Jump to content
Anonym bruker

Noen her som har kjøpt eller sett i boka til fattig student?

Recommended Posts

Anonym bruker
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det visste jeg ikke at hun hadde, takk for tips :) Men hvordan finner du frem til mat på budsjett, når man ikke følger linken din? Jeg letet overalt på siden henne uten å finne noe som het budsjett, antageligvis blind på begge øya

Hi

Anonymkode: 7bbf7...e95

Enig i at det ikke var enkelt å finne, jeg husket hun la ut en ukesmeny for et par år siden som het noe med student. Jeg søkte på ordet budsjett og klikket inn på en oppskrift på spagetti med tomater. Nederst der kom det opp mange stikkord bla. budsjett. Brukte tid! 

Anonymkode: 07baf...334

Fortsetter under...

Anonym bruker

Jeg for min del finner instagramkontoen inspirerende. Jeg kan fint leve billigere, men det som tiltaler meg er at maten i tillegg er spennende og sunn. Jeg husker studenttiden som en tid med mye nudler og pasta. 

Anonymkode: f69b7...955

Anonym bruker
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg for min del finner instagramkontoen inspirerende. Jeg kan fint leve billigere, men det som tiltaler meg er at maten i tillegg er spennende og sunn. Jeg husker studenttiden som en tid med mye nudler og pasta. 

Anonymkode: f69b7...955

Har du tips om noen gode kontoer? Jeg synes så mange av de billige oppskriftene ofte inneholder pasta, nudler, spagetti, og det kan jeg ikke spise så mye av.

Hi

Anonymkode: 7bbf7...e95