a...526

Hi her..Årh😢 mister helt troen på menn og kjærlighet jeg nå.. nettopp født?? Kan jeg få spørre hvordan du løste det med barn og alt? Jeg har heldigvis (føler jeg) ikke barn med han men barna mine ser jo på han som en farsfigur å han stiller opp, tøyser med dem, ler og leser nattahistorier.. alle de små tingene som andre fedre gjør..😔 

jeg var så lei meg sent i går kveld. Jeg gikk over til nabojenta. Konfronterte henne med at han har innrømmet forholdet. Hun knakk sammen. Hun er fortvilet og veldig forelsket. Jeg har tenkt at samboer bare må flytte ut når han kommer hjem. Jeg kan ikke dele seng med han nå. Jeg er så langt nede.. jeg er så lei meg.. 

kan man jobbe seg igjennom dette?? Vet ikke om jeg klarer eller vil. Men han var virkelig mannen i mitt liv inntil dette her..

Anonymkode: 0b69a...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og seriøst, send en melding til nabojenta. Eller, gi henne en ørefik. 

Anonymkode: 000e1...119

Hvis hi først skal ty til vold så er det vel mest nærliggende å rette denne mot samboeren, altså han som har vært utro?

Å begynne å lage spetakkel rundt elskerinna virker bare hysterisk og patetisk. Ignorer hele jenta. Gå fra mannen med verdigheten i behold.

Anonymkode: 93e71...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her..Årh😢 mister helt troen på menn og kjærlighet jeg nå.. nettopp født?? Kan jeg få spørre hvordan du løste det med barn og alt? Jeg har heldigvis (føler jeg) ikke barn med han men barna mine ser jo på han som en farsfigur å han stiller opp, tøyser med dem, ler og leser nattahistorier.. alle de små tingene som andre fedre gjør..😔 

jeg var så lei meg sent i går kveld. Jeg gikk over til nabojenta. Konfronterte henne med at han har innrømmet forholdet. Hun knakk sammen. Hun er fortvilet og veldig forelsket. Jeg har tenkt at samboer bare må flytte ut når han kommer hjem. Jeg kan ikke dele seng med han nå. Jeg er så langt nede.. jeg er så lei meg.. 

kan man jobbe seg igjennom dette?? Vet ikke om jeg klarer eller vil. Men han var virkelig mannen i mitt liv inntil dette her..

Anonymkode: 0b69a...bc4

"Alt" går over, med tid. Vær glad for at han avslørte seg som den dritten han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her..Årh😢 mister helt troen på menn og kjærlighet jeg nå.. nettopp født?? Kan jeg få spørre hvordan du løste det med barn og alt? Jeg har heldigvis (føler jeg) ikke barn med han men barna mine ser jo på han som en farsfigur å han stiller opp, tøyser med dem, ler og leser nattahistorier.. alle de små tingene som andre fedre gjør..😔 

jeg var så lei meg sent i går kveld. Jeg gikk over til nabojenta. Konfronterte henne med at han har innrømmet forholdet. Hun knakk sammen. Hun er fortvilet og veldig forelsket. Jeg har tenkt at samboer bare må flytte ut når han kommer hjem. Jeg kan ikke dele seng med han nå. Jeg er så langt nede.. jeg er så lei meg.. 

kan man jobbe seg igjennom dette?? Vet ikke om jeg klarer eller vil. Men han var virkelig mannen i mitt liv inntil dette her..

Anonymkode: 0b69a...bc4

Du skal ikke jobbe deg igjennom det. Du skal kaste ham ut! Og så skal du tillate deg selv å være rasende på ham. Han er et voksent menneske. Det finns ikke unnskyldning for å behandle deg slik.

Og når det har gått et par dager vil du begynne å bli veldig glad for at du oppdaget dette før giftermål og barn.

Anonymkode: 6255c...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi her..Årh😢 mister helt troen på menn og kjærlighet jeg nå.. nettopp født?? Kan jeg få spørre hvordan du løste det med barn og alt? Jeg har heldigvis (føler jeg) ikke barn med han men barna mine ser jo på han som en farsfigur å han stiller opp, tøyser med dem, ler og leser nattahistorier.. alle de små tingene som andre fedre gjør..😔 

jeg var så lei meg sent i går kveld. Jeg gikk over til nabojenta. Konfronterte henne med at han har innrømmet forholdet. Hun knakk sammen. Hun er fortvilet og veldig forelsket. Jeg har tenkt at samboer bare må flytte ut når han kommer hjem. Jeg kan ikke dele seng med han nå. Jeg er så langt nede.. jeg er så lei meg.. 

kan man jobbe seg igjennom dette?? Vet ikke om jeg klarer eller vil. Men han var virkelig mannen i mitt liv inntil dette her..

Anonymkode: 0b69a...bc4

Han var mannen i ditt liv inntil det her, og det er det du skal fokusere på. Han er ikke lenger mannen i ditt liv etter det han har gjort...

Ja, kanskje dere kunne jobbet dere gjennom det om det var et ons i et desperat øyeblikk av 40-årskrise, men han har ligget med henen siden januar! Det er lenge som han har løyet og bedratt altså, det er ikke noe man jobber seg gjennom.

Selvfølgelig er du lei deg, selvfølgelig skal du sørge over drømmen som brast, men når alt kommer til alt og du får litt tid på deg er du nok glad for at den brast før bryllup enn etter.

Kast han ut!

Kanskje kommer han på bedre tanker, kanskje finner han ut hva han har kastet over bord i sitt desperate søken etter bekreftelse fra en ung kvinne, kanskje savner han deg og kanskje kan dere til og med finne sammen igjen. Men det blir ikke i år! Han skal ut, og han skal kjenne på hva han har gjort, så får du se om du er villig til å la han kurtisere deg igjen, til neste år, om han fremdeles er interessert...

Anonymkode: 1a906...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittsekk!! Han er jo tidenes klisje på en mann med midtlivskrise som sikler på småjentene fordi han ikke er tøff og sterk nok til å møte 40-årene. Han er dessuten svært overfladisk og utseende-fokusert, det betyr at han har dårlige verdier. Ikke noe drømmemann med andre ord. Jeg ville aldri hatt en sånn mann som forbilde for mine unger. Vær glad du ble kvitt han. 

Anonymkode: 262bf...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...