Gå til innhold

Gravid med ektemann, elsker krever farskapstest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde tatt abort og sagt til begge at du spontanaborterte. 

Anonymkode: 2b9dc...2e4

Hvis hun ble gravid i februar og det nå er slutten av juli, så ser du vel selv at det er for seint.

Anonymkode: 7a97c...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva ser du for deg som alternativ? Det er ikke lov å ta farskapstest under svangerskapet, så én av dem vil måtte glede seg uten grunn uansett.

Anonymkode: 7a97c...015

Nei, hun bør selvfølgelig være ærlig med mannen, fortelle ham sannheten, at hun før barnet er født faktisk ikke kan være sikker på hvem far er.

Anonymkode: f0b25...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hun bør selvfølgelig være ærlig med mannen, fortelle ham sannheten, at hun før barnet er født faktisk ikke kan være sikker på hvem far er.

Anonymkode: f0b25...0d6

Men det er hun jo? At elskeren plutselig legger seg oppi og sier, "jeg er faren! bevis at jeg ikke er det da!", gjør ikke at HI plutselig er usikker. Hun har, tvert imot, hele tiden skrevet at hun er meget sikker på at han ikke er faren.

Anonymkode: f7e75...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, hvorfor er dere så sinte på hi? Trodde det var utbredt enighet her inne om at det er elskeren/elskerinna som er den teite når noen har vært utro? Hi kunne sikkert ikke noe for at denne tøsemannen la seg etter henne? Kunne jo tatt ansvar han, og ikke lagt seg etter andres koner!

Anonymkode: 37475...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hey, hvorfor er dere så sinte på hi? Trodde det var utbredt enighet her inne om at det er elskeren/elskerinna som er den teite når noen har vært utro? Hi kunne sikkert ikke noe for at denne tøsemannen la seg etter henne? Kunne jo tatt ansvar han, og ikke lagt seg etter andres koner!

Anonymkode: 37475...e17

Herlig! og spot on... 😂

Anonymkode: 7a97c...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er hun jo? At elskeren plutselig legger seg oppi og sier, "jeg er faren! bevis at jeg ikke er det da!", gjør ikke at HI plutselig er usikker. Hun har, tvert imot, hele tiden skrevet at hun er meget sikker på at han ikke er faren.

Anonymkode: f7e75...678

Nettopp. Det hele er ønsketenkning fra hans side, fordi han ikke er tilfreds med å kun være elsker. 

Men det jeg ikke skjønner, HI, er hvorfor du i det hele tatt fortalte at du var gravid?

Anonymkode: 7a97c...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men det er hun jo? At elskeren plutselig legger seg oppi og sier, "jeg er faren! bevis at jeg ikke er det da!", gjør ikke at HI plutselig er usikker. Hun har, tvert imot, hele tiden skrevet at hun er meget sikker på at han ikke er faren.

Anonymkode: f7e75...678

Nei, hun er ikke ærlig når hun har hatt sex med en mann så nært eggløsning og så har sex med mannen. Da kan hvem som helst av dem være far til det barnet hun bærer. Hun har trodd, nå vet hun at fakta er noe helt annet - da må hun også være ærlig med mannen på at selv om hun tror han er faren, så er det mulig det er en annen også.

Anonymkode: f0b25...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en situasjon du har satt deg selv og familien din i, hvis ikke dette er trolling, noe jeg mistenker litt at det er. Synes ikke synd i deg og håper mennene gjør det de kan for å finne ut hvem som er far. Det er ingen sjans i havet å gjette seg fram til hvem som er far. Det er bare én mulighet til å finne det ut. Lykke til!

Anonymkode: cd0ce...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hun er ikke ærlig når hun har hatt sex med en mann så nært eggløsning og så har sex med mannen. Da kan hvem som helst av dem være far til det barnet hun bærer. Hun har trodd, nå vet hun at fakta er noe helt annet - da må hun også være ærlig med mannen på at selv om hun tror han er faren, så er det mulig det er en annen også.

Anonymkode: f0b25...0d6

De brukte kondom.

Anonymkode: 7a97c...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De brukte kondom.

Anonymkode: 7a97c...015

Og når ble kondom idiotsikkert?

"Bytter kondom 6 ganger da det ble flere ganger ila av kvelden.  Her ble det litt fingring og runking i tillegg."

Plenty av mulighet til å bli gravid...

Anonymkode: f0b25...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og når ble kondom idiotsikkert?

"Bytter kondom 6 ganger da det ble flere ganger ila av kvelden.  Her ble det litt fingring og runking i tillegg."

Plenty av mulighet til å bli gravid...

Anonymkode: f0b25...0d6

Kondom er over 90% sikkert. 

Og uansett kommer ikke det endelige svaret før babyen er født.

