Gå til innhold

Hva har du lært av DIB?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er mye å lære her inne. Jeg har lært:

- barn slutter å være barn i det øyeblikket de får vite hvordan barn lages.

- du er en dårlig mor om du har en mening som strider i mot normen. Det smitter nemlig over på barna. 

- uansett hva du sier tar du feil. Selv om du sier det samme som andre, men på en annen måte.

- hvis du er singel og har sex med en gift mann, så er du en potensiell ødelegger av ekteskap

- barn kan dø av en tur i skogen (skævvenble det vel skrevet som den gangen) om de snubler

- det er gravide kvinners rett å oppføre seg irrasjonelt. Om mannen reagerer på det er han barnslig.

- menn oppfører seg som duer foran 16-åringer

- du må passe deg for menn i sebratruse

- fvk er løsningen på alt

- barnevernet må inn nesten uansett dersom en forelder gjør en feil.

 

hva har du lært?

Anonymkode: c9814...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- at uføre er nav snyltere
- at lærere har det helt forferdelig
- at barnehageansatte kun er ute etter å gjøre livet surt for foreldre
- at skrivefeil er kardinalsynd nr 1
- at alle har mange hundre tusen på sparekontoer

Anonymkode: 4d8ec...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At "an" staves med en n.

At de færreste klarer å forholde seg til et hypotetisk spørsmål.

+ mange konkrete ting som jeg ikke viste.

Anonymkode: b3d77...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At de som har DnB får barnetrygda først, gjerne en dag eller to før Sparebank 1

- At vi snylter på skattebetalernes penger, fordi vi hadde et barn som trengte briller (noen år siden nå, men var tilbakemeldingen jeg fikk😂)

- At barn av skilte foreldre helst må dra til utlandet med både far og mors familie på sommeren

- At tomatvitsen har en dobbelbetydning på engelsk (tanken hadde ikke slått meg, før det sto her inne for noen år siden😂!)

Anonymkode: 9c08f...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

At en del mennesker syns det er all right å smekke eller knipse unger på hendene hvis de gjør noe uønsket. Det overrasket meg. 

At selv om sex ikke er kjærlighet, kan man forlange at kjærlighet forvaltes via sex. Det vil si: elsker du noen, må du kun ha sex med ham, ellers er det ikke kjærlighet - men paradoksalt nok må du leve i sølibat resten av livet dersom han/hun du elsker ikke vil ligge med deg mer. Da er kjærligheten plutselig helt løsrevet fra det seksuelle. Får ingen av disse til å rime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig mange bitcher her på forumet.

Mange av dem er i tillegg utrolig opptatt av å være bitcher på korrekt norsk og de påfører andre rettskrivningsskam. Nå vil jeg få diverse kommentarer på at jeg må skrive tispe og ikke bitch, men jeg skal la det gå inn det ene øret og ut det andre. Det er nemlig løsningen på alle mellommenneskelige problemer. Reagerer du på noe, er det du som har et problem, det er aldri noen andres feil, bare din.

Anonymkode: b0b10...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er utrolig mange bitcher her på forumet.

Mange av dem er i tillegg utrolig opptatt av å være bitcher på korrekt norsk og de påfører andre rettskrivningsskam. Nå vil jeg få diverse kommentarer på at jeg må skrive tispe og ikke bitch, men jeg skal la det gå inn det ene øret og ut det andre. Det er nemlig løsningen på alle mellommenneskelige problemer. Reagerer du på noe, er det du som har et problem, det er aldri noen andres feil, bare din.

Anonymkode: b0b10...37e

Rettskriving er viktigere enn problemstillingen av og til ja. Man kan ikke ha en problemstilling før man kan rettakriving

Anonymkode: c9814...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

- At de som har DnB får barnetrygda først, gjerne en dag eller to før Sparebank 1

- At vi snylter på skattebetalernes penger, fordi vi hadde et barn som trengte briller (noen år siden nå, men var tilbakemeldingen jeg fikk😂)

- At barn av skilte foreldre helst må dra til utlandet med både far og mors familie på sommeren

- At tomatvitsen har en dobbelbetydning på engelsk (tanken hadde ikke slått meg, før det sto her inne for noen år siden😂!)

Anonymkode: 9c08f...325

Nå ble jeg nysgjerrig, lyst til å dele`?

Anonymkode: 4d8ec...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mange tilsynelatende oppegående mennesker som jeg møter på min vei gjennom livet har et sort indre som de lar komme til syne på nett.. 

Anonymkode: 6ec1b...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig, lyst til å dele`?

Anonymkode: 4d8ec...11a

Come on, catch up (på engelsk)

Anonymkode: c9814...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe har jeg lært. Det siste var at Hatting har gratisbilletter til Legoland for voksne med fullt betalende barn. Det sparte meg for 1100 kroner i forrige uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, prekæs skrev:

Noe har jeg lært. Det siste var at Hatting har gratisbilletter til Legoland for voksne med fullt betalende barn. Det sparte meg for 1100 kroner i forrige uke :)

Fantastisk! Undervurder ikke DiB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hengt her i 15 år 😱 og har faktisk lært en del. 

