Gå til innhold

Noen her med PCO(S)? Har «cystene» på deres eggstokker ført til ubehag? Og burde jeg få sjekket dette ut?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg hadde PCOS da vi trengte hjelp til å bli gravid. Jeg har aldri menstruasjon og fikk beskjed om at jeg hadde væskefylte poser/cyster på eggstokker og pcos. Dette er 11 år siden og to barn siden. Ikke noe mer om det og legen har ikke gitt noe særlig info heller. De siste mnd har jeg vært øm i eggstokkområdet, innimellom gjør det ganske vondt. Jeg var og tok celleprøve (privat) for en uke siden og jeg hadde over 20 slike «cyster» på hver eggstokk. Hun telte de og sa ikke noe mer om det, bortsett fra at jeg burde begynne med p-piller for å få menstruasjon. Kan cystene føre til dette ubehaget jeg har? Tenker bare at det går over, men det gjør jo ikke det. Hun tok ul også og alt så normalt ut. Siden det gjorde det så er det vel ikke noe mer de kan sjekke?

Anonymkode: 287e9...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av og til ubehag. Det verste er hvis cystene sprekker. Det er vanvittig smertefullt. 

Anonymkode: 9d9d7...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt vondt i det området rett før mensen, men vet ikke om det er vanlig eller er pga pcos... Ellers har jeg ingen plager utenom den forbanna hårveksten.

Anonymkode: 921b9...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...