Anonymkode: 7a97c...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hey, hvorfor er dere så sinte på hi? Trodde det var utbredt enighet her inne om at det er elskeren/elskerinna som er den teite når noen har vært utro? Hi kunne sikkert ikke noe for at denne tøsemannen la seg etter henne? Kunne jo tatt ansvar han, og ikke lagt seg etter andres koner!

Anonymkode: 37475...e17

Du tar feil. Utroskap er alltid kvinnens feil. Spiller ingen rolle om du er den som er gift eller elskerinnen. Er du kvinne, er det din skyld!

Anonymkode: d9558...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du tar feil. Utroskap er alltid kvinnens feil. Spiller ingen rolle om du er den som er gift eller elskerinnen. Er du kvinne, er det din skyld!

Anonymkode: d9558...011

Ja, det var Eva som åt av eplet...

Anonymkode: 7a97c...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tar feil. Utroskap er alltid kvinnens feil. Spiller ingen rolle om du er den som er gift eller elskerinnen. Er du kvinne, er det din skyld!

Anonymkode: d9558...011

Ååååå... selvsagt. Det burde jeg ha skjønt.

Anonymkode: 37475...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gi blanke da! For alt du vet kan det være at HI og mannen hennes har et åpent forhold. Ikke vær så dømmende.

Anonymkode: f7e75...678

Jeg svarer ut i fra det hi skriver, og hun har ikke skrevet noe om at de har et åpent forhold

Anonymkode: 202c3...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kondom er over 90% sikkert. 

Og uansett kommer ikke det endelige svaret før babyen er født.

Anonymkode: 7a97c...015

De brukte seks forskjellige kondomer. Av og på, fingring uten. Det gjør at det er større sjanse for at det kan ha vært feil på en av kondomene, og når man så veksler mellom runking og fingring i tillegg er sjansen for at noe gikk "galt" dessto større.

Svaret kommer ikke før babyen er født, om Hi og elskeren ikke reiser til utlandet for å få tatt en test med risiko. Men hennes mann bør forberedes på at han kanskje ikke er far til hennes barn. Noe annet er umenneskelig av henne å gjøre. Å gå i uvisse de siste månedene og belastningen på forholdet er mindre enn det som skjer om mannen først tror han er faren, knytter seg til barnet og så viser seg å ikke være faren likevel.

Hi har vært "voksen" nok til å ta disse valgene, da må hun også ta en voksent valg om å informere alle involverte. Og ta følgene av sine handlinger.

Anonymkode: f0b25...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hey, hvorfor er dere så sinte på hi? Trodde det var utbredt enighet her inne om at det er elskeren/elskerinna som er den teite når noen har vært utro? Hi kunne sikkert ikke noe for at denne tøsemannen la seg etter henne? Kunne jo tatt ansvar han, og ikke lagt seg etter andres koner!

Anonymkode: 37475...e17

WTF! 

Anonymkode: 92cc6...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De brukte seks forskjellige kondomer. Av og på, fingring uten. Det gjør at det er større sjanse for at det kan ha vært feil på en av kondomene, og når man så veksler mellom runking og fingring i tillegg er sjansen for at noe gikk "galt" dessto større.

Svaret kommer ikke før babyen er født, om Hi og elskeren ikke reiser til utlandet for å få tatt en test med risiko. Men hennes mann bør forberedes på at han kanskje ikke er far til hennes barn. Noe annet er umenneskelig av henne å gjøre. Å gå i uvisse de siste månedene og belastningen på forholdet er mindre enn det som skjer om mannen først tror han er faren, knytter seg til barnet og så viser seg å ikke være faren likevel.

Hi har vært "voksen" nok til å ta disse valgene, da må hun også ta en voksent valg om å informere alle involverte. Og ta følgene av sine handlinger.

Anonymkode: f0b25...0d6

Dette føles ut som en kommentar skrevet av noen uten empati. HI må bare vente. Det er mer smertefullt for mannen om hun sier det nå og så må han gå i flere måneder og vente, enn om hun venter, tar farskapstesten med han elskeren, og tar det derfra. Det er jo 97% sjanse for at han elskeren ikke er faren. Så hvorfor ødelegge mellom henne og mannen?

Anonymkode: f7e75...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette føles ut som en kommentar skrevet av noen uten empati. HI må bare vente. Det er mer smertefullt for mannen om hun sier det nå og så må han gå i flere måneder og vente, enn om hun venter, tar farskapstesten med han elskeren, og tar det derfra. Det er jo 97% sjanse for at han elskeren ikke er faren. Så hvorfor ødelegge mellom henne og mannen?

Anonymkode: f7e75...678

Enig.

Anonymkode: 7a97c...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa du nylig hadde en SA?

Jeg hadde to eggløsninger etter min siste SA. Første kom en uke for tidlig, siste kom rett før mens. Har du regnet deg frem til eggløsning eller tatt test?

Uansett er det lite trolig han er faren om dere var så nøye med kondom. 

Men farskapstest er uansett på sin plass synes jeg. 

Anonymkode: 68179...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...