Mange reflekterte damer her. Har fått god hjelp når jeg har laget innlegg om ulike problemstillinger. Ellers mye tull og morsomheter. Skulle likt og møtt noen IRL.

Ellers, litt spøkefullt. Det jeg kommer på i farta;

Menn bør kastes ut på hue og ræva for den minste ting.

Utrolig mange som lever i forhold nærmest uten sex.

Unger bør sitte i bakoverlent bilstol til de er minst 8 år. 

Skriver du ikke korrekt er du nærmest dum, høyskoleutdannelse er ikke tilstrekkelig, du bør ha universitetsutdannelse for å duge til noe som helst.

Harry har fått en ny betydning etter å ha lest om alt som er harry her på DIB. 

 

Anonymkode: ba692...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At så fort barnet går kvitter man seg meg vogna. 

Klarer ikke toåringen gå til Gaustadtoppen er det noe galt med ungen. 

Har du hatt sex med mer enn to menn er du hore. 

Har du hatt sex med bare én mann vil mannen din være utro. 

Har barnet ditt en diagnose som gjør at det må bruke bleie, vogn, tutekopp eller andre «babyting» må man gå med et skilt som opplyser om diagnosen, hvis ikke kan man takke seg selv om andre stirrer, kommenterer og peker. 

Har du god råd er du skrythals. 

Her inne er det bare idioter, de som skriver her kan skryte av bachelor, sier du at du har master vil de fleste her inne tvile. 

 

Anonymkode: 274ea...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mange idioter og bare noen få intelligente i denne verden dessverre. 

Anonymkode: 987e8...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig, lyst til å dele`?

Anonymkode: 4d8ec...11a

På engelsk: Come on, catch up! (Kom an, ketsjup!) 😂🙈

Anonymkode: 9c08f...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har faktisk hengt her i 15 år 😱 og har faktisk lært en del. 

Mange reflekterte damer her. Har fått god hjelp når jeg har laget innlegg om ulike problemstillinger. Ellers mye tull og morsomheter. Skulle likt og møtt noen IRL.

Ellers, litt spøkefullt. Det jeg kommer på i farta;

Menn bør kastes ut på hue og ræva for den minste ting.

Utrolig mange som lever i forhold nærmest uten sex.

Unger bør sitte i bakoverlent bilstol til de er minst 8 år. 

Skriver du ikke korrekt er du nærmest dum, høyskoleutdannelse er ikke tilstrekkelig, du bør ha universitetsutdannelse for å duge til noe som helst.

Harry har fått en ny betydning etter å ha lest om alt som er harry her på DIB. 

 

Anonymkode: ba692...08a

Jeg lærte også dobbeltbetydningen av tomatvitsen her, og også at det faktisk heter klar som en egg. Eggen det vises til er en skarpslipt kniv/øks/sverd- egg som er klart til bruk.

 

Jeg har forøvrig også vært her noen år, laget profil her for første gang for 16 år siden🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
13 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Jeg lærte også dobbeltbetydningen av tomatvitsen her, og også at det faktisk heter klar som en egg. Eggen det vises til er en skarpslipt kniv/øks/sverd- egg som er klart til bruk.

 

Jeg har forøvrig også vært her noen år, laget profil her for første gang for 16 år siden🙈

Ah, takk! Der lærte jeg også noe nytt. Har lurt veldig på det der klare egget - var det hardkokt eller bløtkokt? Og hva var det klart til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle som er uenige med hi burde pule «få seg no’»

 

at å ta seg en bolle alltid er beste ting å gjøre i en uenighet her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutes ago, Pashla said:

Ah, takk! Der lærte jeg også noe nytt. Har lurt veldig på det der klare egget - var det hardkokt eller bløtkokt? Og hva var det klart til?

Å, nå lærte jeg noe nytt. Jeg har alltid tenkt at det var et lite egg inne i en moden kvinnes eggstokker. Har tenkt at det var et litt sånn på-kanten ordtak, og derfor vært forsiktig med å dra den blant f.eks noen barnløse.

Anonymkode: 22590...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å, nå lærte jeg noe nytt. Jeg har alltid tenkt at det var et lite egg inne i en moden kvinnes eggstokker. Har tenkt at det var et litt sånn på-kanten ordtak, og derfor vært forsiktig med å dra den blant f.eks noen barnløse.

Anonymkode: 22590...0ac

"Klar som et egg rett før eggløsning"! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at man skal stole på seg selv fremfor å spørre på nett. For på forumer som dette får man svar som ikke samsvarer med virkeligheten. På forumer er alle perfekte mødre som aldri gjør feil. 

Anonymkode: c00a4...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene

Jeg har lært at forumet er ren underholdning.

Jeg har også lært at man blir stalket

Og så har jeg lært at fordi man blir stalket, blir det masse antakelser om hvem man er i  virkeligheten. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Havfruene skrev:

Jeg har lært at forumet er ren underholdning.

Jeg har også lært at man blir stalket

Og så har jeg lært at fordi man blir stalket, blir det masse antakelser om hvem man er i  virkeligheten. 

 

Du blir ikke stalker. Du er bare så irriterende på trynet at det kjennes sånn ut.

Anonymkode: 0fca0...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...