Gå til innhold

Flere som sliter med levering i barnehagen etter ferien?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trenger virkelig en femåring å ha " kosen" sin inn i barnehagen på morgenen? Er de ikke ferdig med det rundt tre-årsalderen? Hva sier de andre barna på avdelingen? Om barnet, altså femåringen skal begynne på skole neste år, skal han få med seg "kosen" sin inn i klasserommet og så få legge den fra seg når han er klar? 

Anonymkode: a91a0...241

Gjør det noe da? Om de er utrygge og en «kos» gjør ting litt enklere? De modnes mye på ett år så dette hadde jeg ikke reagert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, CherryC skrev:

Gjør det noe da? Om de er utrygge og en «kos» gjør ting litt enklere? De modnes mye på ett år så dette hadde jeg ikke reagert på.

Jeg synes personlig at "kosen" sin er de ferdig med lenge før de er fem år. Det blir til en unødvendig støttekrykke. 

Anonymkode: a91a0...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes personlig at "kosen" sin er de ferdig med lenge før de er fem år. Det blir til en unødvendig støttekrykke. 

Anonymkode: a91a0...241

Det er jo strengt tatt uinteressant hva du synes om dette, synes jeg. Du kjenner ikke alle barn og hva slags historie de har eller hva slags behov de har. At du snakker ned små barns behov på denne måten er faktisk ikke greit. 

Anonymkode: d3e97...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes personlig at "kosen" sin er de ferdig med lenge før de er fem år. Det blir til en unødvendig støttekrykke. 

Anonymkode: a91a0...241

Heldigvis betyr din personlige mening mindre enn null. 

Anonymkode: a3a16...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes personlig at "kosen" sin er de ferdig med lenge før de er fem år. Det blir til en unødvendig støttekrykke. 

Anonymkode: a91a0...241

Du vet da ingenting om den ene femåringen som trenger kosen sin en halvtime på morran.. til din informasjon mistet barnet mammaen sin i sommer og kosen er viktig akkurat nå. Og alle barna forstår at X har det litt vanskelig nå.

Alt er gjerne ikke som det ser ut som. 

Anonymkode: 24786...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes personlig at "kosen" sin er de ferdig med lenge før de er fem år. Det blir til en unødvendig støttekrykke. 

Anonymkode: a91a0...241

Noen barn trenger det av forskjellige grunner, og det er jammen meg helt greit

Anonymkode: 0b12e...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...