Gå til innhold

Noen som ser på ex on the beach??😱🙈😂


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir du ikke flau over å se på det? Eller er det bare noe du innrømmer her inne og ikke i den virkelige verden?

Anonymkode: 3a216...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det, mest fordi jeg er nysgjerrig. Men tar det opp og ser det alene. 

Har bare sett første ep nå, men så forrige ses. 

Fatter ikke at de vil være med på sånt. 

 

Anonymkode: 55250...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har sett de første episodene nå, og herlighet, jeg blir flau😮😆

Anonymkode: aeaf4...b64

Dritt program, holdt med 5 min forrige sesong. Snakk om kvalmende mennesker... 

Anonymkode: 62ce5...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så de to første episodene sammen med min datter i går. Jeg ble faktisk helt sjokkert! Har aldri opplevd maken til selvopptatte og hjernedøde mennesker 😮 😮 De møttes på stranda, og det første de gjør er å kommentere hverandres kropper og beføler både pupper og mager!! Jeg skjønner selvsagt at dette er en tv-produksjon som er klippet og limt sammen ettersom det passer, men likevel. 

Litt av et konsept da, samle en gjeng passe dumme unge mennesker på en øy, skjenke dem med gratis alkohol og se på at de dummer seg maks ut utover kvelden. Noen stripper, andre slikker hverandres pupper, kliner og har sex. Og det er liksom det hele greia går ut på!!

Sa klart ifra til ungdommen min i går, at dersom hun blir med på noe sånt så kan hun anse seg som arveløs!!!!!!

Endret av Sommerkroppen 2029
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg elsker at andre folk ser på det. Jeg føler meg overlegen på absolutt alle områder når jeg oppfatter at noen ser på den slags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besudler ikke hjernen min med sånt piss. Det handler om respekt for egen sjel og eget intellekt.

Anonymkode: a27cf...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg besudler ikke hjernen min med sånt piss. Det handler om respekt for egen sjel og eget intellekt.

Anonymkode: a27cf...6f5

Omg, snakk om fisefine tanker om seg selv da 😂

Anonymkode: 05b97...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Omg, snakk om fisefine tanker om seg selv da 😂

Anonymkode: 05b97...a0c

Det er virkelig ikke fisefint å mene at man er på et for høyt intellektuelt nivå til å ha noen som helst glede eller nytte av søppel på TV. Du kan være en ganske enkel person og FREMDELES være for smart for sånt piss.

Anonymkode: a27cf...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 23.8.2019 den 15.05, Anonym bruker skrev:

Omg, snakk om fisefine tanker om seg selv da 😂

Anonymkode: 05b97...a0c

Jeg ser heller ikke på søppeltv. Det er sikkert fordi jeg har så fisefine tanker om meg selv.

Anonymkode: 9fc22...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎08‎.‎2019 den 11.03, gale damen skrev:

Nei, men jeg elsker at andre folk ser på det. Jeg føler meg overlegen på absolutt alle områder når jeg oppfatter at noen ser på den slags!

Haha, datteren min spurte om vi kunne se det sammen. Hadde ikke hørt så mye om det, så ble så glad for at hun ville se på noe sammen med den "gamle" mora si. Gleden varte ikke lenge kan du si…...hahaha

Anonymkode: ea33a...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på noen episoder ifjor, det er jo litt fascinerende å se hvor fullstendig hjernedøde mennesker det finnes her i landet.. Men dere som ser det sammen med barna deres😳😳 Altså uansett alder, så kommer jeg aldri til å se på noe sånt sammen med datteren min (og ikke moren min heller for den saks skyld..) Greit med åpenhet, men et sted går grensen. 

Anonymkode: 94f65...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg så på noen episoder ifjor, det er jo litt fascinerende å se hvor fullstendig hjernedøde mennesker det finnes her i landet.. Men dere som ser det sammen med barna deres😳😳 Altså uansett alder, så kommer jeg aldri til å se på noe sånt sammen med datteren min (og ikke moren min heller for den saks skyld..) Greit med åpenhet, men et sted går grensen. 

Anonymkode: 94f65...cf5

Jeg hadde ikke satt meg inn i hva det var. Min datter er 18, så hun får bestemme selv hva hun vil se på. Men jeg ga beskjed om at dette ikke er noe for meg.

Anonymkode: ea33a...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke satt meg inn i hva det var. Min datter er 18, så hun får bestemme selv hva hun vil se på. Men jeg ga beskjed om at dette ikke er noe for meg.

Anonymkode: ea33a...f79

Du er en god rollemodell da, som setter deg ned og ser på slikt uten å vite hva det er. Se først - angre etterpå? Gjøre først, angre etterpå?

Anonymkode: 9ef3b...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er en god rollemodell da, som setter deg ned og ser på slikt uten å vite hva det er. Se først - angre etterpå? Gjøre først, angre etterpå?

Anonymkode: 9ef3b...c87

For et rart innlegg. Hvordan tenkte du at hun skulle kunne gjøre seg opp en mening om programmet uten å se på det da?

Anonymkode: 0ecbd...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er en god rollemodell da, som setter deg ned og ser på slikt uten å vite hva det er. Se først - angre etterpå? Gjøre først, angre etterpå?

Anonymkode: 9ef3b...c87

Det der ble jo bare tåpent. 

 

Anonymkode: 56776...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎09‎.‎2019 den 16.54, Anonym bruker skrev:

Du er en god rollemodell da, som setter deg ned og ser på slikt uten å vite hva det er. Se først - angre etterpå? Gjøre først, angre etterpå?

Anonymkode: 9ef3b...c87

Uansett så er det da bare et tv program. Det er da ikke all verden, Jenta er jo 18 år. Det du skrev er jo bare mer enn tåpelig.

Anonymkode: ea33a...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...