Gå til innhold

Så fornøyd med min sønn❤️❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Å bytte klasse er det smarteste vi har gjort. Nå har vi et barn som er glad når han kommer hjem fra skolen. Det er litt av en forandring fra den tordenskyen vi har sett det siste året. Folkens, hvis dere er i tvil, bytt klasse/ skole. ✌️

Anonymkode: 7c57c...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her begynte skolen forrige uke. Det er selvfølgelig for tidlig å komme med en konklusjon, men jeg ser stor forskjell i humøret. Det så jeg på fredag og i helgen. 

Anonymkode: 7c57c...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å bytte klasse er det smarteste vi har gjort. Nå har vi et barn som er glad når han kommer hjem fra skolen. Det er litt av en forandring fra den tordenskyen vi har sett det siste året. Folkens, hvis dere er i tvil, bytt klasse/ skole. ✌️

Anonymkode: 7c57c...b89

Min datter byttet skole etter vinterferien,lureste valget vi har tatt.Fra å ha en jente med fullstendig skolevegring stortrives hun nå.

Hun smiler mer enn før og er en trygg god og fornøyd jente:)

Anonymkode: a1a06...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Anonym bruker said:

Å bytte klasse er det smarteste vi har gjort. Nå har vi et barn som er glad når han kommer hjem fra skolen. Det er litt av en forandring fra den tordenskyen vi har sett det siste året. Folkens, hvis dere er i tvil, bytt klasse/ skole. ✌️

Anonymkode: 7c57c...b89

så fint ❤️

Anonymkode: 5ef6b...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...