Gå til innhold

Hva er en grei pris å betale for å få saget ned 10 hekker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal få hjelp til å sage ned ca 10 hekker og få de kjørt på søpla. Hva er en grei pris å betale for jobben?

Anonymkode: e6991...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal få hjelp til å sage ned ca 10 hekker og få de kjørt på søpla. Hva er en grei pris å betale for jobben?

Anonymkode: e6991...f5f

Hvor store hekker er det snakk om, er de 3 meter lange eller 10 meter? Skal de sages helt ned med motorsag?

Anonymkode: d5555...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

2000 er OK. 

Anonymkode: ec131...27d

Det høres knegent ut

Anonymkode: d5555...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ti hekker? Hvor mange busker/trær består hver hekk av? Hvor høye og brede er hver busk eller hvert tre? Hvor mange hengerlass er det snakk om? Hvor langt unna ligger miljøstasjonen? Hvor mange km må vedkommende kjøre med bil og henger?

Anonymkode: 53f6f...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det et Amerikansk hagtorn kan du ikke betale nok. Møkkshekk. 

Hvor høy er en hekk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er ti hekker? Hvor mange busker/trær består hver hekk av? Hvor høye og brede er hver busk eller hvert tre? Hvor mange hengerlass er det snakk om? Hvor langt unna ligger miljøstasjonen? Hvor mange km må vedkommende kjøre med bil og henger?

Anonymkode: 53f6f...6b2

Jeg har altså ikke stått ute med målestokken på hekken. Ikke har jeg telt hvor mange busker/trær hekkene består av heller. Hvor mange lass det blir vet jeg ikke da jeg ikke har gjort det tidligere, så har liksom ikke fått veid det eller telt hvor mye hengeren rommer. Jeg har ikke googlet hvor mange km det er til søpla, men det tar ca 7 min å kjøre, kanskje 8 min med henger. Noe mer du lurte på før du kan si en ca pris?

Anonymkode: e6991...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Hvor stor er en hekk? 

Litt ulik størrelse på de, noen er ca 2 menter mens noen er ca 5 meter. Så er det noen visne som det nesten ikke er noe igjen av. Alle er smale.

Anonymkode: e6991...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Litt ulik størrelse på de, noen er ca 2 menter mens noen er ca 5 meter. Så er det noen visne som det nesten ikke er noe igjen av. Alle er smale.

Anonymkode: e6991...f5f

Skal de kuttes helt ned?

Anonymkode: d5555...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal de kuttes helt ned?

Anonymkode: d5555...9ac

De skal kuttes helt ned ja. De skal vekk.

Anonymkode: e6991...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har altså ikke stått ute med målestokken på hekken. Ikke har jeg telt hvor mange busker/trær hekkene består av heller. Hvor mange lass det blir vet jeg ikke da jeg ikke har gjort det tidligere, så har liksom ikke fått veid det eller telt hvor mye hengeren rommer. Jeg har ikke googlet hvor mange km det er til søpla, men det tar ca 7 min å kjøre, kanskje 8 min med henger. Noe mer du lurte på før du kan si en ca pris?

Anonymkode: e6991...f5f

Hva er dette for ett svar? Du sier det er 10 hekker men vil ikke fortelle noe mer ut fra det. 

Er det 10 hekker med høyde på 2m og lengde på 50m hver så vil det si at det er snakk om 500m med hekk som består av nærmere 70 hekkplanter. Dette vil gi en helt annen pris enn hvis det er snakk om 10 hekkplanter. Det samme om det er snakk om fyllingen som ligger 5 min kjøring mot 1 1/2 t kjøring. 

Anonymkode: 2b218...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er dette for ett svar? Du sier det er 10 hekker men vil ikke fortelle noe mer ut fra det. 

Er det 10 hekker med høyde på 2m og lengde på 50m hver så vil det si at det er snakk om 500m med hekk som består av nærmere 70 hekkplanter. Dette vil gi en helt annen pris enn hvis det er snakk om 10 hekkplanter. Det samme om det er snakk om fyllingen som ligger 5 min kjøring mot 1 1/2 t kjøring. 

