Gå til innhold

Kan dere være så snille å hjelpe meg, jeg er i total krise tilstand nå å vet ikke hva jeg skal tro eller føle. Nå knekker jeg sammen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Idag tidlig forsov jeg meg veldig, heldigvis er barna hos far. Min samboer gjennom 6 år hadde allerede dratt på jobb og jeg fant ut at jeg best kunne jobbe hjemmefra idag. 

Jeg tok unna noen telefoner og mailer på morgenen og satte meg for å spise frokost. Batteriet på tlf døde og jeg måtte inn på soverommet å hente iPaden vår. Den bruker vi så og si aldri lengre. Jeg gikk inn på snap å jeg legger ut en story av Mac at jeg har hjemmekontor.. durer videre inn på VG nett..  

Det går ca 45 minutter å ringer det på døren.. Der står en nabojente på 25 år.. i sinnsykt fine klær og håret og alt var perfekt. Hun så på meg da jeg åpnet å hun ble helt hvit i ansiktet. Hun greide å si noe som at hun lurte på om hun kunne låne en iPhone lader fordi hennes var ødelagt og hun MÅTTE ha strøm før hun skulle ut. Hun ble også kjemperar, nervøs og skjelven i stemmen.. 

Syns det var merkelig men lånte henne en. 

Jeg fikk etterhvert på min egen tlf. Sjekket litt snap etc.. ser at jeg ikke har noen story. Rart.. går inn på iPad.. der er den.. ser da at jeg har lagt ut på samboer sin story🤦🏼‍♀️ ser også på hvem som har «sett» og der står det navnet til nabo jenta!!!! han har henne på snap.. hvorfor har han det ? Hun er 25 og han er 43. Vi kjenner ikke til de annet enn hei i gata.. nå tror jo jeg oppi hodet mitt at hun kom fordi hun trodde det var samboer som hadde hjemmekontor😢 

Hva søren skal jeg gjøre? 

Skal jeg konfrontere henne når hun kommer med lader? Eller late som ikke no? Eller skal jeg late som jeg er han å skrive noe på snap? Er helt knust. Jeg vil bare ikke at dette skal skje!!😥 

 

 

Anonymkode: 0b69a...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DESSVERRE så tror jeg du har helt rett. Hva du skal gjøre vet jeg ikke :( Uff... 

Jeg hadde nok sendt melding fra snap jeg da, selv om det kanskje ikke er heeelt ok. Men hvis han gjør sånt, så er han en idiot som fortjener det, hvis han ikke gjør noe så er det vel ikke så farlig heller?

Anonymkode: d758c...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Stakkars deg😰 Jeg ville ha latt som ingenting ovenfor denne jenta, men hadde stilt spørsmål til mannen når han kom hjem. Han bør ha troverdige svar uten betenkningstid, og helt ærlig klarer jeg ikke å finne noen god grunn til å ekskludere deg, hans viktigste og nærmeste person, fra storyen sin. 

Ettersom dette er en iPad dere vanligvis ikke bruker, så kan det være noe gammelt? Man kan ikke være innlogget på snap fra flere enheter, så dersom han er innlogget på telefonen er det ikke den samme snapen han bruker til vanlig. Sikker på at det er hans og ikke et av barna f.eks? 

Skjønner godt at du lurer, og det bør han også ha veldig stor forståelse for, for dette skurrer jo litt. Men det kan selvsagt være en naturlig forklaring. Blir han sint har han en dårlig sak vil jeg si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hans snap konto på iPaden. Han har nok kanskje brukt den igår kveld 🤦🏼‍♀️ Dette her er så rart. Han er på flyet nå og jeg får ikke snakket med han. 

Jeg klarte ikke la det være. Sendte en snap til henne fra hans konto med ett hei. Hvis hun ikke skjønner noe skal jeg skylde på minste , at han har skrevet det.

Anonymkode: 0b69a...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han har brukt den senest i går kan du jo sjekke loggen på snap? Sender han mye til han? Har han lagret chat fra henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær naiv. Dette lukter svidd lang vei. Og ikke la han juge til deg, det er bare grusomt og trekker pinen ut i langdrag.

Skjønner at alt rakner for deg nå, men si til deg selv at dette ikke er verdens undergang og at det blir bra til slutt. 

Anonymkode: 262bf...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si at det er TEMMELIG usannsynlig at en elskerinne dukker opp og forventer sex uten en eneste melding, kun en story på snap! Om man skal holde noe hemmelig så skal man iallfall sikre seg at mannen er alene hjemme eller at hun faktisk kan komme.. dette høres bare ut som tull. Når folk har hjemmekontor er det veldig sannsynlig at man har skypemøter, telefoner osv.. ikke akkurat et åpent hus.. 

Anonymkode: bde42...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta dukket opp mens mannen satt på flyet tror jeg du kan være ganske sikker på at de ikke har noe på gang. Hvorfor skulle hun ha kommet innom. Det var jo ingen grunn til at mannen skulle være alene hjemme.

Anonymkode: ac001...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis jenta dukket opp mens mannen satt på flyet tror jeg du kan være ganske sikker på at de ikke har noe på gang. Hvorfor skulle hun ha kommet innom. Det var jo ingen grunn til at mannen skulle være alene hjemme.

Anonymkode: ac001...1c4

Tror du mistet poenget... 

Anonymkode: 3ed35...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert det er noe på gang der, men det ville dessverre vært min tanke, at han har et forhold på si, og at det at han har hjemmekontor er et tegn på at hun kan komme over... 😕

Du kan ikke sjekke historikken hans på noen måte siden du har tilgang på kontoen?

