Gå til innhold

Déjà vu.. skytteren fra Bærum


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så video nå der han kom inn i rettslokalet. Jeg synes han var skummelt lik Breivik! Fikk helt frysninger. En yngre versjon og litt mer mørbanka.

Anonymkode: 046fe...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du? Jeg så bilde på NRK uten å se hvilken sak det gjaldt og trodde det var en forslått dame.

Anonymkode: 42f5d...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Synes du? Jeg så bilde på NRK uten å se hvilken sak det gjaldt og trodde det var en forslått dame.

Anonymkode: 42f5d...1a2

Det tenkte jeg og. Ligner overhodet ikke på Breivik

Anonymkode: fc827...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så video nå der han kom inn i rettslokalet. Jeg synes han var skummelt lik Breivik! Fikk helt frysninger. En yngre versjon og litt mer mørbanka.

Anonymkode: 046fe...57c

Jeg ser heller ingen likheter i det hele tatt. 

Anonymkode: 6537b...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han minner meg om Breivik, selv om utseendet ikke er prikk likt. Han oppførte seg litt på samme måte. Virket fornøyd med det han har gjort og smilte til pressen.

Anonymkode: 29087...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes han minner om Breivik i oppførsel. Kommer smilende inn. 

Dette er åpenbart en svært syk ung mann. 

 

Anonymkode: 5db2e...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han kunne vært ABBs lillesøster. 

Anonymkode: 6d3af...c0e

Hvorfor det? Hvorfor omtale kvinner på en måte som gjør at kvinner kan sammenlignes med massemordere (eller wannabe-massemordere)?

Anonymkode: 1efda...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det? Hvorfor omtale kvinner på en måte som gjør at kvinner kan sammenlignes med massemordere (eller wannabe-massemordere)?

Anonymkode: 1efda...aa6

Det har naturligvis ingenting med kvinner å gjøre. Synes bare han har veldig feminine trekk. Trodde umiddelbart det var en forslått dame på bildet (før jeg leste teksten).

Anonymkode: 6d3af...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det så er dette så og si prikk likt hvordan ABB snudde seg mot publikum og smilte. Halvsmilet er helt likt.. Jeg der for meg at dette er nøye innøvd.. 

Anonymkode: 5a603...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende ligner på ei forslått dame.

oppførselen ligner på en mann jeg ikke nevner navn på. Jeg ser ikke bort i fra at han er inspirert av denne andre mannen.

Anonymkode: fa1db...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frislepp for fordommer og annet snusk her skjønner jeg. Hva tenker dere når dere ser skjeggete arabere, typisk nordafrikanere? Hvilke båser har dere stående klare?

Det er mange som i frustrasjon ikke skjønner konsekvensene av hva de holder på med, ikke kom å fortell meg at dere ser det på dem. I ettertid så er alt så opplagt. 

Anonymkode: f438a...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Frislepp for fordommer og annet snusk her skjønner jeg. Hva tenker dere når dere ser skjeggete arabere, typisk nordafrikanere? Hvilke båser har dere stående klare?

Det er mange som i frustrasjon ikke skjønner konsekvensene av hva de holder på med, ikke kom å fortell meg at dere ser det på dem. I ettertid så er alt så opplagt. 

Anonymkode: f438a...1f5

Det er det da heller ingen som mener? 

Anonymkode: 6d3af...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene som lå på dagbladet i går kveld var helt anderledes. Nå er han rundere i ansiktet pga. at han er forslått og hoven.

Ser dere ikke at den sammenligningen flere av dere gjør er nettopp det han ønsker...?

Anonymkode: 0995e...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bildene som lå på dagbladet i går kveld var helt anderledes. Nå er han rundere i ansiktet pga. at han er forslått og hoven.

Ser dere ikke at den sammenligningen flere av dere gjør er nettopp det han ønsker...?

Anonymkode: 0995e...346

Tror på en måte ikke at den fyren der vil kunne anses som annet enn en flopp. Heldigvis for den normale delen av befolkningen.. 

Anonymkode: 5a603...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror på en måte ikke at den fyren der vil kunne anses som annet enn en flopp. Heldigvis for den normale delen av befolkningen.. 

Anonymkode: 5a603...f3e

Men nå er det heller ikke den normale befokningen man skal være bekymret for. Poenget er at han og hans like ønsker slike sammenligninger som gjøres her.

Anonymkode: 0995e...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans største ønske er å være i media. Å bli avbildet. Sirkulere verden over. Bli en kjendis.

Og media løper, ukritisk, hans ærend.

Jeg har ikke noe behov for å se bilde av han. Kanskje når han slipper ut? Men ikke idag. Det har ingen annen heller.

Media gjør en stor feil ved å vise bilder av han.

Anonymkode: 1efda...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akutt psykisk syk tipper jeg.

Anonymkode: b0783...527

mentally-ill-vs-terrorist.jpg.571064d04daa455218c90b38e4d51fe8.jpg

Anonymkode: 1efda...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke bli vist noen bilder av han, og i hvert fall ikke fra rettssalen. 

 

Anonymkode: c1870...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser nok opp til breivik. Samme holdningen. Heldigvis klarte han ikke fullføre moské angrepet.   Er nok mange flere slike i Norge som planlegger angrep. 

Anonymkode: cd508...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Anonym bruker said:

Så video nå der han kom inn i rettslokalet. Jeg synes han var skummelt lik Breivik! Fikk helt frysninger. En yngre versjon og litt mer mørbanka.

Anonymkode: 046fe...57c

ja veldig lik han

Anonymkode: dd38b...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ønsker nok en sammenligning, men han greide jo ikke å gjennomføre angrepet. Altså en ganske mislykket terrorist

Anonymkode: 1b3e6...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...