Anonymkode: 2b218...5b2

 

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Gjesp.. Jeg har allerede svart på det jeg kan svare på i tråden. 

Anonymkode: e6991...f5f

 

Anonymkode: e6991...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange planter/busker? 10? Altså én hekk bestående av 10 planter/busker? 

Eller snakker du om 10 hekker med x antall planter/busker i hver? 

Stoooor forskjell! 

Anonymkode: 6f37b...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Gjesp.. Jeg har allerede svart på det jeg kan svare på i tråden. 

Anonymkode: e6991...f5f

Det er nok ingen som kan gi deg noe godt svar, så lenge det er så usikkert hva slags mengde det er snakk om. Men 1000 kroner pr hengerlass er kanskje et greit utgangspunkt. Da skal vedkommende sage ned, laste opp på henger, sikre lasten og kjøre tur -retur miljøstasjonen. 

Anonymkode: 53f6f...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

 

Anonymkode: e6991...f5f

Så du kan ikke svare på om det er 10 enkeltstående hekkplanter eller om det er 10 hekker som er flere meter lang? Da kan ikke du forvente å få ett svar på pris i alle fall. Som sagt, stor forskjell på å skulle fjerne 70 hekkplanter enn å fjerne 10...

Anonymkode: 2b218...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange planter/busker? 10? Altså én hekk bestående av 10 planter/busker? 

Eller snakker du om 10 hekker med x antall planter/busker i hver? 

Stoooor forskjell! 

Anonymkode: 6f37b...d06

Riktig👍🏻

Anonymkode: e6991...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De skal kuttes helt ned ja. De skal vekk.

Anonymkode: e6991...f5f

Vil det si at røttene skal opp og?

Anonymkode: d5555...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at hvis de bare dages av nede ved rota så vil hekkene med stor sannsynlighet komme opp igjen. 

Hvis du forventer at hver rot skal graves opp er det en STOR og dyr jobb. 

Anonymkode: 53f6f...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjesp.. Jeg har allerede svart på det jeg kan svare på i tråden. 

Anonymkode: e6991...f5f

Jøss, for en grinete måte å svare folk som prøver å hjelpe deg. Da er jeg ferdig, gidder ikke å hjelpe kjipe folk

Anonymkode: d5555...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vil det si at røttene skal opp og?

Anonymkode: d5555...9ac

Nei, røttene skal ikke opp! De skal dages ned så langt man kommer.

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du vet at hvis de bare dages av nede ved rota så vil hekkene med stor sannsynlighet komme opp igjen. 

Hvis du forventer at hver rot skal graves opp er det en STOR og dyr jobb. 

Anonymkode: 53f6f...6b2

Jada, jeg skal flytte så den må bare vokse ut igjen etter jeg har levert nøklene.

Anonymkode: e6991...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har altså ikke stått ute med målestokken på hekken. Ikke har jeg telt hvor mange busker/trær hekkene består av heller. Hvor mange lass det blir vet jeg ikke da jeg ikke har gjort det tidligere, så har liksom ikke fått veid det eller telt hvor mye hengeren rommer. Jeg har ikke googlet hvor mange km det er til søpla, men det tar ca 7 min å kjøre, kanskje 8 min med henger. Noe mer du lurte på før du kan si en ca pris?

Anonymkode: e6991...f5f

Du ser ikke at det var svært relevante spørsmål for å kunne gi deg et best mulig svar? Er det du som trengte hjelp til å henge opp persienne også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Du ser ikke at det var svært relevante spørsmål for å kunne gi deg et best mulig svar? Er det du som trengte hjelp til å henge opp persienne også? 

Nei, her hang det heldigvis persienner da jeg kjøpte for 3 år siden. Glad det må følge med på kjøpet..

Anonymkode: e6991...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...