Gå til innhold

Hvis heg skal være helt ærlig - så hadde jeg trivdes best med å bo alene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller, alene med barn. 

Med tilgang til jevnlige romantiske krumspring 

Men det kan hende jeg ikke ville likt det på sikt.. husker at singellivet var ganske kjipt. 

Hva med dere? 

Anonymkode: f501c...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eller, alene med barn. 

Med tilgang til jevnlige romantiske krumspring 

Men det kan hende jeg ikke ville likt det på sikt.. husker at singellivet var ganske kjipt. 

Hva med dere? 

Anonymkode: f501c...51c

Det er slik jeg har det🙂 To faste partnere som jeg kan ligge med "når jeg vil" en kamerat og en venninne🙂 Hatt det slik i mange år, stortrives med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives så godt når mannen er offshore at det er helt skummelt. 

Før gledet jeg meg til han kom hjem, nå syns jeg to uker går altfor fort og kjenner godt at jeg gleder meg til han skal reise når han har vært hjemme i 4 uker 🙈

Om jeg noengang blir alene skal jeg aldri bo med noen igjen. 

Anonymkode: cf165...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Singellivet er veldig oppskrytt og kjipt

Anonymkode: f6b7a...55d

Det spørs hva man har å sammenlikne det med... 

Anonymkode: ce9f6...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammenlignet med samlivet jeg hadde med min eks er alenelivet med barn paradis! Jeg føler ikke for igjen å skulle snu livet oppned for en mann.

Anonymkode: 436fb...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter å være singel litt for mye sir mine venner og unger. Jeg elsker å ha sengen helt for meg selv og ingen som snorker, stjeler dyna eller vekker meg om natta. Armkroker har jeg tilgang til om jeg har behov for det. Sex kunne jeg sikkert også skaffet meg om jeg hadde ønsket, men frister ikke noe og mine behov klarer jeg fint å dekke opp selv. 

Min tidligere samboer jobbet natt før, når han sluttet med det så ødela nok det veldig mye for vårt forhold. Ingen av oss fikk den alenetiden vi hadde før. Jeg fikk kvelden og natten alene. Han fikk morran og dagene alene. 

Anonymkode: af1d7...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det spørs hva man har å sammenlikne det med... 

Anonymkode: ce9f6...de9

Jeg snakket selvfølgelig for meg selv

Anonymkode: f6b7a...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg prøvd ekteskap og barn, det gikk dårlig da man hadde en mann som overhodet ikke hjalp til.

Og det beste jeg har hatt det, er de 3 årene, jeg hadde kjæreste, men vi bodde ikke sammen. Og jeg hadde jo mine 2 barn, og han hadde skiftarbeid, hobby og venner, så vi møttes ikke så ofte. Og dermed var jeg forelsket i de 3 årene vi var sammen. Samtidig følte jeg at jeg hadde god tid til meg og barna, kjæresten kom aldri i veien for det. 

Nå har jeg vært singel noen år, og savner en kjæreste. Men ikke en samboer. Har og møtt noen menn, som ikke ønsker noe mer, da jeg ikke vil bli samboer på mange år. 

Anonymkode: c09ba...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller, alene med barn. 

Med tilgang til jevnlige romantiske krumspring 

Men det kan hende jeg ikke ville likt det på sikt.. husker at singellivet var ganske kjipt. 

Hva med dere? 

Anonymkode: f501c...51c

Det er sånn jeg lever nå. 

Tenker vel at den delen med «tilgang til jevnlige romantiske krumspring» er viktig her. Og nå som jeg har vært singel i snart 3 år, så må jeg si at den tilgangen ikke er jevn, men mer sporadisk. Det kan toppe seg og plutselig bli mange tilbud og muligheter på én gang, og så er det tørt i mange måneder... man kan ikke styre sånt.

Har hatt noen elskere som har dukket opp mer enn én gang, men det er likevel ikke tilfredsstillende. Nå har jeg en som er forelsket i meg og gjerne vil møtes ofte. Da blir det litt mer «jevnlig tilgang».  Men vi er på ulike steder mentalt, så det spørs om jeg vil følge det opp over tid. Syns egentlig livet var  best med kjæreste.

Anonymkode: 5fca4...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik tenker jeg også innimellom men så ser jeg snapstorier fra single, så tenker jeg at jeg er glad jeg alltid har noen å være sammen med. Bedre det enn å føle seg ensom. 

Anonymkode: 67e02...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det et det. 😊 Ihvertfall for meg. Samboer i mange år. Bor nå alene og har gjort det noen år. Har kjæreste så er heller ikke singel. Har det helt perfekt som jeg har det. Tid til barna alene, tid til meg selv, og man beholder romansen i forholdet. 

Anonymkode: 59613...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...