Gå til innhold

Har lite lyst på sex, hva kan jeg gjøre med det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å ha lyst på sex. Problemet er at jeg klarer meg helt fint uten, kjenner ikke egentlig på noe behov, mens han jeg bor sammen med gjerne vil hver dag om det var opp til bare han. Jeg kommer meg sikkert aldri dit. Men er det noen som har erfaring med lav sexlyst og har gjort noen grep som har fungert for å få lyst på sex? 

Anonymkode: 02b39...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er han kjekk da? Lagt på seg? Tenner du på andre menn?

Anonymkode: e6851...48d

Handler egentlig ikke om det. Han er helt greit pen og ikke lagt så mye på seg siden vi ble sammen for 8 år siden. Første året hadde vi en del sex og jeg hadde mer lyst, men egentlig helt siden forelskelsefasen så har det bare gitt deg. Som om jeg må være forelsket for å få lyst på sex, og det skjer ikke igjen. Vi har det ellers bra sammen. Jeg tenner ikke egentlig på andre menn heller. Har alltid vært lite opptatt av sex. Ikke aseksuell kanskje, men kjenner meg også LITT igjen når jeg har lest om det. Men vil gjerne ha mer lyst på sex enn jeg har. Kan det være medisiner eller tilskudd som hjelper, som jo finnes for menn? 

Anonymkode: 02b39...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Handler egentlig ikke om det. Han er helt greit pen og ikke lagt så mye på seg siden vi ble sammen for 8 år siden. Første året hadde vi en del sex og jeg hadde mer lyst, men egentlig helt siden forelskelsefasen så har det bare gitt deg. Som om jeg må være forelsket for å få lyst på sex, og det skjer ikke igjen. Vi har det ellers bra sammen. Jeg tenner ikke egentlig på andre menn heller. Har alltid vært lite opptatt av sex. Ikke aseksuell kanskje, men kjenner meg også LITT igjen når jeg har lest om det. Men vil gjerne ha mer lyst på sex enn jeg har. Kan det være medisiner eller tilskudd som hjelper, som jo finnes for menn? 

Anonymkode: 02b39...898

Bruker du prevensjon?  Bruker medisiner? 

Anonymkode: 1622f...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-piller gir meg mye mindre lyst på sex. Sannsynligvis hormonspiral også men jeg blødde hele tiden når jeg hadde den så sex var uansett utelukket. 

Spenning får meg til å få mer sexlyst. Flørting med andre menn for eks, føle meg attraktiv og sexy gjør meg mer lysten. Lite lyst pleier å komme om sexen blir kjedelig og forutsigbar. Da gidder jeg liksom ikke så mye. Bdsm gjør sexen mer spennende syns jeg. Kanskje prøve det eller noe annet nytt? 

Anonymkode: 61625...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hormoner påvirker, så om du går på å-piller ville jeg droppet det. Det beste er om en eller begge steriliserer seg, for eggløsningssex er fantastisk, da er kvinnekroppen virkelig klar for sex. 

 

Anonymkode: 02a0b...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...