 

Anonymkode: 1dc03...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så mistenksom jeg. 

Det jeg tror er mest sannsynlig er at hun såg storyen (hvorfor han har henne på snap kan han jo få forklare) og at hun kanskje har et crush på han og har sett litt for mange romantiske filmer. 

Om de har kaniner i lag så hadde han vel 1. sendt henne en privat snap eller melding og 2. gitt beskjed om at han skulle reise bort? Har han i det hele tatt hjemmekontor noen gang?

Jeg tenker at du skal puste med magen og rett og slett fortelle mannen din hva som skjedde i dag og høre hva han sier. 

Anonymkode: d09be...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det muligens er hun som er litt betatt av han og bestemte seg for å ta en tur innom når hun så han hadde hjemmekontor. 

Trenger overhodet ikke bety at de har et forhold. 

Anonymkode: 1a906...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Å nei! Stakkars deg😰 Jeg ville ha latt som ingenting ovenfor denne jenta, men hadde stilt spørsmål til mannen når han kom hjem. Han bør ha troverdige svar uten betenkningstid, og helt ærlig klarer jeg ikke å finne noen god grunn til å ekskludere deg, hans viktigste og nærmeste person, fra storyen sin. 

Ettersom dette er en iPad dere vanligvis ikke bruker, så kan det være noe gammelt? Man kan ikke være innlogget på snap fra flere enheter, så dersom han er innlogget på telefonen er det ikke den samme snapen han bruker til vanlig. Sikker på at det er hans og ikke et av barna f.eks? 

Skjønner godt at du lurer, og det bør han også ha veldig stor forståelse for, for dette skurrer jo litt. Men det kan selvsagt være en naturlig forklaring. Blir han sint har han en dårlig sak vil jeg si...

Hva prater du om? Skjønte du ikke innlegget? 

Anonymkode: 027fb...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva prater du om? Skjønte du ikke innlegget? 

Anonymkode: 027fb...634

Jeg trodde det, hva har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Jeg trodde det, hva har jeg misforstått?

Han har ikke skjult storyen for hi, men hi har lagt ut sin story på hans snap...

Anonymkode: d09be...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor la du ut et bilde på denne ipaden? Hvis dere ikke bruker den, eller sjeldent bruker den, så bare antok du at dette var din snap? Den skjønte jeg ikke helt. 

Anonymkode: c24c6...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hun må jo tydelig ha håpet på noe. Tipper hun har et crush og ville flørte litt. 

Men, jeg ville absolutt spurt mannen. 

Anonymkode: 000e1...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker også at det muligens er hun som er litt betatt av han og bestemte seg for å ta en tur innom når hun så han hadde hjemmekontor. 

Trenger overhodet ikke bety at de har et forhold. 

Anonymkode: 1a906...482

Det tenkte eg òg. 

Anonymkode: 6c666...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han har ikke skjult storyen for hi, men hi har lagt ut sin story på hans snap...

Anonymkode: d09be...f2b

Ja, som hun ikke får opp når hun sjekker storyen på sin egen konto😏 Han har derfor ekskludert henne fra sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Ja, som hun ikke får opp når hun sjekker storyen på sin egen konto😏 Han har derfor ekskludert henne fra sin.

Det står det ingenting om? Hun oppdaget at det ikke låg noen story på sin egen snap da hun sjekket på telefonen, men den var på mannen sin story. 

Tror eg...

Anonymkode: d09be...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så viktig å legge ut snap? At man må lete fram en iPad i et annet rom for å legge ut en snap? 

Anonymkode: eb1f3...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Ja, som hun ikke får opp når hun sjekker storyen på sin egen konto😏 Han har derfor ekskludert henne fra sin.

Eh.. nei... hun syntes det var rart hun ikke hadde story på sin konto på sin tlf da hun hadde laget en på paden. Men så viste det seg at hun ved en feil hadde laget story på hans konto der. Og ser da at han har henne på snap. 

Anonymkode: 91552...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eh.. nei... hun syntes det var rart hun ikke hadde story på sin konto på sin tlf da hun hadde laget en på paden. Men så viste det seg at hun ved en feil hadde laget story på hans konto der. Og ser da at han har henne på snap. 

Anonymkode: 91552...54d

Ah! Jeg tolket det som at hun ikke kunne se hans story! 

Da er det jo mindre alvorlig tenker jeg😅 Dersom han hadde hatt mer enn akseptabel kontakt med jenta hadde hun kanskje ikke kommet på bakgrunn av en story?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok også ha tenkt at her var det en ung jente som håpet på napp... Rimelig offensivt, da 🙈 

Men helt avslappet ville jeg ikke vært.  

Anonymkode: 3ed35...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.. 

jeg bare gikk utifra at det var min snap. Sønnen min var innom iPaden med min snapkonto forrige helg da han skulle leke litt med filtrene.. uansett så skrev jeg ett hei til jenta. Hun åpnet men svarte ikke før to timer etterpå..😟😔😔

(Herregud, hvorfor snapper du at du har hjemmekontor når «hun» er hjemme? Føler meg så dum nå)

Det forklarer jo heller ikke en dritt.. jeg er så sinnsykt ute av meg nå. Jeg klarer ikke dette her.. jeg tror de har sex.. jeg har ringt samboer og fortalt alt og at jeg «vet» om dem men han bare benekter.. sier hun er opphengt i han...😟

enten er det hun som er syk i hodet eller så er han en drittsekk. Nå er jeg så sinna å lei meg.. vi skal jo gifte oss.. 

Anonymkode: 0b69a...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...