Gå til innhold

Hva tenker dere om voksne kvinner som legger ut slike bilder på sosiale medier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Voksne kvinner i 30-årene som til stadighet legger ut bilder av at de står med ryggen til kamera, i slitte joggebukser og naken på overkroppen med hendene i været, og med peace-tegn, gjerne utendørs.

Har en bekjent på Facebook, som ikke kan reise et eneste sted uten å slenge ut et slik bilde. Nå er hun på hytta med ungene, og selv da skal det publiseres et slik bilde, sammen med et par venninner, omringet av et par flasker Tuborg. 

Hadde det vært snakk om 18-åringer, så hadde det vært en del av den unge, friske delen av livet. Men, når man er i midten av 30-årene, og fortsatt tror man er 18, da blir det pinlig. ( For ordens skyld, så er det mye som blir lagt ut, som generelt fremstiller vedkommende relativt umoden, ikke kun dette bildet)

Men hva tenker dere? Pinlig, eller helt greit?

Anonymkode: 434f8...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akseptabelt, men under min rang. 35 år selv og godt fornøyd med tilværelsen uten trang til bekreftelse fra some.

Anonymkode: c9da0...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akseptabelt, men under min rang. 35 år selv og godt fornøyd med tilværelsen uten trang til bekreftelse fra some.

Anonymkode: c9da0...5b3

Under din rang?

Anonymkode: 22529...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare blokkere henne, hvis det irriterer deg så voldsomt at du faktisk lager et innelegg på et kjærringforum om det.. 

Anonymkode: 03100...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk får legge ut hva dem vil for min del. Jeg synes det meste folk holder på med på Some er harry. De synes sikkert at jeg er en kjedelig snobb. Lever fint med det.

 

Anonymkode: 14709...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Voksne kvinner i 30-årene som til stadighet legger ut bilder av at de står med ryggen til kamera, i slitte joggebukser og naken på overkroppen med hendene i været, og med peace-tegn, gjerne utendørs.

Har en bekjent på Facebook, som ikke kan reise et eneste sted uten å slenge ut et slik bilde. Nå er hun på hytta med ungene, og selv da skal det publiseres et slik bilde, sammen med et par venninner, omringet av et par flasker Tuborg. 

Hadde det vært snakk om 18-åringer, så hadde det vært en del av den unge, friske delen av livet. Men, når man er i midten av 30-årene, og fortsatt tror man er 18, da blir det pinlig. ( For ordens skyld, så er det mye som blir lagt ut, som generelt fremstiller vedkommende relativt umoden, ikke kun dette bildet)

Men hva tenker dere? Pinlig, eller helt greit?

Anonymkode: 434f8...f17

Helt greit 😊 Din holdning derimot... Ulekkert.

Anonymkode: 89cb1...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under deres standard? Hva er deres standard som er «over»? Åublisering av hjemmet, matchende unger og strandbilder? Det er under min rang, jeg har ikke facebook eller andre sosiale medier fordi jeg ikke fatter og begriper at folk skal sitte der og stirre på vennene sine og vekte sitt liv opp mot andres. Bli gratis leksehjelper i Røde Kors et par ettermiddager i uka om du har så mye tid til overs.

Anonymkode: 344bc...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes generelt folk er for prippne og legger ut for lite. Dette er i det minste et bilde som viser litt følelser. Om hun legger ut det samme motivet hver uke er det litt rart, men ellers bedre enn mye annet.

Anonymkode: 91fb0...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Under deres standard? Hva er deres standard som er «over»? Åublisering av hjemmet, matchende unger og strandbilder? Det er under min rang, jeg har ikke facebook eller andre sosiale medier fordi jeg ikke fatter og begriper at folk skal sitte der og stirre på vennene sine og vekte sitt liv opp mot andres. Bli gratis leksehjelper i Røde Kors et par ettermiddager i uka om du har så mye tid til overs.

Anonymkode: 344bc...776

Jeg jobber allerede frivillig for Røde Kors, men flott initiativ. Vi trenger alltid flere, så meld deg gjerne frivillig selv også 😊👍🏼

 

 

Anonymkode: 434f8...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes generelt folk er for prippne og legger ut for lite. Dette er i det minste et bilde som viser litt følelser. Om hun legger ut det samme motivet hver uke er det litt rart, men ellers bedre enn mye annet.

Anonymkode: 91fb0...c7a

Hvilke følelser viser det, når man er på hyttetur med små barn, og man står toppløs utenfor med Tuborgflasker i slitte joggebukser? 

 

Anonymkode: 434f8...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke følelser viser det, når man er på hyttetur med små barn, og man står toppløs utenfor med Tuborgflasker i slitte joggebukser? 

 

Anonymkode: 434f8...f17

«Se, jeg klarer også å følge trender!»

Anonymkode: 0ee0c...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke følelser viser det, når man er på hyttetur med små barn, og man står toppløs utenfor med Tuborgflasker i slitte joggebukser? 

 

Anonymkode: 434f8...f17

-det er vakkert her

-frihet

-kroppen min fungerer 

-jeg trenger ikke skamme meg

Osv

Alt for mange tuborgfasker er jo ikke bea, men problemet er å drikke mye, ikke om du viser det frem eller ikke.

Anonymkode: 91fb0...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok ikke til å poste slike bilder selv, men tenker ikke noe spesielt om de som gjør det. Det er vel bare en slags motegreie tror jeg. De får liksom vist fram alt på en gang, både (den veltrente) kroppen, at de er ute på tur i vakker natur og trener/har trent samt at de er sosialt vellykkede og har "noe godt i glasset". 

Anonymkode: 2a86d...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer nok ikke til å poste slike bilder selv, men tenker ikke noe spesielt om de som gjør det. Det er vel bare en slags motegreie tror jeg. De får liksom vist fram alt på en gang, både (den veltrente) kroppen, at de er ute på tur i vakker natur og trener/har trent samt at de er sosialt vellykkede og har "noe godt i glasset". 

Anonymkode: 2a86d...239

Her er det da ikke noe av det overnevnte. 

Anonymkode: 434f8...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sånne ting er flaut.. De prøver så sinnsykt hardt.. 

De som mener at dette går på frihet og være stolt av kroppen sin: Det finnes veldig mange flere måter å vise det på enn å kle av seg før fotografering.. 

Anonymkode: c55a0...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes sånne ting er flaut.. De prøver så sinnsykt hardt.. 

De som mener at dette går på frihet og være stolt av kroppen sin: Det finnes veldig mange flere måter å vise det på enn å kle av seg før fotografering.. 

Anonymkode: c55a0...40a

Det er klart et finnes andre måter, men hva er så galt med denne måten? Veldig mange nesten like bilder er jo uinteressant uansett, men det gjelder like mye av perfekte feriebilder som av bare rygger.

Nå tror jeg aldri jeg har sett noen posere med bar overkropp, i joggebukse og med ølflasker. Hvis dere får slike bilder hver dag forstår jeg at det virker dumt. Da blir det som de som stadig legger ut bilde av maten sin eller venninnegjengen rundt bordet på tur. Det kan bli litt mye som likner på hverandre. Likevell står jeg for at jeg heller synes folk skal legge ut litt mer fra livene sine enn å begrense seg enda mer. Det vil bestandig være dem som synes innlegget ditt er teit, men det vil også være dem som blir glade for å se litt av hvor du er og hva du gjør. 

Anonymkode: 91fb0...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...